Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Battlefield 2142 - poradnik do gry

Battlefield 2142 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Battlewalkery | Pojazdy | Battlefield 2142 poradnik Battlefield 2142

Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019

L-5 Riesig (EU)

1 - Battlewalkery | Pojazdy | Battlefield 2142 - Battlefield 2142 - poradnik do gry

T-39 Bogatyr (PAC)

Battlewalker (maszyna krocząca) to nowość w serii Battlefield - Battlewalkery | Pojazdy | Battlefield 2142 - Battlefield 2142 - poradnik do gry

Opis pojazdu:

Battlewalker (maszyna krocząca) to nowość w serii Battlefield. Jest to poruszający się na dwóch nogach robot. Może go obsługiwać maksymalnie dwóch graczy. Pierwszy z nich steruje całą maszyną i jednocześnie kieruje ogniem z działek przeciwpiechotnych oraz wyrzutni bomb przeciwpancernych. Drugi gracz obsługuje wyrzutnię rakiet przeciwlotniczych EMP i szybkostrzelne działka zamontowane na dachu wieżyczki.

Maszyny kroczące są w stanie poruszać się po dość stromym terenie, a także stąpać po dnie jakiegokolwiek zbiornika wodnego, naturalnego bądź antropogenicznego. Ponadto, są w stanie pokonywać niskie przeszkody, takie jak skrzynie czy betonowe płotki.

Battlewalker to najcięższy sprzęt w grze. Żaden inny pojazd w pojedynku 1 na 1 na średni dystans nie ma z nim większych szans. Zagrażać mu mogą zmasowane ataki przeciwpancerne i naloty. Niebezpieczne mogą być również ataki czołgów i inżynierów z bardzo dużych odległości.

Największą wadą battlewalkerów jest to, że wieżyczka bardzo się kołysze podczas chodu, co uniemożliwia celne strzelanie z działek przeciwpiechotnych. By oddać celną serię do wrogiej piechoty, należy się zatrzymywać i dopiero wtedy otworzyć ogień. Bomby przeciwpancerne są troszkę niecelne, najlepiej działają na średnie odległości (od 15-20 do 40 metrów).

Warto również wspomnieć o tym, że maszyna może się zablokować w ciasnych przejściach, na przykład między drzewami, i poważnie się uszkodzić.

Inną wadą battlewalkerów jest to, że czasami nie wiadomo, jak nogi ułożone są w stosunku do wieżyczki. Przez to może się zdarzyć, że ruszymy niekoniecznie w tę stronę co trzeba.

Obłożenie klawiszy:

By poruszać się szybciej, należy w trakcie chodu przytrzymać klawisz [Shift]. To zmusza maszynę do szybszego przebierania nogami, przez co zwiększa się jej prędkość.

Battlewalker potrafi również kucać (klawisz [Z]). Rzadko się to przydaje, ponieważ kucanie uniemożliwia poruszanie się, przez co maszyna staje się bardzo łatwym celem dla żołnierzy wyposażonych w broń przeciwpancerną. Dobrze jest z tego korzystać jedynie wtedy, gdy trzeba się ukryć za jakąś przeszkodą.

W chwilach walki można się wspomóc polem siłowym (Active Defence), które uruchamia się klawiszem [X].

Strefy trafienia:

1 - wieżyczka - Battlewalkery | Pojazdy | Battlefield 2142 - Battlefield 2142 - poradnik do gry

1 - wieżyczka. Najtwardszy element maszyny.

  1. Battlewalker odbiera jedną bombą przeciwpancerną 15% energii;
  2. Czołg jednym strzałem w wieżyczkę odbiera około 20% energii;
  3. Jedna rakieta z ręcznej wyrzutni rakiet odbiera około 18%;
  4. Rosch Mk-S8 jednym strzałem zabiera około 30%;
  5. Powietrzne maszyny bojowe jedną rakietą odbierają 5%.

2 - tył. Miejsce, w którym nogi łączą się z wieżyczką jest najsłabiej opancerzone.

  1. Battlewalker odbiera jedną bombą przeciwpancerną 15% energii;
  2. Jeden strzał z czołgu zabiera 50% energii;
  3. Ręczna wyrzutnia rakiet zabiera 55% energii;
  4. Rosch Mk-S8 odbiera około 75%;
  5. Powietrzne maszyny bojowe odbierają 5%.

3 - tylna część odnóża.

  1. Battlewalker odbiera jedną bombą przeciwpancerną 15% energii;
  2. Czołg zabiera 30% energii;
  3. Ręczna wyrzutnia rakiet odbiera 35%;
  4. Rosch Mk-S8 zabiera 45%;
  5. Powietrzne maszyny bojowe odbierają 5%.

4 - przód odnóża.

  1. Battlewalker odbiera jedną bombą przeciwpancerną 15% energii;
  2. Czołg zabiera 50%;
  3. Strzał z ręcznej wyrzutni rakiet odbiera 50-55%;
  4. Rosch Mk-S8 zabiera 45%;
  5. Powietrzne maszyny bojowe zabierają 5%.