02 - Nothing is True... | Sekwencja 4 | Solucja Assassin's Creed IV Black Flag poradnik Assassin's Creed IV: Black Flag
Ostatnia aktualizacja: 23 lipca 2019
02 - Nothing is True...
ZADANIE OPCJONALNE - znokautuj 3 assassynów
ZADANIE OPCJONALNE - złup cztery skrzynie
W tej misji nikogo nie wolno zabić, więc najlepiej już na starcie przełącz się na używanie pięści, by przypadkiem nie potraktować kogoś z noża. Zaraz obok miejsca startu znajdziesz pierwszą z czterech skrzyń. Gdy ją otworzysz biegnij do wody i płyń wzdłuż brzegu omijając wszystkich na lądzie.
Na drugim końcu znajdziesz drugą skrzynię wraz ze strażnikiem w pobliżu. Znokautuj go z rozbiegu (pamiętaj, by mieć schowaną broń!) i przeszukaj skrzynię.
Trzymając się lewej ściany idź w stronę checkpointu. Uważaj na patrolującego ten teren. W razie potrzeby odczekaj w krzakach aż będzie czysto i wtedy biegnij.
Gdy dojdziesz do lokacji z następnymi przeciwnikami wdrap się na kolumnę i na nic nie zważając biegnij po drzewach w stronę fragmentu Animusa. Na górze będziesz bezpieczny, więc nie musisz się przejmować strażnikami.
Zaraz za nim wskocz w krzaki skąd wdrap się na następną kolumnę, z której znów przeskocz na drzewa i skacząc między gałęziami dobiegnij bezpiecznie do następnego checkpointu.
W tym miejscu sytuacja troszkę się już skomplikuje i zamiast szybkiego biegu trzeba będzie podejść do sprawy bardziej metodycznie. Trzymaj się lewej ściany w krzakach aż dojdziesz do schodów. Zaznaczony strażnik kursuje między schodami, a dwójką przy jeziorku z prawej strony screena. Gdy tylko się odwróci od schodów i zacznie iść w stronę grupki biegnij przyklejony cały czas do lewej ściany po schodach i wdrap się na ich końcu.
Trzymaj się krzaków. Zauważysz tu rozmawiającą ze sobą dwójkę. Poczekaj w pobliżu na koniec rozmowy. Wówczas jeden odejdzie, wykorzystaj ten czas, by zneutralizować w krzakach drugiego assassyna.
Pobiegnij od razu do następnych krzaków, z których zajmij się stojącym przy nich strażnikiem. Assassyn, który chwilę wcześniej rozmawiał z tym, którym już się zająłeś lada moment zacznie się wracać w miejsce rozmowy. Znokautuj go z rozbiegu. Ważne byś pozwolił mu się kawałek wrócić, nim się nim zajmiesz, bo inaczej możesz znaleźć się w zasięgu wzroku ostatniego strażnika na krańcu wzniesienia. Gdy będzie już czysto przeszukaj pobliską trzecią skrzynię.
Zajmij się ostatnim tutejszym wartownikiem, a potem przeskocz w stronę ruin w głębi screena, gdzie od razu schowaj się w krzakach koło tamtejszych zabójców.
Z będącej tu dwójki jeden wędruje oddalając się co jakiś czas na skraj. Wykorzystaj to i gdy odejdzie zagwiżdż, by zwrócić uwagę i pozbyć się tego, który zostanie. Potem powtórz operację z drugim strażnikiem. Nie atakuj ich z biegu. Ważne byś wciągnął ich w zarośla, bo inaczej będziesz na widoku gunnera po drugiej stronie mapy.
Gunner wędruje po swoim "pokoiku" obserwując pobliski teren. Pamiętaj, że nie musisz być schowany w zaroślach by zniknąć z jego widoku. W razie czego możesz też po prostu stanąć za drzewem czy kolumną. Gdy zacznie się cofać wskocz na drzewo i przedostań się na lewo, gdzie od razu schowaj się w krzakach przed wędrującym tam kolejnym strażnikiem lub od razu znokautuj go w biegu.
Idź powoli pod górę poruszając się miedzy kryjówkami. Włącz orli wzrok by zlokalizować Kidda. Gdy go zauważysz wystarczy do niego podejść, by zakończyć misję, ale jeszcze tego nie rób.
Zamiast tego pójdź w lewo (mając Kidda na wprost) w stronę ruin. Nikogo tu nie będzie, więc możesz poruszać się bez obaw. W okolicy ruin Majów znajdziesz ostatnią skrzynię. Przeszukaj ją a potem wróć do pirata i zakończ zadanie.