Gothic. 8 gier, które uwielbiam za sztuczki narracyjne
Spis treści
Gothic
- Typ gry: RPG w realiach fantasy
- Rok pierwszego wydania: 2001
- Platforma: PC
- Producent: Piranha Bytes
Czasem zdarza się zaś tak, że deweloper ma ogromne ambicje, lecz obecna w danych czasach technologia nie pozwala mu ich w pełni urzeczywistnić. Stwierdzenie to można odnieść chociażby do tworzenia otwartych światów w grach – w takim The Elder Scrolls II: Daggerfallu z 1997 roku dostaliśmy olbrzymią wirtualną przestrzeń o wielkości (około) 542 164 kilometrów kwadratowych. Tylko co z tego, skoro była ona zbudowana z powtarzających się zasobów i świeciła pustkami.
Można być zdania, że odpowiedzialna za ową grę firma Bethesda chciała dać odbiorcom przedsmak ogromu, z jakim dzisiaj stykają się na przykład w produkcjach z serii Assassin’s Creed Ubisoftu. Z drugiej strony da się jednak wskazać tytuł z epoki Daggerfalla, którego twórcy przyjęli znacznie mniejszą skalę, jednocześnie nie wywołując w graczach przeświadczenia, iż są sztucznie ograniczani w wirtualnym świecie.
Zostało jeszcze 69% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie