Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Assassin's Creed IV: Black Flag - poradnik do gry

Assassin's Creed IV: Black Flag - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

3 - Anto | Łowy na templariuszy | Assassin's Creed IV Black Flag poradnik Assassin's Creed IV: Black Flag

Ostatnia aktualizacja: 23 lipca 2019

3 - Anto

Anto przebywa w południowej części Kingston.

01. Maron Asasyn

Twoim pierwszym zadaniem jest śledzenie dwóch grup żołnierzy angielskich. Idź powoli za każdą z nich, w razie potrzeby chowając się za budynkami albo w krzakach. Żołnierze nie będą przechodzić przez zastrzeżone tereny, więc nie kłopocz się szukaniem alternatywnych ścieżek. W pewnym momencie obaj żołnierze z drugiej grupy zaczną uciekać. Złap jednego z nich, a misja zakończy się powodzeniem.

02. Werbowanie Maronów

W drugim zadaniu trzeba uwolnić trzech niewolników. Towarzyszy ci Anto. Podejdź do strażników pilnujących przejścia do pierwszego więźnia i zabij ich. Kolejnych dwóch stoi tuż przy uwięzionym, ich również się pozbądź. Uwolnij pierwszego więźnia.

Drugi z niewolników jest eskortowany przez czterech strażników. Jeśli podejdziesz ich od tyłu, będziesz w stanie pozbyć się ochrony bez zwracania na siebie uwagi.

Trzeciego strażnika pilnuje sześciu żołnierzy, w tym dwóch mięśniaków i kapitan. Najlepiej jest zakraść się do pilnowanego przez nich obszaru przez płot, pozbyć strażników w środku i uwolnić więźnia. Strażnikami przy wejściach nie musisz się przejmować. W ostateczności Anto się ich pozbędzie.

03. Atak

Twoim zadaniem jest bronić kantoru (niebieski obszar) przed angielskimi żołnierzami. Nie oddalaj się zbytnio od Anto i pokonaj wszystkich wrogów. Po pierwszej fali otrzymasz 25 sekund na wyeliminowanie jak najwięcej podświetlonych strażników. Anto będzie ci w tym pomagał. Po 25 sekundach nastąpi drugi atak. Wyjątkiem jest sytuacja, w której zdążysz pozbyć się wszystkich strażników. W takim wypadku drugiej fali nie będzie, a zegar znów zacznie odliczać 25 sekund. Po tym czasie nastąpi trzeci i ostatni atak.

Oprócz Anto kantoru bronić będą uwolnieni w poprzedniej misji więźniowie. Nie musisz się nimi przejmować, gdyż gra zwraca uwagę jedynie na poziom życia Anto.

04. Fortel Komendanta

Użyj wzroku orła i śledź podświetlonego strażnika. Po chwili dołączą do niego dwaj kolejni, a potem jeszcze trzej. Cały czas zachowuj dystans. W razie potrzeby najmij tancerki, które zobaczysz po drodze. Anto będzie ci towarzyszył na dachu i eliminował przebywających tam strażników.

Po dłuższej chwili strażnicy rozdzielą się. Użyj wzroku orła, a następnie podążaj za podświetlonymi celami. Dotrzesz do wejścia do zastrzeżonego terenu. Twoim zadaniem jest odnalezienie prawdziwego celu. Jeśli wcześniej nająłeś tancerki, użyj ich do rozproszenia strażników przy wejściu i przejdź na zastrzeżony teren. Zielone kręgi na mapie wskazują trzy miejsca, w których powinieneś szukać celu. Będąc w każdym z nich użyj wzroku orła. Cel znajduje się w ostatnim, najbardziej oddalonym od wejścia miejscu. Po zlokalizowaniu wyeliminuj go. Edward znajdzie przy zabitym klucz. Do zaliczenia misji pozostaje uciec z zastrzeżonego terenu i wtopić się w tłum.