Biomutant: Wkręcanie się w Rowkokręt - solucja, wszystkie gramofony Biomutant poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 5 lipca 2021
Na tej stronie naszego poradnika do gry Biomutant znajdziecie opis zadania pobocznego - Wkręcanie się w Rowkokręt (The Spiral Groover). Opisaliśmy tutaj wszystkie części zadania, które musicie wykonać, aby ukończyć misję.
Rozpoczęcie zadania
Jak zacząć: Porozmawiać z Smurki, w Hobidonk (Hobydonk).
Nagroda: 100 PD.
Aby rozpocząć zadanie musicie porozmawiać ze mężczyzną, w lokacji Hobidonk (Hobydonk). Da wam on wam zadanie związane z odnalezieniem rowkokrętu.
1 Gramofon
Lokalizacja: Pozostałości 10E (Fixer Upper 10E).
Na początku musicie zdobyć winylowa pływa znajduje się w niebieskim budynku, po lewej stronie od gramofonu.
Następnie wróćcie do gramofonu, włóżcie płytę i ustawcie wszystkie elementy zgodnie z kolorami.
2 Gramofon
Lokalizacja: Przelotdroga (Thoroughfare).
Na początku musicie zdobyć winylowa pływa. Znajdziecie ją na parterze, w komodzie.
Następnie wróćcie do gramofonu, włóżcie płytę i ustawcie wszystkie elementy zgodnie z kolorami.
3 Gramofon
Lokalizacja: Doremoncik 6K (Fixer-Upper 6K).
Na początku musicie zdobyć winylowa pływa. Znajdziecie ją w zimnym terenie. Warto pierw zdobyć skafander, który uchroni was przed zimnem.
Płyta czeka na was w szafce na dokumenty.
Następnie wróćcie do gramofonu, włóżcie płytę i ustawcie wszystkie elementy zgodnie z kolorami.