Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Black & White 2 - poradnik do gry

Black & White 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

WYSPA SZÓSTA - zadania | Black & White 2 poradnik Black & White 2

Ostatnia aktualizacja: 22 sierpnia 2019

Chorujące miasto

1 - WYSPA SZÓSTA - zadania | Black & White 2 - Black & White 2 - poradnik do gry
Zadanie, które musisz wykonać, by przejąć wszystkie miasta - WYSPA SZÓSTA - zadania | Black & White 2 - Black & White 2 - poradnik do gry

Zadanie, które musisz wykonać, by przejąć wszystkie miasta. Ludzie zamieszkujący osadę mają zarazę i unosi się z nich zielony dym. Twoim zadaniem jest ich wyleczyć, aby to zrobić, używaj 'manipulacji' i energicznie ruszając dłonią rozciągaj dym, aż zniknie. Chorych osadników jest dość sporo, a w tym samym czasie wszyscy muszą być zdrowi, w przeciwnym razie choroba się rozniesie. Wykonuj to tak szybko, jak tylko potrafisz, nie machaj dłonią na marne, gdyż naprawdę trzeba się streszczać, by wszyscy byli zdrowi.

Nagroda: 40 000 daniny

Syrop orzechowy

2 - WYSPA SZÓSTA - zadania | Black & White 2 - Black & White 2 - poradnik do gry
Zadanie dostępne, gdy ukończysz Syrop orzechowy z czwartej wyspy - WYSPA SZÓSTA - zadania | Black & White 2 - Black & White 2 - poradnik do gry

Zadanie dostępne, gdy ukończysz 'Syrop orzechowy' z czwartej wyspy. Aby uznać je za ukończone, musisz podpalić trzy stosy na wzniesieniach. Do dyspozycji masz wybuchowe beczki, którymi z odpowiednią siłą rzucasz. Beczka jest dość lekka, więc nie przesadzaj z siłą zamachu (w dodatku ilość pocisków jest ograniczona). Jeśli nie masz szczęścia w rzucaniu, podejdź do zadania po podbiciu całej krainy, wtedy wystarczy beczki tylko poprzenosić.

Nagroda: 40 000 daniny

Archeolodzy

3 - WYSPA SZÓSTA - zadania | Black & White 2 - Black & White 2 - poradnik do gry
Srebrny zwój rozpoczynający tą misję znajduje się na osobnej, małej wysepce - WYSPA SZÓSTA - zadania | Black & White 2 - Black & White 2 - poradnik do gry

Srebrny zwój rozpoczynający tą misję znajduje się na osobnej, małej wysepce. Masz pomóc archeologom w odnalezieniu drogi do grobowca. Przy użyciu manipulacji odsłoń specjalne runy na ziemi, które zawierają cenne wskazówki. Na załączonym zdjęciu przedstawiłem ich położenie i kolejność odsłaniania. Na końcu utoruj wejście do grobowca przenosząc skały.

Nagroda: 40 000 daniny

Siedmiu samurajów

4 - WYSPA SZÓSTA - zadania | Black & White 2 - Black & White 2 - poradnik do gry
W tym zadaniu musisz zebrać siedem statuetek samurajów porozrzucanych po całej mapie - WYSPA SZÓSTA - zadania | Black & White 2 - Black & White 2 - poradnik do gry

W tym zadaniu musisz zebrać siedem statuetek samurajów porozrzucanych po całej mapie. Na zdjęciu powyżej pokazałem ich położenie (niebieskie kropki). Po skolekcjonowaniu wszystkich ustaw ich na odpowiednich piedestałach.

Nagroda: 40 000 daniny, 7 samurajów

Zmień swój charakter

Zadanie, w którym ze złego masz stać się dobrym lub z dobrego złym. Nie polecam wykonywania go, gdyż lepiej trzymać się jednej strony. Aktualny wskaźnik charakteru można sprawdzać w 'centrum miasta' najeżdżając dłonią na czarę z ogniem/wodą.

Nagroda: 5 000 daniny

Rozmieść mężczyzn i kobiety w osobnych miastach

Zadanie, w którym musisz odizolować mężczyzn od kobiet w osobnych miastach.

Nagroda: 10 000 daniny

Zbuduj pracownię cudów

Bardzo oczywiste zadanie. Jeśli możesz już budować ten budynek, to go postaw, jeśli nie to zakup z paska narzędzi.

Nagroda: 100 000 daniny

Zajmij 3 miasta splendorem

Również bardzo oczywiste zadanie, przeznaczone bardziej dla strony dobra, choć zło również na trzy miasta (bo tylko tyle trzeba w ten sposób przejść) może sobie pozwolić.

Nagroda: 20 000 daniny

Wygraj walki chowańca (chowaniec)

Na wyspie będzie biegać chowaniec przeciwnika (tygrys). Sprowadź do niego swojego pupila i stocz trzy zwycięskie pojedynki (dla strony zła i chowańca wojownika nie jest to trudne).

Nagroda: 8 000 daniny

Atakuj tylko pod osłoną nocy (wojna)

O ile zadanie jest dość oczywiste, o tyle można je łatwo przerwać. Pamiętaj, by na początku, jak tylko rozpoczniesz rozgrywkę na tej wyspie pamiętać, by w momencie zbliżania się do Ciebie wojsk wroga zmienić porę dnia na noc. Później wszystkie kolejne działania wojenne prowadź pod osłoną nocy.

Nagroda: 5 000 daniny

Użyj cudu tarczy do ochrony ludzi (miasto)

Normalnie rzucając ten cud na poddanych nie ukończysz zadania, aby zostało wykonane poczekaj, aż zostaniesz zaatakowany i wtedy go użyj.

Nagroda: 3 000 daniny