Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Biomutant - poradnik do gry

Biomutant - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Biomutant: Wkręcanie się w Rowkokręt - solucja, wszystkie gramofony Biomutant poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 5 lipca 2021

Na tej stronie naszego poradnika do gry Biomutant znajdziecie opis zadania pobocznego - Wkręcanie się w Rowkokręt (The Spiral Groover). Opisaliśmy tutaj wszystkie części zadania, które musicie wykonać, aby ukończyć misję.

Rozpoczęcie zadania

1 - Biomutant: Wkręcanie się w Rowkokręt - solucja, wszystkie gramofony - Biomutant - poradnik do gry
Jak zacząć: Porozmawiać z Smurki, w Hobidonk (Hobydonk) - Biomutant: Wkręcanie się w Rowkokręt - solucja, wszystkie gramofony - Biomutant - poradnik do gry

Jak zacząć: Porozmawiać z Smurki, w Hobidonk (Hobydonk).

Nagroda: 100 PD.

Aby rozpocząć zadanie musicie porozmawiać ze mężczyzną, w lokacji Hobidonk (Hobydonk). Da wam on wam zadanie związane z odnalezieniem rowkokrętu.

1 Gramofon

Lokalizacja: Pozostałości 10E (Fixer Upper 10E) - Biomutant: Wkręcanie się w Rowkokręt - solucja, wszystkie gramofony - Biomutant - poradnik do gry

Lokalizacja: Pozostałości 10E (Fixer Upper 10E).

2 - Biomutant: Wkręcanie się w Rowkokręt - solucja, wszystkie gramofony - Biomutant - poradnik do gry
Na początku musicie zdobyć winylowa pływa znajduje się w niebieskim budynku, po lewej stronie od gramofonu - Biomutant: Wkręcanie się w Rowkokręt - solucja, wszystkie gramofony - Biomutant - poradnik do gry

Na początku musicie zdobyć winylowa pływa znajduje się w niebieskim budynku, po lewej stronie od gramofonu.

Następnie wróćcie do gramofonu, włóżcie płytę i ustawcie wszystkie elementy zgodnie z kolorami - Biomutant: Wkręcanie się w Rowkokręt - solucja, wszystkie gramofony - Biomutant - poradnik do gry

Następnie wróćcie do gramofonu, włóżcie płytę i ustawcie wszystkie elementy zgodnie z kolorami.

2 Gramofon

Lokalizacja: Przelotdroga (Thoroughfare) - Biomutant: Wkręcanie się w Rowkokręt - solucja, wszystkie gramofony - Biomutant - poradnik do gry

Lokalizacja: Przelotdroga (Thoroughfare).

3 - Biomutant: Wkręcanie się w Rowkokręt - solucja, wszystkie gramofony - Biomutant - poradnik do gry
Na początku musicie zdobyć winylowa pływa - Biomutant: Wkręcanie się w Rowkokręt - solucja, wszystkie gramofony - Biomutant - poradnik do gry

Na początku musicie zdobyć winylowa pływa. Znajdziecie ją na parterze, w komodzie.

Następnie wróćcie do gramofonu, włóżcie płytę i ustawcie wszystkie elementy zgodnie z kolorami - Biomutant: Wkręcanie się w Rowkokręt - solucja, wszystkie gramofony - Biomutant - poradnik do gry

Następnie wróćcie do gramofonu, włóżcie płytę i ustawcie wszystkie elementy zgodnie z kolorami.

3 Gramofon

Lokalizacja: Doremoncik 6K (Fixer-Upper 6K) - Biomutant: Wkręcanie się w Rowkokręt - solucja, wszystkie gramofony - Biomutant - poradnik do gry

Lokalizacja: Doremoncik 6K (Fixer-Upper 6K).

4 - Biomutant: Wkręcanie się w Rowkokręt - solucja, wszystkie gramofony - Biomutant - poradnik do gry
Na początku musicie zdobyć winylowa pływa - Biomutant: Wkręcanie się w Rowkokręt - solucja, wszystkie gramofony - Biomutant - poradnik do gry

Na początku musicie zdobyć winylowa pływa. Znajdziecie ją w zimnym terenie. Warto pierw zdobyć skafander, który uchroni was przed zimnem.

Płyta czeka na was w szafce na dokumenty.

Następnie wróćcie do gramofonu, włóżcie płytę i ustawcie wszystkie elementy zgodnie z kolorami - Biomutant: Wkręcanie się w Rowkokręt - solucja, wszystkie gramofony - Biomutant - poradnik do gry

Następnie wróćcie do gramofonu, włóżcie płytę i ustawcie wszystkie elementy zgodnie z kolorami.