Poradnik do gry - WYSPA PIERWSZA - gameplay | Black & White 2 poradnik Black & White 2
Ostatnia aktualizacja: 22 sierpnia 2019
Wyspa pierwsza to nic innego jak trening z podstawowymi elementami gry. Etap nie jest trudny i nie powinieneś mieć z nim problemów.
Na samym początku czeka Cię ważny wybór, spośród czterech (lub pięciu) chowańców musisz wybrać tego, z którym przejdziesz przez resztę problemów. Nie różnią się one właściwościami, dlatego wybór zależy od gustu.
Następnie zostaniesz przeprowadzony przez lekcję posługiwania się kamerą. Poznasz wszystkie sposoby kierowania nią. Jeśli grasz po raz pierwszy, radzę zapoznać się z tym (i nie klikać srebrnego zwoju - v. 1.1).
Kolejnym krokiem do zapoznania się ze wszystkimi aspektami sterowania jest odsłonięcie dwóch brązowych zwojów. Dzięki nim nauczysz się przenosić obiekty (w tym przypadku kamienie z czerwonego okręgu) i wyznaczać prace wyznawcom (farmera, drwala, rodzica i budowniczego). Słuchaj uważnie 'sumienia', bo dokładnie objaśnia, jak się to robi.
Krainę ukończysz uaktywniając wskazany przez kamerę złoty zwój usytuowany na zboczu góry.