Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Blitzkrieg 2 - poradnik do gry

Blitzkrieg 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział II - Misja "No Man's Jungle" | USA w Blitzkrieg 2 poradnik Blitzkrieg 2

Ostatnia aktualizacja: 26 sierpnia 2019

Misja "No Man's Jungle"

Cele misji - Rozdział II - Misja No Mans Jungle | USA w Blitzkrieg 2 - Blitzkrieg 2 - poradnik do gry

Cele misji:

  • *1a, *1b - Zniszcz artylerię dalekiego zasięgu wroga,
  • *2 - Zniszcz stanowisko działa nabrzeżnego.

Startujesz w punkcie ^ . Masz tam kilka drużyn piechoty, czołgi lekkie Stuart i dwa czołgi średnie M3 Grant. Twoim zadaniem jest zniszczenie nieprzyjacielskiej artylerii dalekiego zasięgu umieszczone w punktach *1a i *1b oraz stanowiska działa nabrzeżnego (punkt *2 pomiędzy dwoma pierwszymi).

1 - Rozdział II - Misja No Mans Jungle | USA w Blitzkrieg 2 - Blitzkrieg 2 - poradnik do gry
Szczerze powiedziawszy przejście tej misji bez własnej artylerii polowej dalekiego zasięgu to hardcore, coś dla masochistów ;-) - Rozdział II - Misja No Mans Jungle | USA w Blitzkrieg 2 - Blitzkrieg 2 - poradnik do gry

Szczerze powiedziawszy przejście tej misji bez własnej artylerii polowej dalekiego zasięgu to "hardcore", coś dla masochistów ;-). Nieprzyjacielska arty wali od samego początku w Twoją stronę (niezbyt celnie) a potem kiedy ruszysz do przodu i wejdziesz w pole widzenia jakichkolwiek jednostek wroga jej skuteczność dramatycznie rośnie przeobrażając Twój sprzęt i ludzi w dymiące wraki i gnijące truchła ;-) ... Postaraj się więc tą misję rozpocząć z własną artylerią dalekiego zasięgu dostępną z panelu posiłków. Natychmiast po starcie scenariusza na wszelki wypadek okop wszystkie swoje czołgi na ich wyjściowych pozycjach a piechocie każ przyjąć postawę defensywną (tzn. padnij). Od razu wezwij też swoją artylerię dalekiego zasięgu i ustaw ją na plaży koło pozostałych swoich jednostek (^1 ). Ale pamiętaj - ustaw działa dosyć szeroko ponieważ kiedy otworzysz z nich ogień wróg zaraz przeniesie na nie swój ogień a "zbite w kupkę" haubice szybko staną się łupem wroga. Poza tym i tak prawdopodobnie będziesz musiał skorzystać jeszcze przynajmniej raz z panelu posiłków ... Ciężarówkom holującym Twoją artylerię polową wydaj rozkaz zaopatrywania w amunicję haubic. Z drugiej strony wydaje mi się, że w zasadzie nie musisz się spieszyć z wzywaniem swojej artylerii polowej na początku gry - ostrzał wroga jest (o ile nie ruszasz jednostek w głąb jego terytorium) niecelny a z czasem działa npla cichną (prawdopodobnie kończy im się amunicja) ... Więc można by się chyba wstrzymać do tego momentu ... Skieruj swoją artylerię w stronę pozycji npla w punktach *1a i *2 (*1b chyba nie "łapiesz" w zasięg) i ostrzelaj je ogniem zaporowym (klawisz Z). Pozycji celów szukaj na obrazkach (większość dział jest na nich już zniszczona). Kiedy ogień wroga osłabnie lub zaniknie całkowicie ruszaj swoimi głównymi siłami do walki - najpierw zwiad walką czyli czołgi lekkie. Obok skrzyżowania w punkcie !1 spotkasz pewnie działo polowe przeciwnika - rozwal je. Uważaj na Japończyków zmierzających w tę stronę z kierunków pokazanych czerwonymi strzałkami na mapie. Kiedy uporasz się ze skośnookimi w tym rejonie skieruj czołgi średnie i piechotę do punktu *2 ale ze dwa Stuarty zostaw i okop tak by strzegły dróg prowadzących do skrzyżowania !1 od strony mostów (1 Stuart) i z przeciwległej, od strony punktu !2 (drugi Stuart).

2 - Rozdział II - Misja No Mans Jungle | USA w Blitzkrieg 2 - Blitzkrieg 2 - poradnik do gry
Zmierz się z trzymającym w punkcie *2 pozycje nieprzyjacielem - okopaną piechotą i czołgiem średnim - Rozdział II - Misja No Mans Jungle | USA w Blitzkrieg 2 - Blitzkrieg 2 - poradnik do gry

Zmierz się z trzymającym w punkcie *2 pozycje nieprzyjacielem - okopaną piechotą i czołgiem średnim. Jeśli Twoja artyleria dalekiego zasięgu nie rozwaliła tamtejszego stanowiska działa nabrzeżnego zniszcz je swoimi Grantami. Po walce odeślij trochę piechoty (jedna drużyna powinna wystarczyć) do Stuarta, który strzeże drogi prowadzącej do punktu !2 a następnie rusz razem z nim (czołg przodem, piechota za nim w rozkazie "Podążaj za" i agresywnej postawie) do tejże lokacji. Możesz ją wcześniej ostrzelać swoimi haubicami z plaży na wszelki wypadek. Wprawdzie nie wiem czy jakiś nieprzyjaciel tam jest ale lepiej dmuchać na zimne ;-) ... Po zbadaniu tej okolicy Stuart z towarzyszącą piechotą rusza drogą do punktu *1a (piechota szturmuje po lewej stronie traktu). Jeśli jakieś działa npla w okolicy tej lokacji pozostały w jednym kawałku skończ z nimi z pomocą powyższych skromnych sił. Tutejsze chaty możesz w tym samym czasie ostrzeliwać artylerią z plaży. Pora wrócić do sił w punkcie *2 - skieruj czołgi z powrotem do skrzyżowania razem z częścią piechoty. Gdy tam dotrą sformuj z nich kolumnę (lekki czołg na przedzie jako zwiad, średnie za nim w rozkazie "Podążaj za"). Potem skieruj je przez betonowy most do wioski w punkcie *1b . Jeden oddział piechoty wyślij zaś do punktu !3 przez most drewniany (nieprzejezdny dla czołgu). Piechotę, którą pozostawiłeś w punkcie *2 (jedna drużyna wystarczy) skieruj przez mały drewniany mostek również do wioski w *1a i razem z czołgami zniszcz artylerię polową wroga w osadzie. Możesz też wcześniej, przed całą tą finałową akcją podciągnąć bliżej artylerię z plaży (z pomocą ciężarówek) i profilaktycznie ostrzelać nią wieś. Koniec misji.