Biomutant: Dobre zakończenie Biomutant poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 30 czerwca 2021
Na tej stronie poradnika znajdziecie krótki opis dobrego zakończenia kampanii fabularnej gry Biomutant.
UWAGA! SPOJLER!
Na tej stronie opisujemy dobre zakończenie gry Biomutant. Jeśli chcecie poznać zakończenie na własną rękę, możecie popsuć sobie niespodziankę.
Po pokonaniu wszystkich Światożerców (World Eaters) i uratowaniu Drzewa Życia (Tree of Life), główny bohater musi stoczyć ostateczną walkę z koszmarem z przeszłości, Lupa-Lupinem i zdecydować o jego dalszym losie.
Oszczędzenie przeciwnika wzmacnia jasną Aurę o +5 (odpowiedzialną za dobre zakończenie), a zabicie Lupa-Lupina wzmacnia ciemną Aurę o +5 (odpowiedzialną za złe zakończenie). Jeśli jednak Wasza Aura osiągnęła maksymalną jasność, możecie zabić Lupa-Lupina bez żadnych konsekwencji.
Po walce z Lupa-Lupinem narrator w kilku krótkich zdaniach podsumuje moralne wybory protagonisty i przedstawi go w dobrym świetle, jako kogoś, kto zawsze pomagał innym i dał światu i Drzewu Życia drugą szansę.
Główny bohater udaje się za swoim sumieniem (jasną aurą) w głąb drzewa życia i wchodzi na Arkę wraz z wybranymi towarzyszami (maksymalnie 4, nie licząc Przedawnionego i Sifu sojuszniczego plemienia).
Gdy Przedawniony przygotowuje Arkę do odlotu, narrator konkluduje, że jak przewidziano, przeznaczeniem głównego bohatera było rozerwać łańcuchy tego świata. Zastanawia się również, czy gdzieś istnieje świat, który lepiej nadaje się dla osób z tak jasną naturą. Niezależnie od tego, historia protagonisty zostanie zapisana, aby Ci, którzy przyjdą później, wiedzieli, że podążał on drogą światłości i uratował świat.