Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

Publicystyka

Publicystyka 6 sierpnia 2021, 15:39

Call of Duty – tryb Zombies – sprawia frajdę, więc musi zostać. 7 wielkich hitów, których omal nie skasowano

Spis treści

Call of Duty – tryb Zombies – sprawia frajdę, więc musi zostać

  1. Data premiery: 11 listopada 2008 (pierwsza odsłona w Call of Duty: World at War)
  2. Producent: Treyarch
  3. Gatunek: kooperacyjna strzelanina FPP

Motyw zombie był swego czasu niezwykle popularny w grach, ale łączenie go z poważną tematyką II wojny światowej to już nieco odważniejszy i trochę zbyt ryzykowny pomysł na przykucie uwagi odbiorcy. Tak właśnie uważali włodarze Treyarcha i Activision, gdy dowiedzieli się, że grupa niepokornych programistów stworzyła sobie (poza wszelkim planem, poleceniami i listą kluczowych rzeczy do zrobienia) w nowym Call of Duty: World at War – mapę i zombiaki do wspólnej rozgrywki.

Zostało jeszcze 57% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie

Dariusz Matusiak

Dariusz Matusiak

Absolwent Wydziału Nauk Społecznych i Dziennikarstwa. Pisanie o grach rozpoczął w 2013 roku od swojego bloga na gameplay.pl, skąd szybko trafił do działu Recenzji i Publicystki GRYOnline.pl. Czasem pisze też o filmach i technologii. Gracz od czasów świetności Amigi. Od zawsze fan wyścigów, realistycznych symulatorów i strzelanin militarnych oraz gier z wciągającą fabułą lub wyjątkowym stylem artystycznym. W wolnych chwilach uczy latać w symulatorach nowoczesnych myśliwców bojowych na prowadzonej przez siebie stronie Szkoła Latania. Poza tym wielki miłośnik urządzania swojego stanowiska w stylu „minimal desk setup”, sprzętowych nowinek i kotów.

więcej

TWOIM ZDANIEM

Którą serię wolisz? Call of Duty czy Battlefield?

Battlefield
52,3%
Call of Duty
16,4%
Tak
31,3%
Zobacz inne ankiety
Wiedźmin, którego nie było. Graliśmy w skasowanego hack'n'slasha studia CD Projekt RED
Wiedźmin, którego nie było. Graliśmy w skasowanego hack'n'slasha studia CD Projekt RED

Taka okazja nie trafia się każdemu. Dzięki uprzejmości Sebastiana Zielińskiego było nam dane zagrać w demo Wiedźmina, które powstało w studiu CD Projekt RED prawie 15 lat temu... i nie ma nic wspólnego z RPG-iem z 2007 roku. Czy to też byłby hit?

Zaginione w akcji - gry, którym nie udało się ujrzeć światła dziennego
Zaginione w akcji - gry, którym nie udało się ujrzeć światła dziennego

Z okazji startu nowej generacji konsol spoglądamy na osiem lat poprzedniej w poszukiwaniu najbardziej obiecujących projektów, które zostały skasowane przez premierą.