Biomutant: Noko - solucja, opis przejścia Biomutant poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 30 maja 2021
Na tej stronie poradnika do gry Biomutant znajdziecie dokładny opis przejścia głównego zadania fabularnego Noko.
Noko ma sławnego wierzchowca i plan, jak pokonać trzeciego Światożercę. Nie opuszcza Zagrody Gnuni w zachodnich Kamienioknupach (Knupstonies), a mjut się wystraszył i uciekł. Trzeba przyprowadzić go z powrotem, uspokoić i wyposażyć w nowe siedzisko, zanim będzie można go dosiąść. Kiedy już Wam się to uda, będziecie musieli znaleźć Jotysza, który zdradzi Wam, gdzie szukać błyskomoli, które odwrócą uwagę Światożercy w trakcie nadchodzącego starcia.
- Odwiedź Noko (Visit Noko)
- Znajdź mjuta (Find the Mjut)
- Zdobądź Cuksio-żelkę (Retrieve a Bon-Bon Gummy)
- Znajdź mekamjuta (Find Mekamjut)
- Zapytaj Jotysza o błyskomole (Ask Mito about Glittermoths)
- Znajdź grotę błyskomoli (Find the Glittermoth Grotto)
Odwiedź Noko (Visit Noko)
W trakcie rozmowy z Noko dowiecie się, że mjut uciekł ze swojej zagrody i musicie go odnaleźć, a następnie przyprowadzić z powrotem. Gdy zwierzę uspokoi się i zostanie wyposażone w nowe siedzisko, będziecie mogli stanąć do walki z Puchciem Kopytkiem (Hoof Puff).
Znajdź mjuta (Find the Mjut)
Mjuta znajdziecie w jaskini za wodospadem - wejście znajduje się w miejscu oznaczonym na powyższym obrazku.
Dostępu do mjuta broni kilku przeciwników. Rozprawcie się z nimi, a następnie wejdźcie w interakcję z mjutem i wróćcie do Noko. W drodze powrotnej zostaniecie zaatakowani przez mocniejszego przeciwnika Flatt.
Zdobądź Cuksio-żelkę (Retrieve a Bon-Bon Gummy)
Udajcie się na Pokrzyżowania (Krossway) i wejdźcie do budynku widocznego na powyższym obrazku. Następnie wejdźcie klatką schodową na drugie piętro.
Wyjdźcie przez dziurę w ścianie i po linie przejdźcie na dach sąsiedniego budynku - pamiętajcie, aby utrzymywać równowagę.
Po przejściu na dach podskoczcie i złapcie się liny widocznej na powyższym obrazku, a Wasz bohater szybko dostanie się do budynku po drugiej stronie.
Zeskoczcie na sam dół i podejdźcie do automatu z gumami. Wykonajcie proste puzzle rotacyjne, a zdobędziecie cuksio-żelkę. Wyjdźcie z budynku i wróćcie do Noko, np. korzystając z opcji szybkiej podróży.
Znajdź mekamjuta (Find Mekamjut)
Cuksio-żelka uspokoiła mjuta, jednak wciąż potrzebujecie odpowiedniego siodła. Udajcie się do miejsca wskazanego na mapie świata (Smilo Shopperia), pokonajcie przeciwników, którzy stoją przed wejściem do sklepu, a następnie zejdźcie do piwnicy.
Zanim znajdziecie mekamjuta musicie ułożyć puzzle rotacyjne, aby przywrócić prąd w budynku i podnieść żółtą roletę.
Wróćcie na górę i wejdźcie w interakcję z mekamjutem, a następnie ułóżcie proste puzzle rotacyjne, aby go uruchomić. Wróćcie do Noko, np. korzystając z opcji szybkiej podróży.
Zapytaj Jotysza o błyskomole (Ask Mito about Glittermoths)
Mjut jest już przygotowany na walkę z Puchciem Kopytkiem, jednak potrzebujecie jeszcze czegoś, co odwróci uwagę Światożercy. Noko skieruje Was do Jotysza (Mito), który udzieli Wam informacji na temat błyskomoli (Glittermoths).
Znajdź grotę błyskomoli (Find the Glittermoth Grotto)
Grota błyskomoli znajduje się wysoko w górach, dlatego czeka Was krótka wspinaczka. Początek drogi znajduje się w miejscu widocznym na powyższym obrazku - musicie wskoczyć po żółtych punktach na górę, a następnie przejść po linie na drugą stronę i kontynuować wspinaczkę.
Po wejściu do groty będziecie musieli zmierzyć się tylko z jednym przeciwnikiem, który nie powinien sprawić Wam problemu.
Błyskomole (Glittermoths) łapie się w taki sam sposób, jak inne stworzenia - wystarczy podejść do nich i wcisnąć przycisk odpowiedzialny za interakcję. Po zebraniu 5 błyskomoli wróćcie do Noko.