Biomutant: Więźniowie - solucja, opis przejścia Biomutant poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 30 czerwca 2021
Na tej stronie naszego poradnika do gry Biomutant znajdziecie opis zadania pobocznego - Więźniowie (Capitives). Opisaliśmy tutaj wszystkich Więźniów, których musicie uwolnić, aby ukończyć zadanie i zdobyć nagrody.
- Rozpoczęcie zadania
- 1 Więzień
- 2 Więzień
- 3 Więzień
- 4 Więzień
- 5 Więzień
- 6 Więzień
- 7 więzień
- 8 więzień
- 9 więzień
- 10 więzień
- 11 więzień
- 12 więzień
- 13 więzień
- 14 więzień
- 15 więzień
- 16 więzień
- 17 więzień
- 18 więzień
- 19 więzień
- 20 więzień
- 21 więzień
- 22 więzień
- 23 więzień
Rozpoczęcie zadania

Jak zacząć: To zadanie znajdziecie w Park A-Kuku (Peekabod Park). Wpadnie ono do Waszego dziennika, gdy zabijecie przeciwników i uwolnicie więźnia.
Nagroda: 500 PD.
1 Więzień

Lokalizacja: Na pustym placu, w parku A-Kuku.


Na pierwszego więźnia natkniecie się w parku A-Kuku. Musicie pokonać kilku przeciwników, a wastępnie wypuścić mężczyznę z klatki. Zamek możecie po prostu otworzyć. Strzelanie do niego nic nie da, ale również nikogo nie skrzywdzi ani nie wystraszy.
Po uwolnieniu mężczyzny otrzymacie dostęp do zadania.
2 Więzień


Lokalizacja: Na placu koło zniszczonego budynku, Nadzieisko (Hopehall)
Na drugiego więźnia natkniecie się w Nadzieisku (Hopehall). Musicie pokonać kilku przeciwników oraz minibossa, a następnie wypuścić mężczyznę z klatki. Zamek możecie po prostu otworzyć, po pozbyciu się okolicznych wrogów.
3 Więzień

Lokalizacja: Na placu w zniszczonym mieście, Sklepcio 5D (Shopperia 5D).


Na trzeciego więźnia natkniecie się w Sklepcio 5D (Shopperia 5D). Musicie pokonać kilku przeciwników oraz minibossa, a następnie wypuścić mężczyznę z klatki. Jeśli nie pozbędziecie się wrogów, nie będziecie mogli uwolnić więźnia.
4 Więzień

Lokalizacja: W obozie wroga, Obóz Rito (Rito's Camp).


Na czwartego więźnia natkniecie się w obozie Rito (Rito's Camp). Musicie pokonać całe grono przeciwników, aby dostać się do klatki i uwolnić więźnia.
5 Więzień


Lokalizacja: Wysypisko Toxanolu (Toxanol Dump).


Na piątego więźnia natkniecie się niedaleko obozu Rito (Rito's Camp). Uważajcie na latających przeciwników, którzy będą uprzykrzać wam życie.
6 Więzień

Lokalizacja: Zniszczyłódź (Brokenboat).
Na szóstego więźnia natkniecie się na plaży, w okolicy Zniszczyłodzi (Brokenboat). Klatka będzie wisiała na zniszczonej ścianie, zaraz obok wraku.
7 więzień


Lokalizacja: Miejscówka Fruggo (Fruggo's Joint).

Na siódmego więźnia natkniecie się w obozie wroga, w miejscówce Fruggo (Fruggo's Joint). Musicie pokonać wszystkich przeciwników, aby dostać się do klatki.
8 więzień

Lokalizacja: Pozostałości 6E (Leftovers 6E).

Na ósmego więźnia natkniecie się w obozie wroga, w Pozostałościach 6E (Leftovers 6E). Musicie pokonać wszystkich przeciwników, aby dostać się do klatki.
9 więzień

Lokalizacja: Obóz Ako (Ako's Camp).
Na dziewiątego więźnia natkniecie się w obozie wroga, w obozie Ako (Ako's Camp). Musicie pokonać wszystkich przeciwników, aby móc otworzyć klatkę.
10 więzień

Lokalizacja: Factorium.
Na dziesiątego więźnia natkniecie się w Factorium. Pilnuje go kilku sporej wielości przeciwników, pokonajcie ich, a będziecie mogli otworzyć klatkę.
11 więzień

Lokalizacja: Ceglisko 3G (Brickbrack 3G).
Na kolejnego więźnia natkniecie się w Ceglisku 3G. Przed klatką czeka kilku silnych przeciwników. Pozbądźcie się ich, a uwolnicie więźnia.
12 więzień

Lokalizacja: Ceglisko 8F (Brickbrack 8F).
Na kolejnego więźnia natkniecie się w Ceglisku 8F. Klatka wisi na dachu jednego ze zniszczonych budynków, należy zabić przeciwników, aby móc otworzyć zamek.
13 więzień

Lokalizacja: Szybulec (Shaftiloo).


Na kolejnego więźnia natkniecie się w Szybulecu. Klatka wisi przy niebieskim budynku, wokół którego kręcą się przeciwnicy.
14 więzień

Lokalizacja: Obóz Duppidupa (Duppidup's Homeground).


Na kolejnego więźnia natkniecie się w obozie Duppidupa. Klatka wisi w drewnianym budynku, zaraz obok kodeksu.
15 więzień

Lokalizacja: Obóz Mossurka (Mossurk's Camp).


Na kolejnego więźnia natkniecie się w Obozie Mossurka. Klatka wisi w prawej części terenu, pomiędzy drewnianymi belkami.
16 więzień

Lokalizacja: Pozostałości 9H (Leftovers 9H).


Na kolejnego więźnia natkniecie się w pozostałościach 9H. Klatka wisi przy wejściu do budynku, łatwo na nią wpaść w trakcie starcia. Pamiętajcie, że musicie się pozbyć wszystkich przeciwników, aby uwolnić więźnia.
17 więzień

Lokalizacja: Obóz Tissela (Tissel's Camp).


Na tego więźnia natraficie w obozie Tissela. Klatka wisi w prawym kącie, koło drewnianych belek.
18 więzień

Lokalizacja: Plac Puttigórka (Puttiupper Plaza).

Na tego więźnia natraficie na placu Puttigórka. Wewnątrz największego magazynu.
19 więzień

Lokalizacja: Obóz Tissela (Tissel's Camp).

Klatka z więźniem znajduje się przy drewnianych blachach. Musicie pierw pokonać przeciwników, aby móc otworzyć zamek.
20 więzień

Lokalizacja: Miejscówka Vungo (Vungo's Place).

Klatkę z więźniem znajdziecie w lewej części obozu, zaraz obok drewnianego płotu.
21 więzień

Lokalizacja: Fort Śmierdziela (Stunk's Fort).

Klatkę z więźniem znajdziecie w niewielkim drewnianym pomieszczeniu, po lewej stronie, zaraz obok materaca.
22 więzień

Lokalizacja: Miejsce Eku (Eku's Spot).

Klatkę z więźniem znajdziecie na samym środku obozu.
23 więzień

Lokalizacja: Chiuchcichata 11F (Chughut 11F).

Ostatniego więźnia znajdziecie na pustym placu, zaraz obok zniszczonego budynku.