WYSPA SZÓSTA - zadania | Black & White 2 poradnik Black & White 2
Ostatnia aktualizacja: 22 sierpnia 2019
Chorujące miasto
Zadanie, które musisz wykonać, by przejąć wszystkie miasta. Ludzie zamieszkujący osadę mają zarazę i unosi się z nich zielony dym. Twoim zadaniem jest ich wyleczyć, aby to zrobić, używaj 'manipulacji' i energicznie ruszając dłonią rozciągaj dym, aż zniknie. Chorych osadników jest dość sporo, a w tym samym czasie wszyscy muszą być zdrowi, w przeciwnym razie choroba się rozniesie. Wykonuj to tak szybko, jak tylko potrafisz, nie machaj dłonią na marne, gdyż naprawdę trzeba się streszczać, by wszyscy byli zdrowi.
Nagroda: 40 000 daniny
Syrop orzechowy
Zadanie dostępne, gdy ukończysz 'Syrop orzechowy' z czwartej wyspy. Aby uznać je za ukończone, musisz podpalić trzy stosy na wzniesieniach. Do dyspozycji masz wybuchowe beczki, którymi z odpowiednią siłą rzucasz. Beczka jest dość lekka, więc nie przesadzaj z siłą zamachu (w dodatku ilość pocisków jest ograniczona). Jeśli nie masz szczęścia w rzucaniu, podejdź do zadania po podbiciu całej krainy, wtedy wystarczy beczki tylko poprzenosić.
Nagroda: 40 000 daniny
Archeolodzy
Srebrny zwój rozpoczynający tą misję znajduje się na osobnej, małej wysepce. Masz pomóc archeologom w odnalezieniu drogi do grobowca. Przy użyciu manipulacji odsłoń specjalne runy na ziemi, które zawierają cenne wskazówki. Na załączonym zdjęciu przedstawiłem ich położenie i kolejność odsłaniania. Na końcu utoruj wejście do grobowca przenosząc skały.
Nagroda: 40 000 daniny
Siedmiu samurajów
W tym zadaniu musisz zebrać siedem statuetek samurajów porozrzucanych po całej mapie. Na zdjęciu powyżej pokazałem ich położenie (niebieskie kropki). Po skolekcjonowaniu wszystkich ustaw ich na odpowiednich piedestałach. Nagroda: 40 000 daniny, 7 samurajów |
Zmień swój charakter
Zadanie, w którym ze złego masz stać się dobrym lub z dobrego złym. Nie polecam wykonywania go, gdyż lepiej trzymać się jednej strony. Aktualny wskaźnik charakteru można sprawdzać w 'centrum miasta' najeżdżając dłonią na czarę z ogniem/wodą.
Nagroda: 5 000 daniny
Rozmieść mężczyzn i kobiety w osobnych miastach
Zadanie, w którym musisz odizolować mężczyzn od kobiet w osobnych miastach.
Nagroda: 10 000 daniny
Zbuduj pracownię cudów
Bardzo oczywiste zadanie. Jeśli możesz już budować ten budynek, to go postaw, jeśli nie to zakup z paska narzędzi.
Nagroda: 100 000 daniny
Zajmij 3 miasta splendorem
Również bardzo oczywiste zadanie, przeznaczone bardziej dla strony dobra, choć zło również na trzy miasta (bo tylko tyle trzeba w ten sposób przejść) może sobie pozwolić.
Nagroda: 20 000 daniny
Wygraj walki chowańca (chowaniec)
Na wyspie będzie biegać chowaniec przeciwnika (tygrys). Sprowadź do niego swojego pupila i stocz trzy zwycięskie pojedynki (dla strony zła i chowańca wojownika nie jest to trudne).
Nagroda: 8 000 daniny
Atakuj tylko pod osłoną nocy (wojna)
O ile zadanie jest dość oczywiste, o tyle można je łatwo przerwać. Pamiętaj, by na początku, jak tylko rozpoczniesz rozgrywkę na tej wyspie pamiętać, by w momencie zbliżania się do Ciebie wojsk wroga zmienić porę dnia na noc. Później wszystkie kolejne działania wojenne prowadź pod osłoną nocy.
Nagroda: 5 000 daniny
Użyj cudu tarczy do ochrony ludzi (miasto)
Normalnie rzucając ten cud na poddanych nie ukończysz zadania, aby zostało wykonane poczekaj, aż zostaniesz zaatakowany i wtedy go użyj.
Nagroda: 3 000 daniny