autor: Marcin Skierski
Sprawdź benchmark wykorzystujący Unreal Engine 3 z obsługą DirectX 11
Chińskie studio Giant IronHorse udostępniło benchmark z gry Passion Leads Army (PLA). Prezentuje on możliwości zmodyfikowanego silnika Unreal Engine 3, wzbogaconego o obsługę efektów wspieranych przez biblioteki DirectX 11.
W sieci pojawił się nowy benchmark chińskiego studia Giant IronHorse. Program jest o tyle interesujący, że prezentuje możliwości zmodyfikowanej wersji silnika Unreal Engine 3, wzbogaconej o obsługę bibliotek DirectX 11.
Z możliwościami benchmarka możecie zapoznać się na trwającym niecałe trzy minuty materiale. Okazuje się, że przy wprowadzonych modyfikacjach z silnika Unreal Engine 3 wciąż można wycisnąć całkiem sporo mocy, co przekłada się na wysokiej jakości oprawę graficzną zaprezentowaną na filmie.
Benchmark pokazuje działanie teselacji, technologii HBAO, głębi ostrości, czy destrukcji otoczenia. Program powstał na bazie gry Passion Leads Army (PLA) – sieciowej strzelaniny korzystającej z modelu płatności free to play, w której akcję obserwujemy z perspektywy pierwszej osoby. Produkcja powstawała we współpracy z chińską armią.
Możliwości benchmarka wypuszczonego przez Giant IronHorse Studio możecie na własną rękę przetestować na swoim pececie. Całość jest dostępna pod tym adresem i oddaje do dyspozycji tryb z niskimi oraz średnimi ustawieniami graficznymi (DirectX 9), a także z wysokimi detalami, gdzie aktywowane jest już wsparcie dla DirectX 11.