Biomutant: Bunkier 101 - solucja, opis przejścia Biomutant poradnik, solucja
Bunker 101 – solucja
Ostatnia aktualizacja: 25 maja 2021
Na tej stronie poradnika do gry Biomutant znajdziecie dokładny opis przejścia głównego zadania fabularnego Bunkier 101 (Bunker 101).
Bunkier 101 powstał z myślą o trzymaniu niebezpieczeństw z dala od mieszkańców świata Biomutant. Połączony jest z Wielkim Murem, ostatnią linią obrony, która oddzielała Dawnoświat od Pozaświata.
Muckly Gnats
Po zamknięciu drzwi Bunkra 101 zostaniecie zaatakowani przez 5 zmutowanych istot, na których będziecie mogli przećwiczyć poznane wcześniej techniki. Po skończonej walce wejdźcie schodami na wyższy poziom i otwórzcie drzwi, aby przejść do kolejnego obszaru tej lokacji.
Eksploracja
Idąc przez korytarz i pomieszczenia Bunkra 101 będziecie mieć okazję otworzyć kilka skrytek, w których znajdziecie przydatne przedmioty: modyfikacje do broni, przedmioty lecznicze. Na końcu drogi wskoczcie na łańcuch i wdrapcie się na wyższy poziom.
Gdy tylko przejdziecie do kolejnego obszaru, zostaniecie zaatakowani przez większego przeciwnika (Sludge Soaker) w towarzystwie 3 mniejszych pomocników. W pierwszej kolejności warto zlikwidować mniejszych wrogów, aby później skupić się na głównym przeciwniku. Po walce wejdźcie do ruin.
Ruiny
Na obszarze ruin czeka Was walka z kolejnym mocniejszym przeciwnikiem Rocka-Boom. Najpierw skupcie się na jak najszybszym wyeliminowaniu pomniejszych przeciwników, a następnie wykończyć większego wroga.
Warto tutaj zaznaczyć fakt, że beczki znajdujące się na tym obszarze są wybuchowe - wystarczy kilka celnych strzałów, aby spowodować eksplozję.
Tunel
W tunelu napotkacie nowy typ przeciwnika, który w walce korzysta z tarczy. Zanim będziecie mogli wyrządzić mu jakiekolwiek obrażenia, w pierwszej kolejności musicie rozbić jego tarczę.
Po walce wejdźcie do pobocznego pomieszczenia, zabierzcie łom (Klawbar) i otwórzcie przejście do dalszej części tej lokacji. Idąc dalej, dotrzecie do rury, którą należy zniszczyć łomem, aby móc zejść na niższy poziom Bunkra 101.
Kolejną walkę stoczycie z kilkoma nowymi przeciwnikami, którzy nie powinni sprawić Wam większych kłopotów. W nagrodę za Wasze starania otrzymacie punkty bio (Bio Points), które będziecie mogli przeznaczyć na odblokowanie nowych mocy psi, umiejętności lub wzmocnienie odporności postaci.
Wyświetlacz
Aby uruchomić wyświetlacz, będziecie musieli rozwiązać proste puzzle rotacyjne. Z lewej strony ekranu wyświetla się dostępna ilość ruchów, która jest bezpośrednio związana z atrybutem Inteligencji - im wyższa wartość atrybutu, tym większa ilość ruchów. Po prawej stronie można zauważyć ułożoną sekwencję - wystarczy dopasować biały kolor przełączników do białego, a żółty do żółtego.
Rozdzielnica
Zanim będziecie mogli przejść do kolejnego pomieszczenia Bunkra 101, będziecie musieli ułożyć kolejne proste puzzle rotacyjne. Zasada jest dokładnie taka sama jak przy wcześniej rozwiązanej zagadce z wyświetlaczem.
Przedawniony
Idąc dalej, dotrzecie do pomieszczenia, w którym Wasz stary przyjaciel Przedawniony (Out-Of-Date) został zaatakowany przez zgraję szubrawców. Rozprawcie się z przeciwnikami, a następnie porozmawiajcie z nim, by ukończyć to zadanie.