Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Black & White 2 - poradnik do gry

Black & White 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

WYSPA SIÓDMA - gameplay | Black & White 2 poradnik Black & White 2

Ostatnia aktualizacja: 22 sierpnia 2019

Ostatnia wyspa, na której za przeciwników będziesz mieć Japończyków. Raz na zawsze będziesz mógł się z nimi rozprawić.

Początek to jak zawsze rozbudowywanie w odpowiedniej kolejności - wznoś najbardziej potrzebne budynki, a dopiero później resztę - WYSPA SIÓDMA - gameplay | Black & White 2 - Black & White 2 - poradnik do gry

Początek to jak zawsze rozbudowywanie w odpowiedniej kolejności - wznoś najbardziej potrzebne budynki, a dopiero później resztę. Obszar oddzielony zieloną linia przeznacz na pola uprawne, gdyż tam znajdują się najżyźniejsze tereny. Wzgórze (niebieska figura) to idealne miejsce na najokazalsze budowle, miejsce to jest 'imponujące' i dodatkowo zwiększa splendor. Postaw dwa odcinki murów w miejscach wskazanych przez czerwone linie, grając dobrą stroną możesz potrzebować więcej terenu, wtedy przesuń jeden odcinek.

Na brak drewna narzekać nie można, ale tego samego o rudzie już powiedzieć nie można, jedyna pobliska kopalnia (zielona kropka) może nie zaspokoić potrzeb, więc szybko wybuduj 'piec hutniczy', by zwiększyć ilość tego surowca.

Chowańca ulokuj w niebieskim punkcie, gdyż tamtędy najczęściej wdzierać będzie się wróg - WYSPA SIÓDMA - gameplay | Black & White 2 - Black & White 2 - poradnik do gry

Chowańca ulokuj w niebieskim punkcie, gdyż tamtędy najczęściej wdzierać będzie się wróg. Jego umiejętności bojowe zatrzymają nieprzyjaciela, zanim ten rozpocznie dewastację Twojej stolicy.

W przypadku , gdy chcesz przejść wyspę siłą, swoją ekspansję prowadź w kolejności przedstawionej na obrazku - WYSPA SIÓDMA - gameplay | Black & White 2 - Black & White 2 - poradnik do gry

W przypadku , gdy chcesz przejść wyspę siłą, swoją ekspansję prowadź w kolejności przedstawionej na obrazku. Pierwsze osady (jedynki) powinny być nie obstawione. Zajmiesz je bez większych problemów. Miasto drugie otoczone jest murami i stacjonować będą w nim większe liczby wojsk. Wyślij tam chowańca i ostrożnie steruj nim, tak by bardzo znacząco osłabił siły nieprzyjaciela (szczególnie jednostki strzelające). Następnie wtargnij i przejmij osiedle. Miasto trzecie również nie powinno przysporzyć Ci wielu problemów. W przypadku miasta na wzgórzu (czwarte) zniszcz chowańcem jednostki na murach i wejdź większą liczbą jednostek. Jeden oddział skieruj, by zajmował 'centrum miasta', a drugi niech atakuje oddziały oponenta. Ostatnie ocalałe osiedle zaatakuj wszystkimi dostępnymi Ci jednostkami (najlepiej około 200-250) oraz pupilem. Znajdują się tam oddziały łuczników i katapulty, które mogą Ci trochę poprzeszkadzać, spróbuj odciągać po jednym oddziale i niszczyć go (chowańcem), by później wtargnąć pełnym impetem.

Gdy zajmiesz którekolwiek z miast i pojawi się Twoja linii wpływów wokół niego, możesz już nie trzymać tam wojsk - WYSPA SIÓDMA - gameplay | Black & White 2 - Black & White 2 - poradnik do gry

Gdy zajmiesz którekolwiek z miast i pojawi się Twoja linii wpływów wokół niego, możesz już nie trzymać tam wojsk. Kiedy wróg będzie chciał je odbić, poczekaj, aż minie zieloną linię i zbombarduj go ognistymi kulami. Sposób w 100% skuteczny.