Użycie Unreal Engine’u do wypełnienia pustych, martwych przestrzeni. Tego Wiedźmin mógłby się nauczyć od Mandalorianina
Spis treści
Użycie Unreal Engine’u do wypełnienia pustych, martwych przestrzeni
- Mandalorianin robi to najlepiej w s01e05
- Wiedźmin robi to najgorzej w s01e08
Wiedźmin prezentuje się efektownie, jeśli chodzi o pojedyncze walki. Dostrzega się wówczas dynamikę i perfekcyjną choreografię, której czasem może brakować w Mandalorianinie. Serial Disneya wypada jednak znacznie lepiej w szerokich ujęciach. Panoramy robią ogromne wrażenie swoją szczegółowością. Kiedy patrzę na stop-klatki z Mandalorianina, widzę dopracowane grafiki, w zasadzie gotowe do powieszenia na ścianie. W przypadku Wiedźmina często przychodzi mi na myśl (i nie jestem w tym odosobniony), że tło to pusty pejzaż, z którego ktoś pousuwał szczegóły. Mała rzecz, a naprawdę irytuje.
Zostało jeszcze 58% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie