Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Black & White 2 - poradnik do gry

Black & White 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

WYSPA DZIEWIĄTA cz.2 | Black & White 2 poradnik Black & White 2

Ostatnia aktualizacja: 22 sierpnia 2019

Teraz nastąpi chwila wytchnienia - do przybycia Japończyków możesz zająć się rozbudową własnej stolicy (przede wszystkim zadbaj o przypływ żywności).

Wyślij w okolice drugiego miasta swojego chowańca, by zniszczył frontową bramę i w miarę możliwości osłabił stacjonujące tam oddziały przeciwnika - WYSPA DZIEWIĄTA cz.2 | Black & White 2 - Black & White 2 - poradnik do gry

Wyślij w okolice drugiego miasta swojego chowańca, by zniszczył frontową bramę i w miarę możliwości osłabił stacjonujące tam oddziały przeciwnika.

Gdy nadejdą Japończycy, wykorzystaj ich katapulty do sforsowania bramy - WYSPA DZIEWIĄTA cz.2 | Black & White 2 - Black & White 2 - poradnik do gry

Gdy nadejdą Japończycy, wykorzystaj ich katapulty do sforsowania bramy. Następnie wtargnij całą siłą (łucznicy na końcu) na teren wrogiego miasta i rozpocznij walki z przeciwnikiem. Dzięki zniszczonej frontowej bramie możesz pomóc im chowańcem i własnymi oddziałami.

Po zdobyciu drugiego miasta skoncentruj się na swojej stolicy, bo co jakiś czas możesz zostać zaatakowany jednostkami wroga (w takim wypadku poczekaj, aż zbliżą się do linii wpływów i rozwal ich magiami).

Skoncentruj swoje wszystkie siły we własnej stolicy i szykuj się do wymarszu na ostateczną bitwę. Jeśli straciłeś dużą liczbę wojsk, postaraj się uzupełnić braki, choć pierwsze skrzypce jak zawsze będzie grał pupil.

Stolica Azteków składa się z kilku pięter i droga do centrum miasta odgrodzona jest trzema murami (bramami) - WYSPA DZIEWIĄTA cz.2 | Black & White 2 - Black & White 2 - poradnik do gry

Stolica Azteków składa się z kilku pięter i droga do 'centrum miasta' odgrodzona jest trzema murami (bramami). Jak zawsze do ich niszczenia wykorzystuj pupila (choć jak chcesz i posiadasz możesz użyć katapulty). Przy każdej bramie znajduje się najwięcej wojsk, zabijaj je pupilem, ale z pomocą wojsk (łuczników i wojowników). Nie przejmuj się, jeśli zginie Ci podopieczny, odczekaj chwilę i znów go przyślij z jego zagrody.

Po okolicy kręci się goryl oponenta (po zabiciu pojawia się w swojej zagrodzie - niebieska linia). Nie zawracaj sobie nim głowy, bo rzadko będzie Cię atakować, tylko w chwili największego zagrożenia broń się. Samo przejmowanie 'centrum miasta' zajmuje dobrą chwilę, dlatego nie pchaj się tam na siłę, a dopiero gdy całe ramię wroga padnie, przejdź do ostatniego kroku zwycięstwa.

1 - WYSPA DZIEWIĄTA cz.2 | Black & White 2 - Black & White 2 - poradnik do gry

ZWYCIĘSTWO