WYSPA PIĄTA - zadania | Black & White 2 poradnik Black & White 2
Ostatnia aktualizacja: 22 sierpnia 2019
Próba mnicha
Udaj się nieopodal miejsca pierwotnej rozbudowy, na niewielkim wzniesieniu. Twoim zadaniem jest pomóc młodemu wojownikowi w zniszczeniu głazów, w tym celu musisz użyć zdolności manipulacji. Włącz przycisk działania i poruszaj dłonią w taki sposób, by przenikała przez skałę. Musisz wykonywać to bardzo szybko, tak by w momencie uderzenia przez mnicha kamień pękł. Na początku unosić się będzie dym, a później pojawi się jasny okrąg (wtedy masz pewność, że skała się podda). Do zniszczenia są trzy cele.
Nagroda: 40 000 daniny
Leśna zasadzka
Zadanie to znajduje się na niewielkiej wysepce, pociętej wieloma ścieżkami. Jest to a'la pac-man, w którym musisz zebrać 4 części mapy skarbów. Ich położenie zaznaczyłem na zdjęciu. Po alejkach chodzić będą złoczyńcy, musisz tak manipulować kierunkowskazami, by uniknąć spotkania z nimi (jest ich sześciu). Bardzo przydatne w tym zadanie jest używanie pauzy (domyślnie klawisz "p") i wykarczowanie lasów - poprawia widok. Nie jestem w stanie pokierować Cię za rączkę, gdyż zależy to od momentu w którym zaczniesz misję (od położenia wrogów). Kontroluj cały czas położenie osoby, którą musisz ochronić i oprychów.
Nagroda: 40 000 daniny
Przyjmowanie porodu
Srebrny zwój rozpoczynający to zadanie leży niedaleko japońskiej stolicy. Dowiesz się, że masz uratować małe owieczki, a będzie ich 25. Podczas porodu wylatywać będą w powietrze, a Ty łap je, zanim znikną Ci z pola widzenia. Aby zadanie zostało zaliczone, chwyć przynajmniej 20. Czasami będziesz zmuszony używać zdolności 'zagarnianie', bo wyskoczy jedna po drugiej i nie będzie czasu na bezpieczne pozostawienie jednej na ziemi. Po nieudanym przejściu jest możliwość powtórzenia zadania.
Nagroda: 40 000 daniny
Otocz miasto murami
Zadanie bardzo proste i wręcz nie do uniknięcia. Jeśli chcesz je ukończyć musisz odgrodzić pierwsze miasto od reszty świata. Aby tak się stało, postaw mury w miejscach wskazanych - czerwonymi łukami - na załączonym zdjęciu w poprzednim dziale ('wyspa czwarta - gameplay').
Nagroda: 15 000 daniny
Zajmij miasto splendorem
Zadanie przeznaczone głównie dla boga pokoju. Rozbuduj i zwiększ splendor w swoim mieście na tyle, by przejąć trzy pobliskie osady.
Nagroda: 15 000 daniny
Połącz 3 swoje obszary wpływów
By zadanie zostało ukończone, musisz tak rozbudowywać swoje wioski, by linie wpływów z trzech miast naszły na siebie. Najlepiej wykonać to na pierwszych dwóch (plus Twoja stolica) podbitych wioskach.
Nagroda: 5 000 daniny
Zabij wszystko co się rusza (wojna)
Zadanie nieco odmienne od innych poleceń z tej zakładki. By zostało ukończone, z wyspy musi zniknąć wszystko, co jest żywe. Z uwagi na specyfikę zadania wykonuj je dopiero po podbiciu całej wyspy, gdyż Twoi ludzie/wojska również muszą zniknąć (wraz ze zwierzętami). Spalaj ich ognistymi kulami, podnoś z użyciem 'zagarniania' i rzucaj do wody. Jeśli jesteś cierpliwy to zostaniesz odpowiednio wynagrodzony.
Nagroda: 30 000 daniny
Zbuduj pracownie cudów (miasto)
Ostatnim odmiennym zadaniem, nie będącym 'specjalnym', jest przymus postawienia jakiejkolwiek pracowni cudów. Najtańsza kosztuje 400 000 daniny, co oznacza że jest to dość duży wydatek. Aby zebrać tą niebagatelną sumę, nie wydawaj oszczędności na co tylko popadnie i postaraj się ukończyć jak najwięcej zadań. Wydatek się nieco zwraca, gdyż nagroda jest niemała. Nagroda: 100 000 |