03 - The Siege of Charles-Towne | Sekwencja 6 | Assassin's Creed IV Black Flag poradnik Assassin's Creed IV: Black Flag
Ostatnia aktualizacja: 23 lipca 2019
03 - The Siege of Charles-Towne
Trzeba będzie śledzić kanonierkę po ciężkim terenie. Uważać musisz na wieże strażnicze, omijając je. Już, krótko po starcie będzie pierwsza wieża. Wpłyń w lewo by ją ominąć. Zaraz potem będzie następna, a potem dwie obok siebie. Całość opłyniesz łatwo trzymając się cały czas lewej odnogi.
Następnych dwóch wież nie będzie już jak ominąć. Wyskocz z Kawki i pobiegnij by wyłączyć alarm. Będą tu sami zwykli żołnierze, więc możesz przebić się przez nich silą (to zadanie nie jest na czas). Gdy dzwon będzie uszkodzony wracaj na swój okręt, który za chwilę zatrzyma się obok.
Dalej nie będzie już wielkich przeszkód, wystarczy spokojnie, powoli płynąć. Kawałek dalej znów opuścisz Kawkę i ruszysz w dalszą drogę na piechotę.
ZADANIE OPCJONALNE - użyj strzałek usypiających na trzech krokodylach
ZADANIE OPCJONALNE - oskóruj krokodyla
Już przy pierwszym przejściu powinieneś natrafić na krokodyla ze screena. Musisz na nie szczególnie uważać w tej części mapy. Uśpij go i zdobądź jego skórę, a potem od razu biegnij dalej trzymając się łódki.
W tym miejscu samą łodzią nie musisz się specjalnie przejmować, bo nie powinna cię zlokalizować. Dodatkowo co jakiś czas będzie przystawać dając ci czas by nadrobić stracone metry. Krokodyle natomiast są tu zmorą i musisz na nie szczególnie uważać, najlepiej co rusz włączając orli wzrok. Pamiętaj też by dobić uśpionego gada, inaczej niedługo się przebudzi i znów będzie stwarzał zagrożenie. Jeśli krokodyl zdoła cię podejść będziesz musiał go odpędzić wciskając szybko odpowiednie przyciski pokazywane na ekranie w dynamicznym evencie. Zauważ jednak, ze nawet jeśli go przegonisz, to ten i tak niedługo wróci, więc w tym czasie od razu powinieneś się schować i przygotować dmuchawkę.
Kawałek dalej łódź będzie przepływać obok ruin, w których będzie sporo żołnierzy. Dostań się na górę i po zniszczonych kolumnach przeskocz nad głowami wojaków.
W następnej części będziesz musiał podsłuchiwać rozmowę. Idź za dwójką żołnierzy chowając się za wszelkimi dostępnymi zasłonami.
Na koniec będziesz musiał zabić kapitana. Będzie to bardzo dynamiczna sekwencja z serią wybuchów i innych upiększeń, ale w swojej podstawowej zasadzie nie zmieni się wcale od żadnych wcześniejszych pościgów, które wykonywałeś. Po prostu biegnij za kapitanem ignorując wszelkie poboczne aktywności. Nawet jeśli mostek akurat wybuchnie to i tak będziesz mógł po nim przebiec. Po prostu biegnij do kapitana. Gdy będziesz blisko przewróć go, a potem szybko dobij, gdy leży, co zakończy misję.