Biomutant: Aura Biomutant poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 30 czerwca 2021
Na tej stronie poradnika do gry Biomutant znajdziecie informacje na temat Aury - jednej z oryginalnych mechanik zaimplementowanych w tej produkcji.
Aura to mechanika w grze Biomutant, którą można określić jako sumienie głównego bohatera i związana jest z działaniami i wyborami dokonywanymi w trakcie rozgrywki. Aura może wpłynąć na to, jak napotkani NPC będą reagować na Waszego bohatera, a także na zakończenie gry Biomutant.
Działanie Aury
Ocena Aury przedstawia wewnętrzną równowagę Waszego bohatera i zmienia się pod wpływem podejmowanych przez Was wyborów dialogowych i interakcji z pojmanymi i cywilami. Jeśli np. cały czas będziecie czynić dobro, przekonania postaci będą się wzmacniać wraz z upływem czasu, a jej aura będzie się rozjaśniać.
Dziecięca Aura
Wybory, jakie podejmiecie w trakcie rozgrywania sekwencji z przeszłości, będą oceniane odrębnie i wpływają na to, jak Wasza postać będzie wspominana przez postacie, które spotkacie na swojej drodze.
Aura a moce psioniczne
Wasze wybory w trakcie rozgrywki i interakcje mogą zapewnić Punkty psioniczne, które umożliwiają odblokowanie mocy za pomocą Totemów Psionicznych. Niektóre moce dostępne w grze Biomutant można odblokować tylko wtedy, gdy aura Waszego bohatera jest mroczna, a inne, gdy jest jasna.
Jak zmienić Aurę?
Najlepszym i najszybszym sposobem na zdobywanie punktów Aury w grze Biomutant jest chwytanie różnych gatunków małych dzikich zwierząt, uwalnianie jeńców i spełnianie dobrych lub złych uczynków.
- Dzikie zwierzęta: za każdym razem, gdy złapiecie jakieś małe zwierzę, będziecie mogli je pogłaskać i zatrzymać punkty do jasnej Aury) lub zabić (punkty do ciemnej Aury);
- Jeńcy: po uwolnieniu jeńca będziecie mogli mu pomóc (punkty do jasnej Aury) lub uderzyć go (punkty do ciemnej Aury).
- Opcje dialogowe: wybory, które podejmujecie w trakcie rozmów z napotkanymi osobami, również wpływają na Aurę Waszego bohatera. Pomaganie NPC rozświetla Aurę, a kpienie z nich zaciemnia Aurę postaci.