The Black Throne (6) | Opis przejścia Darksiders Darksiders poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019
Możemy dzięki temu dopłynąć do przełącznika [1] , który podniesie słup na środku. Ponownie korzystamy z Voidwalkera . Dziurę na słupie "ładujemy" [2] , a drugą tworzymy w północno zachodniej części.
Przechodzimy przez nią [1] i przelatujemy na windę [2] .
U góry pokonujemy trzeciego strażnika [1] . Walka jest znowu prawie identyczna, tylko tym razem portale tworzymy na ścianie [2] .
Gdy przeciwnik zginie [1] , kierujemy promień do niebieskiej kuli na dole (korzystamy oczywiście z Voidwalkera ) [2] .
Zjeżdżamy windą na dół i w kolejnej komnacie idziemy w prawo. Używamy tutaj pobliskiego mechanizmu [1] , żeby zaraz później aktywować kryształ obok [2] .
Ruszamy dalej za promieniem. Powtarzamy teraz operację z portalami, którą poznaliśmy poprzednio [1] . Dojdziemy w ten sposób do sali z czerwoną platformą [2] .
Na ścianach unoszącej się skały tworzymy dwie dziury i biegniemy do wschodniego pomieszczenia. Możemy tutaj aktywować Chronosferę [1] . Gdy czas się zatrzyma, biegniemy szybko na środek komnaty, gdzie rzucamy Crossbladem w trzy kryształy (jeden na platformie, dwa na północnej ścianie) [2] .
Zjeżdżając windą dojdziemy do centralnego pomieszczenia z Azraelem . Tak jak w dwóch poprzednich przypadkach, tworzymy portale na kamiennym kręgu [2] , żeby doprowadzić promień do środka.
Po filmiku pojawią się schody [1] prowadzące do Stragi [2] .