Unreal Engine - newsy i ciekawostki (3)
The Astronauts – nowe studio Adriana Chmielarza i byłych pracowników People Can Fly
Grzegorz Ferenc, 12 października 2012, 13:46
Adrian Chmielarz, Andrzej Poznański i Michał Kosieradzki otworzyli nowe studio deweloperskie z siedzibą w Warszawie – The Astronauts. Wczoraj zadebiutowała oficjalna strona firmy. Jej pierwsza gra będzie napędzana przez silnik Unreal Engine 3 i pojawi się w 2013 roku.
Zobacz pokaz wirtualnej rzeczywistości na bazie Unreal Engine
Grzegorz Ferenc, 8 października 2012, 14:00
W sieci pojawiło się nagranie ukazujące możliwości pełnego odwzorowania ruchów postaci z wykorzystaniem silnika Unreal Engine, a także oprzyrządowania VR. Zostało ono pokazane na konferencji dla specjalistów od nawigacji satelitarnej, która odbyła się w amerykańskim mieście Nashville w dniach 17-21 września.
Fortnite – testy beta startują w przyszłym roku, twórcy o grze
Michał Kułakowski, 2 września 2012, 13:40
W trakcie otwartego panelu dyskusyjnego na targach PAX Prime 2012, pracownicy studia Epic po raz kolejny opowiedzieli o Fortnite, kooperacyjnej grze multiplayer, która napędzana będzie silnikiem Unreal Engine 4. Jak się dowiedzieliśmy, zamknięte beta-testy tytułu wystartują najprawdopodobniej z początkiem przyszłego roku.
Fortnite napędzany silnikiem Unreal Engine 4 - informacje z pokazu gry
Michał Kowalski, 13 lipca 2012, 09:30
Na pokazie gry Fortnite, który odbył się w trakcie imprezy Comic Con w San Diego, przedstawiciele studia Epic Games potwierdzili, że będzie to pierwsza produkcja napędzana Unreal Engine 4. Podano także więcej informacji na temat rozgrywki.
Sprawdź benchmark wykorzystujący Unreal Engine 3 z obsługą DirectX 11
Marcin Skierski, 28 czerwca 2012, 10:25
Chińskie studio Giant IronHorse udostępniło benchmark z gry Passion Leads Army (PLA). Prezentuje on możliwości zmodyfikowanego silnika Unreal Engine 3, wzbogaconego o obsługę efektów wspieranych przez biblioteki DirectX 11.
Gears of War nie jest najbardziej dochodowym tytułem Epic Games
Grzegorz Ferenc, 27 czerwca 2012, 19:13
Tim Sweeney, szef studia Epic Games, poinformował, że pod względem zysków w stosunku do ilości osób pracujących nad danym tytułem i poświęconego mu czasu, Infinity Blade na platformy mobilne pozostawił w tyle pierwszą część Gears of War. Wskazał także na wieloplatformowość i model free-to-play jako przyszłość branży.
Pierwsza gra napędzana Unreal Engine 4 zadebiutuje w 2013 roku
Marcin Skierski, 12 czerwca 2012, 12:03
Wygląda na to, że możliwości silnika Unreal Engine 4 na przykładzie konkretnej gry zobaczymy szybciej, niż moglibyśmy przypuszczać. Szef studia Epic Games zdradził bowiem, że pierwsza produkcja oparta na tej technologii zostanie wydana w 2013 roku.
Pokazano film prezentujący możliwości silnika Unreal Engine 4
Michał Kowalski, 8 czerwca 2012, 11:13
Studio Epic Games zaprezentowało zwiastun, przedstawiający możliwości silnika graficznego Unreal Engine 4. Oprócz tego podano informacje na temat liczby zainstalowanych zestawów Unreal Development Kit
Pierwsza relacja i screeny z prezentacji silnika Unreal Engine 4
Michał Kułakowski, 17 maja 2012, 21:30
Magazyn Wired opublikował pierwsze screeny z dema prezentującego możliwości silnika Unreal Engine 4, stworzonego przez Epic Games. Obrazki pochodzą z zamkniętego pokazu, który miał miejsce podczas Game Developers Conference, w marcu tego roku.
Demo "Samaritan" to tylko namiastka możliwości Unreal Engine 4
Grzegorz Ferenc, 13 marca 2012, 12:30
Mark Rein, prezes studia Epic Games, poinformował, że postęp w pracy nad nowymi układami graficznymi jest tak duży, że możliwości nowego silnika Unreal Engine 4, przygotowywanego pod konsole nowej generacji, będą o wiele większe niż pierwotnie planowano.
NVIDIA prezentuje możliwości najnowszych czipów graficznych, technologii PhysX oraz silnika Unreal Engine
Michał Kułakowski, 11 marca 2012, 18:10
Serwis Gametrailers opublikował kilpy wiedo z prezentacji firmy NVIDIA, na których możemy zobaczyć potencjalne możliwości najnowszych kart graficznych, stworzonych przez tego producenta, a także nowe rozwiązania dla technologii PhysX oraz sinika Unreal Engine.
Unreal Engine i DirectX 11 czynią cuda
Mateusz Kądziołka, 8 marca 2012, 12:35
Firma Epic Games podczas tegorocznego Game Developers Conference pokazała ciekawy materiał filmowy prezentujący szeroki wachlarz możliwości silnika Unreal Engine 3.
Wieści ze świata (Diablo III, Mass Effect 3, Unreal Engine 4, Atari) 28/2/12
Marcin Skierski, 28 lutego 2012, 13:15
Wieści ze świata to codzienna porcja krótkich wiadomości. Dziś piszemy m.in. o zamówieniach przedpremierowych na grę Mass Effect 3, zaktualizowanej aplikacji Skill Calculator dla fanów Diablo III, a także zapowiedziach zespołu Avalanche Studios oraz firmy Atari.
Wieści ze świata (Ghost Recon Online, Earthrise, Unreal Engine 4, City Interactive) 10/2/12
Marcin Skierski, 10 lutego 2012, 14:25
„Wieści ze świata” to codzienna porcja krótkich wiadomości. Dziś piszemy m.in. o wyróżnieniach dla polskiej firmy City Interactive, zamkniętych beta testach gry Tom Clancy's Ghost Recon Online, dodatku DLC do symulatora Take On Helicopters oraz prezentacji silnika graficznego Unreal Engine 4.
Thief 4 na silniku Unreal Engine 3 i z mutliplayerem?
Aleksander Kaczmarek, 31 grudnia 2011, 11:14
Kilku pracowników studia Eidos Montreal ujawniło w swoich sieciowych CV garść informacji związanych z powstającą grą Thief 4. Okazuje się, że najnowsza odsłona przygód Garretta najprawdopodobniej będzie korzystać z silnika Unreal Engine. Po raz pierwszy w serii zaimplementowany zostanie także tryb multiplayer.
Hellgate 2 wykorzysta Unreal Engine 3
Adrian Werner, 15 listopada 2011, 16:08
Firma Hanbitsoft ogłosiła, że Hellgate 2 powstanie w oparciu o Unreal Engine 3.0.
Zapowiedziano grę MMORPG Bless na silniku Unreal Engine 3
Marek Oramus, 19 października 2011, 11:08
Firma Epic Games Korea podpisała umowę ze studiem Neowiz Games w sprawie osadzonej w klimatach fantasy gry MMORPG Bless, która wykorzysta technologię Unreal Engine 3.
Unreal Engine 4 i nowa generacja konsol zadebiutują w 2014 roku?
Marcin Skierski, 28 września 2011, 12:42
Założyciel studia Epic Games ujawnił, że do praktycznego wykorzystania silnika graficznego Unreal Engine 4 dojdzie nie wcześniej, niż w 2014 roku. Oznacza to, że w tym roku możemy się spodziewać także oficjalnego debiutu następców PlayStation 3 oraz Xboksa 360.