Portale jak w Portalu. Pomysły sprzed lat, których brakuje dziś w grach
Spis treści
Portale jak w Portalu

Rok przed premierą pierwszej części Portala firmy Valve w końcu zadebiutował Prey, na którego gracze zmuszeni byli czekać kilkanaście lat. Długi proces developingu tego dzieła swego czasu był wręcz przysłowiowy, ale kiedy produkcja ta trafiła w końcu na rynek, okazało się, że... jest naprawdę niezła. I posiada coś, co robiło wtedy wrażenie. Był to mianowicie system portali pozwalający przemieszczać się po konstrukcji zbudowanej przez obcą rasę. I choć tytuł ten na stałe zapisał się w kronikach branży gier, rok po jego debiucie ukazała się gra, która robiła to lepiej. Czyli wspomniany Portal.
Zostało jeszcze 54% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie