Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

Publicystyka

Publicystyka 6 sierpnia 2021, 15:39

Bayonetta 2 – ocalona przez Nintendo. 7 wielkich hitów, których omal nie skasowano

Spis treści

Bayonetta 2 – ocalona przez Nintendo

  1. Data premiery: 20 września 2014
  2. Producent: PlatinumGames
  3. Gatunek: gra akcji TPP, slasher

Pierwsza odsłona widowiskowego slashera Bayonetta spotkała się z ciepłym przyjęciem graczy i zebrała bardzo dobre oceny. Wyniki sprzedaży wynoszące powyżej miliona egzemplarzy zapewne pomogły wydawcy – firmie Sega – podjąć decyzję, by wesprzeć twórców z PlatinumGames przy tworzeniu sequela. Najpierw były komunikaty o tym, jak ważna jest ta marka dla Segi i że kontynuacja z pewnością powstanie „kiedy przyjdzie właściwy czas”. Po sporadycznych przeciekach o nowej postaci prosto z armii amerykańskiej nagle jednak gruchnęła wieść o skasowaniu projektu.

Zostało jeszcze 56% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie

Dariusz Matusiak

Dariusz Matusiak

Absolwent Wydziału Nauk Społecznych i Dziennikarstwa. Pisanie o grach rozpoczął w 2013 roku od swojego bloga na gameplay.pl, skąd szybko trafił do działu Recenzji i Publicystki GRYOnline.pl. Czasem pisze też o filmach i technologii. Gracz od czasów świetności Amigi. Od zawsze fan wyścigów, realistycznych symulatorów i strzelanin militarnych oraz gier z wciągającą fabułą lub wyjątkowym stylem artystycznym. W wolnych chwilach uczy latać w symulatorach nowoczesnych myśliwców bojowych na prowadzonej przez siebie stronie Szkoła Latania. Poza tym wielki miłośnik urządzania swojego stanowiska w stylu „minimal desk setup”, sprzętowych nowinek i kotów.

więcej

TWOIM ZDANIEM

Którą serię wolisz? Call of Duty czy Battlefield?

Battlefield
52,3%
Call of Duty
16,4%
Tak
31,3%
Zobacz inne ankiety
Wiedźmin, którego nie było. Graliśmy w skasowanego hack'n'slasha studia CD Projekt RED
Wiedźmin, którego nie było. Graliśmy w skasowanego hack'n'slasha studia CD Projekt RED

Taka okazja nie trafia się każdemu. Dzięki uprzejmości Sebastiana Zielińskiego było nam dane zagrać w demo Wiedźmina, które powstało w studiu CD Projekt RED prawie 15 lat temu... i nie ma nic wspólnego z RPG-iem z 2007 roku. Czy to też byłby hit?

Zaginione w akcji - gry, którym nie udało się ujrzeć światła dziennego
Zaginione w akcji - gry, którym nie udało się ujrzeć światła dziennego

Z okazji startu nowej generacji konsol spoglądamy na osiem lat poprzedniej w poszukiwaniu najbardziej obiecujących projektów, które zostały skasowane przez premierą.