3 - Anto | Łowy na templariuszy | Assassin's Creed IV Black Flag poradnik Assassin's Creed IV: Black Flag
Ostatnia aktualizacja: 23 lipca 2019
3 - Anto
Anto przebywa w południowej części Kingston.
01. Maron Asasyn
Twoim pierwszym zadaniem jest śledzenie dwóch grup żołnierzy angielskich. Idź powoli za każdą z nich, w razie potrzeby chowając się za budynkami albo w krzakach. Żołnierze nie będą przechodzić przez zastrzeżone tereny, więc nie kłopocz się szukaniem alternatywnych ścieżek. W pewnym momencie obaj żołnierze z drugiej grupy zaczną uciekać. Złap jednego z nich, a misja zakończy się powodzeniem.
02. Werbowanie Maronów
W drugim zadaniu trzeba uwolnić trzech niewolników. Towarzyszy ci Anto. Podejdź do strażników pilnujących przejścia do pierwszego więźnia i zabij ich. Kolejnych dwóch stoi tuż przy uwięzionym, ich również się pozbądź. Uwolnij pierwszego więźnia.
Drugi z niewolników jest eskortowany przez czterech strażników. Jeśli podejdziesz ich od tyłu, będziesz w stanie pozbyć się ochrony bez zwracania na siebie uwagi.
Trzeciego strażnika pilnuje sześciu żołnierzy, w tym dwóch mięśniaków i kapitan. Najlepiej jest zakraść się do pilnowanego przez nich obszaru przez płot, pozbyć strażników w środku i uwolnić więźnia. Strażnikami przy wejściach nie musisz się przejmować. W ostateczności Anto się ich pozbędzie.
03. Atak
Twoim zadaniem jest bronić kantoru (niebieski obszar) przed angielskimi żołnierzami. Nie oddalaj się zbytnio od Anto i pokonaj wszystkich wrogów. Po pierwszej fali otrzymasz 25 sekund na wyeliminowanie jak najwięcej podświetlonych strażników. Anto będzie ci w tym pomagał. Po 25 sekundach nastąpi drugi atak. Wyjątkiem jest sytuacja, w której zdążysz pozbyć się wszystkich strażników. W takim wypadku drugiej fali nie będzie, a zegar znów zacznie odliczać 25 sekund. Po tym czasie nastąpi trzeci i ostatni atak.
Oprócz Anto kantoru bronić będą uwolnieni w poprzedniej misji więźniowie. Nie musisz się nimi przejmować, gdyż gra zwraca uwagę jedynie na poziom życia Anto.
04. Fortel Komendanta
Użyj wzroku orła i śledź podświetlonego strażnika. Po chwili dołączą do niego dwaj kolejni, a potem jeszcze trzej. Cały czas zachowuj dystans. W razie potrzeby najmij tancerki, które zobaczysz po drodze. Anto będzie ci towarzyszył na dachu i eliminował przebywających tam strażników.
Po dłuższej chwili strażnicy rozdzielą się. Użyj wzroku orła, a następnie podążaj za podświetlonymi celami. Dotrzesz do wejścia do zastrzeżonego terenu. Twoim zadaniem jest odnalezienie prawdziwego celu. Jeśli wcześniej nająłeś tancerki, użyj ich do rozproszenia strażników przy wejściu i przejdź na zastrzeżony teren. Zielone kręgi na mapie wskazują trzy miejsca, w których powinieneś szukać celu. Będąc w każdym z nich użyj wzroku orła. Cel znajduje się w ostatnim, najbardziej oddalonym od wejścia miejscu. Po zlokalizowaniu wyeliminuj go. Edward znajdzie przy zabitym klucz. Do zaliczenia misji pozostaje uciec z zastrzeżonego terenu i wtopić się w tłum.