Biomutant: Lupa-Lupin, finałowy boss - jak pokonać? Biomutant poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 30 maja 2021
Na tej stronie poradnika do gry Biomutant znajdziecie opis przejścia pojedynku z finałowym bossem Lupa-Lupin. Dowiecie się, kiedy dochodzi do ostatecznej konfrontacji z Lupa-Lupinem, jakimi atakami dysponuje boss i jak ich unikać, a także jak skutecznie i szybko go pokonać.
Lupa-Lupin to finałowy boss, z którym przyjdzie Wam się zmierzyć w trakcie przechodzenia gry Biomutant. Do konfrontacji z tym przeciwnikiem dochodzi po wyeliminowaniu wszystkich Światożerców. Walka z finałowym bossem została podzielona na dwie fazy, a w każdej z nich Lupa-Lupin dysponuje pełnym paskiem zdrowia podzielonym na trzy części.
Pierwsza faza pojedynku
Na początku pierwszej fazy pojedynku z Lupa-Lupinem możecie liczyć na pomoc wojowników sojuszniczego plemienia, którzy natychmiast ruszą do ataku. Plemienni wojownicy nie tylko wyrządzają obrażenia, ale także odwracają uwagę bossa.
Lupa-Lupin pomimo swoich olbrzymich rozmiarów jest bardzo sprawnym przeciwnikiem i w ułamku sekundy może zaszarżować na Waszego bohatera - bądźcie przygotowani na zrobienie uniku w bok, gdy zauważycie nad jego głową charakterystyczne ikony białych błyskawic.
W trakcie walki w bliskim kontakcie uważajcie na zamaszyste ataki łapami, a także na potężne uderzenia zza głowy. Co więcej, Lupa-Lupin będzie starał się złapać swój cel i zmiażdżyć go.
Gdy pozbawicie Lupa-Lupina pierwszej części paska zdrowia, do walki wmiesza się Sifu sojuszniczego plemienia. W trakcie tego etapu boss nie będzie dysponował żadnymi nowymi umiejętnościami.
Gdy Lupa-Lupin pokona Sifu, będziecie musieli kontynuować walkę z bossem w pojedynkę. W końcowym etapie tej fazy walki boss będzie korzystał z mrocznej energii, którą może skumulować, a następnie cisnąć po ziemi w stronę swojego przeciwnika. Możecie uniknąć otrzymania obrażeń poprzez zrobienie uniku w bok.
Druga faza pojedynku
Druga faza walki z Lupa-Lupinem toczy się na małej arenie pod Drzewem Życia i jest znacznie trudniejsza. Poza szybko lecącymi pociskami, którymi boss atakował w poprzedniej fazie, Lupa-Lupin będzie dysponował nowymi umiejętnościami.
Przed rozpoczęciem walki warto przejść do menu przedmiotów zużywalnych i dodać do szybkiego paska wyboru moduły, które zwiększą obrażenia broni dystansowej i uzupełnić zapas apteczek.
Jedną z nowych umiejętności Lupa-Lupina jest możliwość szybkiego przemieszczania się po obszarze areny. Boss zamienia się w kulę fioletowej energii i natychmiast przenosi się w wybrane przez siebie miejsce - jeśli staniecie mu na drodze, otrzymacie obrażenia.
Zdecydowanie łatwiej walczy się przy pomocy broni dystansowej, ponieważ będziecie poza zasięgiem wielu ataków Lupa-Lupina. Walcząc w zwarciu, uważajcie na szybkie ataki łapami, uderzenia zza głowy, a także gwałtowne chwyty.
Należy tutaj zaznaczyć fakt, że Lupa-Lupin może blokować ataki psioniczne i inne ataki specjalne, co w znacznym stopniu zniweluje wyrządzane obrażenia. Przeciwnik blokuje w momencie, gdy zasłoni twarz rękoma.
Gdy pozbawicie bossa pierwszej części paska zdrowia, Lupa-Lupin wścieknie się i będzie atakował z jeszcze większą furią, wykorzystując przy tym mroczną moc. Gdy przeciwnik zacznie uderzać w ziemię, będziecie musieli przeskakiwać nad stworzonymi przez niego falami uderzeniowymi.
Na ostatnim etapie pojedynku z Lupa-Lupinem musicie uważać na jedną nową umiejętność, atak z wyskoku. Boss zbiera moc, a następnie wyskakuje wysoko w powietrze i z impetem spada na ziemię, wywołując ogromny wstrząs.
Gdy zdrowie Lupa-Lupina spadnie do zera, walka z finałowym bossem gry Biomutant dobiegnie końca, a Wy będziecie musieli zdecydować, jaki los spotka pokonanego drapieżnika.
- Spoczywaj w pokoju (Rest in peace): pozwalacie Lupa-Lupinowi umrzeć i wzmacniacie ciemną aurę;
- Żyj i pozwól żyć (Live and let live): oszczędzacie pokonanego przeciwnika i wzmacniacie jasną aurę.