WYSPA TRZECIA - zadania | Black & White 2 poradnik Black & White 2
Ostatnia aktualizacja: 22 sierpnia 2019
Ojcostwo
Odsłaniając srebrny zwój znajdujący się blisko miasta uaktywnisz zadanie 'Ojcostwo'. Zostaniesz oskarżony o to, że jesteś sprawcą powiększającego się brzucha kobiety :), musisz udowodnić, że nie ty za tym stoisz. W tym celu podążaj za kobietą (tą, którą będzie widać w przerywniku), aż dotrze do domu, z którego wylatywać będą serduszka [zdj. 2]. Następnie wróć do jej ojca i przenieś go po ten dom.
Nagroda: 20 000 daniny
Kogut
Kolejne zadanie ze srebrnych zwojów znajduje się koło wzgórza niedaleko stolicy. Tym razem musisz uciszyć natrętnego koguta, który nie daje spać wiernemu. Używając 'zegara słonecznego' mień kilka razy porę dnia (z nocy na dzień), tak by wschód słońca odbył się kilka razy. Dzięki temu kogut dostanie chrypki.
Nagroda: 10 000 daniny
Zwiększ splendor
Aby miasto uzyskało splendor minimum 9 tys. (potrzebne do ukończenia zadania) najlepiej zbudować jedną lub kilka świątyń. Nagroda: 10 000 |
Odkryj znaki
Oto mapa z zaznaczonymi wszystkimi 20 znakami, które trzeba odsłonić, by ukończyć zadanie. Dzięki temu na pewno sobie poradzisz i znacząco ułatwisz zadanie.
Nagroda: 2 000 daniny