WYSPA ÓSMA - zadania | Black & White 2 poradnik Black & White 2
Ostatnia aktualizacja: 22 sierpnia 2019
Zegar słoneczny
Koło srebrnego zwoju usytuowane są cztery pochodnie, które musisz podpalić. Zapomnij o kuli ognia, nic tym nie wskórasz. Aby pojawił się na nich ogień musisz ustawić odpowiednią godzinę używając zegara słonecznego. Gdy odpowiedni czas nastanie płomień pojawia się tylko na chwilę, dlatego musisz szybko zmieniać pory dnia na odpowiednie, tak by wszystkie pochodnie zapłonęły w tym samym czasie. Załączone zdjęcia przedstawiają położenie wskazówki do danej pochodni. |
Nagroda: 50 000 daniny
Wyspa Nimf
Zwój od tego zadania znajduje się na malutkiej wysepce wewnątrz wyspy. Kobiety tam stojące potrzebują pewnego składnika, dzięki któremu ukończą swój rytuał, ale żeby nie było prosto, nie powiedzą jaki - na szczęście masz mnie :). Potrzebny składnik to mężczyzna w wieku 21 lat. Aby sprawdzić, ile kto ma lat wciśnij klawisz "S".
Nagroda: 50 000 daniny
Deszczowy taniec
W tym zadaniu musisz uratować chałupę muzyka przed ogniem z wulkanów. Aby powstrzymać ich erupcję, musisz wystukać rytm na bębenkach. Niestety kolejność uderzeń jest losowa i musisz sobie sam poradzić. Podpowiem tylko, abyś zmienił nachylenie kamery, tak by dłoń nie uderzyła przez przypadek w nie ten bęben, co trzeba. Rytmów do wystukania będziesz mieć 4, a każdy kolejny jest trudniejszy.
Nagroda: 30 000 daniny
Połącz trzy miasta drogami
Połącz nitką dróg dwa najbliższe miasta Twojej stolicy. Aby łatwiej i szybciej ją zbudować, oddal widok kamery. Nagroda: 10 000 daniny |
Pamiętaj o codziennym podlewaniu pól
Rzucaj magie wody na pola uprawne najlepiej o każdym wschodzie słońca.
Nagroda: 3 000 daniny
Umieść pola na całej żyznej ziemi
Ustaw pola uprawne w okolicach jezior, na najbardziej zielonych terenach.
Nagroda: 5 000 daniny