7. Ludzkim głosem przemawiać nie będziesz. 10 przykazań, które Doom dał FPS-om
Spis treści
7. Ludzkim głosem przemawiać nie będziesz
Na stronie znjdziesz:
Gdy fabuła nie jest czynnikiem, który ma przyciągnąć gracza do gry (tak jak dorosłego do filmu dla dorosłych, jak mawiał John Carmack), bohater nie musi prowadzić dialogów z innymi postaciami. W ogóle nie musi się odzywać. A w każdym razie nie potrzeba, by wypowiadał zdania bardziej elokwentne niż „Umpf!”, „Hrmpf!” tudzież „Ała!”.
Wprawdzie już 3D Realms sprzeniewierzyło się tej zasadzie, wyposażając Księcia w Duke Nukem 3D w całkiem bogaty zasób słownictwa i, o zgrozo, poczucie humoru („Rest in pieces!”), ale jeszcze Half-Life pozostał jej wierny… i to aż po grobową (?!) deskę. Milczenie Gordona Freemana obrosło wręcz swoistym kultem – ale nie wszyscy są zgodni co do tego, czy jest ono złotem.
Zostało jeszcze 62% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie