Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Black & White 2 - poradnik do gry

Black & White 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

WYSPA PIĄTA - zadania | Black & White 2 poradnik Black & White 2

Ostatnia aktualizacja: 22 sierpnia 2019

Próba mnicha

1 - WYSPA PIĄTA - zadania | Black & White 2 - Black & White 2 - poradnik do gry
Udaj się nieopodal miejsca pierwotnej rozbudowy, na niewielkim wzniesieniu - WYSPA PIĄTA - zadania | Black & White 2 - Black & White 2 - poradnik do gry

Udaj się nieopodal miejsca pierwotnej rozbudowy, na niewielkim wzniesieniu. Twoim zadaniem jest pomóc młodemu wojownikowi w zniszczeniu głazów, w tym celu musisz użyć zdolności manipulacji. Włącz przycisk działania i poruszaj dłonią w taki sposób, by przenikała przez skałę. Musisz wykonywać to bardzo szybko, tak by w momencie uderzenia przez mnicha kamień pękł. Na początku unosić się będzie dym, a później pojawi się jasny okrąg (wtedy masz pewność, że skała się podda). Do zniszczenia są trzy cele.

Nagroda: 40 000 daniny

Leśna zasadzka

2 - WYSPA PIĄTA - zadania | Black & White 2 - Black & White 2 - poradnik do gry
Zadanie to znajduje się na niewielkiej wysepce, pociętej wieloma ścieżkami - WYSPA PIĄTA - zadania | Black & White 2 - Black & White 2 - poradnik do gry

Zadanie to znajduje się na niewielkiej wysepce, pociętej wieloma ścieżkami. Jest to a'la pac-man, w którym musisz zebrać 4 części mapy skarbów. Ich położenie zaznaczyłem na zdjęciu. Po alejkach chodzić będą złoczyńcy, musisz tak manipulować kierunkowskazami, by uniknąć spotkania z nimi (jest ich sześciu). Bardzo przydatne w tym zadanie jest używanie pauzy (domyślnie klawisz "p") i wykarczowanie lasów - poprawia widok. Nie jestem w stanie pokierować Cię za rączkę, gdyż zależy to od momentu w którym zaczniesz misję (od położenia wrogów). Kontroluj cały czas położenie osoby, którą musisz ochronić i oprychów.

Nagroda: 40 000 daniny

Przyjmowanie porodu

3 - WYSPA PIĄTA - zadania | Black & White 2 - Black & White 2 - poradnik do gry
Srebrny zwój rozpoczynający to zadanie leży niedaleko japońskiej stolicy - WYSPA PIĄTA - zadania | Black & White 2 - Black & White 2 - poradnik do gry

Srebrny zwój rozpoczynający to zadanie leży niedaleko japońskiej stolicy. Dowiesz się, że masz uratować małe owieczki, a będzie ich 25. Podczas porodu wylatywać będą w powietrze, a Ty łap je, zanim znikną Ci z pola widzenia. Aby zadanie zostało zaliczone, chwyć przynajmniej 20. Czasami będziesz zmuszony używać zdolności 'zagarnianie', bo wyskoczy jedna po drugiej i nie będzie czasu na bezpieczne pozostawienie jednej na ziemi. Po nieudanym przejściu jest możliwość powtórzenia zadania.

Nagroda: 40 000 daniny

Otocz miasto murami

Zadanie bardzo proste i wręcz nie do uniknięcia. Jeśli chcesz je ukończyć musisz odgrodzić pierwsze miasto od reszty świata. Aby tak się stało, postaw mury w miejscach wskazanych - czerwonymi łukami - na załączonym zdjęciu w poprzednim dziale ('wyspa czwarta - gameplay').

Nagroda: 15 000 daniny

Zajmij miasto splendorem

Zadanie przeznaczone głównie dla boga pokoju. Rozbuduj i zwiększ splendor w swoim mieście na tyle, by przejąć trzy pobliskie osady.

Nagroda: 15 000 daniny

Połącz 3 swoje obszary wpływów

By zadanie zostało ukończone, musisz tak rozbudowywać swoje wioski, by linie wpływów z trzech miast naszły na siebie. Najlepiej wykonać to na pierwszych dwóch (plus Twoja stolica) podbitych wioskach.

Nagroda: 5 000 daniny

Zabij wszystko co się rusza (wojna)

Zadanie nieco odmienne od innych poleceń z tej zakładki. By zostało ukończone, z wyspy musi zniknąć wszystko, co jest żywe. Z uwagi na specyfikę zadania wykonuj je dopiero po podbiciu całej wyspy, gdyż Twoi ludzie/wojska również muszą zniknąć (wraz ze zwierzętami). Spalaj ich ognistymi kulami, podnoś z użyciem 'zagarniania' i rzucaj do wody. Jeśli jesteś cierpliwy to zostaniesz odpowiednio wynagrodzony.

Nagroda: 30 000 daniny

Zbuduj pracownie cudów (miasto)

Ostatnim odmiennym zadaniem, nie będącym specjalnym, jest przymus postawienia jakiejkolwiek pracowni cudów - WYSPA PIĄTA - zadania | Black & White 2 - Black & White 2 - poradnik do gry

Ostatnim odmiennym zadaniem, nie będącym 'specjalnym', jest przymus postawienia jakiejkolwiek pracowni cudów. Najtańsza kosztuje 400 000 daniny, co oznacza że jest to dość duży wydatek. Aby zebrać tą niebagatelną sumę, nie wydawaj oszczędności na co tylko popadnie i postaraj się ukończyć jak najwięcej zadań. Wydatek się nieco zwraca, gdyż nagroda jest niemała.

Nagroda: 100 000