WYSPA SIÓDMA - zadania | Black & White 2 poradnik Black & White 2
Ostatnia aktualizacja: 22 sierpnia 2019
Baron paliwowy
Zadanie możliwe jest do wykonania dopiero po podbiciu całej wyspy, aby je ukończyć, musisz ugasić pięć pomp używając cudu wody.
Nagroda: 50 000 daniny
Kopalniany potwór
Kopalnia na terenie Twojego miasta została nawiedzona przez potwora, który pożera ludzi. Aby się go pozbyć, rzucaj najpierw na nią magię wody, aż usłyszysz od sumienia, że w ten sposób nie rozwiążesz problemu. Następnie zbierz jeden oddział wojsk i każ mu wejść do jaskini. W załączonym filmiku usłyszysz odgłosy walki dobiegające z kopalni, po czym wyjdą zwycięzcy bohaterowie na większym poziomie.
Nagroda: 40 000 daniny
Mroczni uczniowie
Aby zadanie było dostępne, spróbuj podbić pierwszą wioskę na zachód od Twojej stolicy. W okolicy pojawi się dziwny posąg. Podnieś kilkunastu swoich poddanych i umieść ich koło statui. Załączy się krótki filmik, w którym oni zginą, a Ty dostaniesz nagrodę.
Nagroda: 40 000 daniny
Osiągnij absolutne zło
Osiągnij status zła w 100% (sprawdzaj w 'centrum miasta'). Aby zmienić swój charakter, zabijaj własnych wiernych, składaj ich w ofierze, podbijaj siłą miasta itd. Nie polecam robienia tego zadania, gdy jest się dobrym.
Użyj cudu uzdrawiania
Bardzo proste zadanie. Rzuć cud uzdrawiania na wieśniaków bądź żołnierzy.
Użyj cudu błyskawic, aby pokonać wroga
Zabij atakujących Ciebie wrogów, rzucając na nich cud błyskawic.