WYSPA CZWARTA - zadania | Black & White 2 poradnik Black & White 2
Ostatnia aktualizacja: 22 sierpnia 2019
Syrop orzechowy
Zadanie polega na przerzucaniu beczki z jednej wyspy na drugą. Celnych rzutów musisz wykonać trzy, przy czym 'pociski' są nieskończone i nie trzeba martwić się o ich ilość. Jeśli rzucanie Ci nie wychodzi wykonaj zadanie po podbiciu całej wyspy - wtedy wystarczy je poprzenosić.
Nagroda: 20 000 daniny
Legion nieumarłych
Zadanie ulokowane jest u podnóża góry koło stolicy wroga i pojawia się wyłącznie nocą. Po jego aktywacji masz odpalić pięć pochodni w ustalonej kolejności. Nieodpowiednie posunięcie przerywa proces i gasi wszystkie płomienie. Możliwości jest niewiele, więc nie powinieneś mieć problemów. Po jego przejściu załącza się scenka i otrzymujesz oddział 12 nieumarłych, których wykorzystaj do pobicia wroga.
Nagroda: 20 000 daniny i 12 nieumarłych
Zbuduj mury
Zadanie wykonuje się podczas przechodzenia krainy i wiąże się z brązowym zwojem, opisałem je w dziale 'Wyspa czwarta - gameplay'.
Nagroda: 0 daniny
Użyj ról chowańca
Kolejne zadanie, którego wykonanie jest nieuniknione i powiązane z lekcją z brązowego zwoju (opisany w poprzednim dziale).
Nagroda: 1 000 daniny
Zwiększ splendor o 30 000
Zadanie głównie przeznaczone dla boga dobra, który przechodzi wyspę rozbudowując miasto (choć 'zły gracz' również może się pokusić). Zadanie polega na rozbudowie miasta: stawiaj dużo świątyń i ołtarzy, gdyż te budynki znacząco zwiększają splendor. Jeśli masz dużo daniny, kup ozdoby z pasku narzędzi (fontanny, pochodnie, kolumny itp.) i porozmieszczaj je miedzy budynkami.
Nagroda: 10 000 daniny
Zniszcz wszystkie lasy w krainie
Zadanie wyłącznie dla najbardziej wytrwałych i cierpliwych graczy. Jego tytuł wszystko wyjaśnia - pozbądź się drzew. Najlepiej wykonaj to przy użyciu ognistych kul, choć ręczne wyrywanie też się przyda. Misję wykonuj dopiero po podbiciu całej wyspy. Nagroda: 30 000 |
Wznieś 10 budynków w imponujących obszarach (miasto)
Musisz wznieść dziesięć budowli na okazałym terenie. Miejsce to wskazałem na załączonych obrazkach (niewielkie wzniesienie w okolicy startu wyspy). Najlepiej stawiać wille, bo nie zajmują dużo miejsca.
Nagroda: 20 000 daniny