FromSoftware - newsy i ciekawostki (7)

Skyrim przemieniony w Sekiro - zobacz 100 modów w akcji
Aleksandra Dziwińska, 4 sierpnia 2020, 12:59
Skyrim widział już wiele i wielokrotnie zmieniał swoje oblicze. Tym razem za sprawą modów stał się inną grą - i to dosłownie.

Miliony Sekiro w domach graczy, a wkrótce nowa aktualizacja
Jakub Błażewicz, 29 lipca 2020, 18:57
Studio FromSoftware oraz firma Activision pochwaliły się sprzedażą Sekiro: Shadows Die Twice. Twórcy zapowiedzieli też darmowe uaktualnienie gry, które wprowadzi m.in. możliwość ponownego stoczenia walk z pokonanymi bossami.

Demon's Souls – remake protoplasty Dark Souls zmierza na PS5
Adrian Werner, 11 czerwca 2020, 23:10
Zespoły Bluepoint Games oraz SIE Japan Studio zapowiedziały na PS5 remake Demon’s Souls, czyli klasycznego już RPG studia FromSoftware.

Bloodborne na PC powstaje w Polsce (plotka)
Adrian Werner, 6 czerwca 2020, 08:58
W sieci pojawiły się plotki sugerujące, że nad remasterem Bloodborne na PC i PS5 pracują dwa studia, a jednym z nich jest polskie QLOC.

Bloodborne na PC: pojawiły się kolejne poszlaki
Bartosz Świątek, 5 czerwca 2020, 10:31
Kolejne źródła zasugerowały na Twitterze, że trwają prace nad pecetowym wydaniem Bloodborne. Produkcja miałaby być portem remastera przygotowywanego z myślą o PS5.

Bloodborne zmierza na PC? Tak sugeruje plotka
Bartosz Świątek, 19 maja 2020, 11:15
Na forum ResetEra pojawiła się plotka, która sugeruje, że Bloodborne – przebojowa gra RPG akcji, która obecnie jest dostępna wyłącznie na PS4 – może trafić także na PC. Informacje nie zostały oficjalnie potwierdzone, a ich źródło budzi wątpliwości.

Dark Souls - przykład, że trudne gry nadal się sprzedają
Miłosz Szubert, 19 maja 2020, 10:30
Studio FromSoftware pochwaliło się na Twitterze, że wszystkie odsłony cyklu Dark Souls sprzedały się łącznie na całym świecie w przeszło 27 milionach egzemplarzy. Natomiast jak podaje firma Bandai Namco, sama trójka rozeszła się w ponad 10 milionach kopii.

Gracz zamienił wszystkich przeciwników z Sekiro w finałowego bossa
Damian Gacek, 26 marca 2020, 11:39
Użytkownik Reddita postanowił podnieść poziom trudności w grze Sekiro: Shadows Die Twice do niemożliwego i podzielił się zapisem rozgrywki. Z oczywistych powodów ludzie obawiający się spoilerów dotyczących tożsamości ostatecznego przeciwnika z gry proszeni są o zamknięcie oczu podczas czytania materiału.

Bloodborne 2 na PS5 nie jest w produkcji; szczegóły o Elden Ring - przeciek
Paweł Woźniak, 4 marca 2020, 15:09
Na forum ResetEra pojawiła się nieoficjalna informacja, według której From Software pracuje obecnie nad kilkoma projektami, ale żadnym z nich nie jest druga odsłona Bloodborne'a. Użytkownik stojący za tym przeciekiem jest również autorem informacji o Elden Ring, najnowszej zapowiedzianej produkcji japońskiego studia.

Steam Awards 2019 – Sekiro najlepszą grą roku
Adrian Werner, 2 stycznia 2020, 09:55
Sekiro: Shadows Die Twice zwyciężyło w kategorii gry roku w Steam Awards 2019. Wśród nagrodzonych produkcji znalazły się również takie tytuły jak DayZ, Grand Theft Auto V, Gris, My Friend Pedro czy A Plague Tale: Innocence.

Szef FromSoftware: decyzja o powstaniu Bloodborne 2 nie należy do mnie
Krystian Pieniążek, 10 października 2019, 17:47
Hidetaka Miyazaki stojący na czele ekipy FromSoftware wypowiedział się na temat potencjalnej kontynuacji gry Bloodborne. Jak się okazuje, to, czy takowa kiedykolwiek powstanie, nie zależy od niego.

Sekiro nadal sprzedaje się świetnie
Jakub Błażewicz, 9 sierpnia 2019, 13:19
Firma Kadokawa Corporation poinformowała o wysłaniu do sklepów 3,8 miliona egzemplarzy Sekiro: Shadows Die Twice. Tym samym nowa produkcja studia From Software kontynuuje podbój rynku.

Twórca Elden Ring komentuje współpracę z George'em R.R. Martinem
Konrad Serafiński, 13 czerwca 2019, 10:40
Hidetaka Miyazaki podzielił się z mediami krótką historią nawiązania współpracy z George'em R.R. Martinem przy okazji tworzenia gry Elden Ring. Dowiedzieliśmy się również, że tytuł zaoferuje „jeszcze bardziej otwarty” świat niż np. Dark Souls, do tego przemierzymy go na koniu.

Ogromny komercyjny sukces serii Dark Souls
Jakub Mirowski, 11 czerwca 2019, 08:50
Japońskie studio From Software ujawniło, że od wydania pierwszej części w 2011 roku do sklepów na całym świecie wysłano ponad 25 milionów egzemplarzy znanej za sprawą swojego legendarnego poziomu trudności serii Dark Souls.

Elden Ring - From Software potwierdza otwarty świat i kreator postaci
Adrian Werner, 10 czerwca 2019, 08:32
Poznaliśmy trochę świeżych konkretów odnośnie Elden Ring, czyli nowego RPG-a studia From Software. Ujawnione informacje objęły m.in. strukturę świata oraz obecność kreatora postaci.

Elden Ring – pierwszy zwiastun gry od autorów Dark Souls i Gry o tron
Adrian Werner, 9 czerwca 2019, 23:30
Jedną z nowości pokazanych na konferencji Microsoftu okazał się pierwszy zwiastun Elden Ring, czyli gry RPG akcji studia From Software, przy produkcji której pomaga George R.R. Martin.

Elden Ring - nowe RPG od From Software i twórcy Gry o tron
Adrian Werner, 8 czerwca 2019, 08:21
Z wycieku gier, które firma Bandai Namco przywiezie na E3 2019, wynika, że studio From Software pracuje nad nowym RPG akcji. Gra otrzymała tytuł Elden Ring, a przy jej tworzeniu pomaga znany z Gry o tron pisarz George R.R. Martin.

George R.R. Martin był konsultantem przy produkcji japońskiej gry
Miłosz Szubert, 21 maja 2019, 11:10
George R.R. Martin zdradził na swoim blogu, że ostatnio zajmował się między innymi konsultacjami przy grze tworzonej w Japonii. Według plotek, może chodzić o jedną z nowych produkcji studia From Software.

Gracz zabija bossów w Sekiro... rzucając w nich pieniędzmi
Bartosz Świątek, 13 maja 2019, 11:53
YouTuber o ksywie Tyrannicon postanowił pokonać wszystkich bossów Sekiro: Shadows Die Twice wyłącznie z wykorzystaniem techniki Sen Throw, umożliwiającej rzucanie w przeciwnika pieniędzmi. Na razie udało się zwyciężyć z trzema adwersarzami.

Sekiro - sprzedaż cyfrowa pobiła wynik Dark Souls 3
Adrian Werner, 24 kwietnia 2019, 13:55
Dzięki raportowi grupy SuperData poznaliśmy wyniki sprzedaży Sekiro: Shadows Die Twice w dystrybucji cyfrowej. Ze sprawozdania wynika również, że słabnie pozycja Apex Legends, a Fortnite powoli wyhamowuje ze swoją ekspansją.

Najlepsze cosplaye - Lady Maria z Bloodborne
Adrian Werner, 15 kwietnia 2019, 14:29
W kolejnym odcinku naszego cyklu cosplayowego gościmy MiraMartę, która przebrała się za Lady Marię z gry Bloodborne.

Twórcy Sekiro chcieliby stworzyć grę w stylu Red Dead Redemption 2
Bartosz Krawcewicz, 15 kwietnia 2019, 14:15
Hidetaka Miyazaki, prezes studia FromSoftware, przyznał podczas zorganizowanej w chorwackim Dubrowniku konferencji Reboot Develop Blue 2019, że jego firma chciałaby w przyszłości stworzyć grę w stylu Red Dead Redemption 2, czyli taką, w której pierwsze skrzypce grałaby fabuła.

Sekiro Shadows Die Twice wielkim hitem sprzedażowym
Krystian Pieniążek, 11 kwietnia 2019, 18:35
Firma Activision podzieliła się wynikami sprzedaży gry Sekiro: Shadows Die Twice. Okazuje się, że studio FromSoftware dostarczyło hit nie tylko artystyczny, ale też komercyjny.

Oto co się dzieje w Sekiro, jeśli pokonasz pierwszego bossa
Miłosz Szubert, 3 kwietnia 2019, 11:00
Graczom udało się zwyciężyć w pierwszej walce z bossem w Sekiro: Shadows Die Twice, którą w zamyśle twórców powinni przegrać. To, co się dzieje po wygranej, może być jednak dla niektórych nieco rozczarowujące.

Speedrun Sekiro – hit FromSoftware ukończony w 85 minut
Bartosz Świątek, 27 marca 2019, 10:27
[Aktualizacja] Streamer o ksywie uhTrance ukończył Sekiro: Shadows Die Twice w zaledwie 69 minut. Rekordowy wynik udało się osiągnąć przede wszystkim dzięki wyuczeniu się na pamięć projektów map.

Sekiro Shadows Die Twice podbił Steam
Adrian Werner, 26 marca 2019, 13:45
Sekiro: Shadows Die Twice podbił serca pecetowców. Na Steamie gra zaliczyła znacznie lepszy debiut niż inne tegoroczne przeboje, takie jak Resident Evil 2 czy Devil May Cry 5. Produkcja studia FromSoftware regularnie zajmuje czwarte miejsce w zestawieniu najpopularniejszych tytułów w serwisie firmy Valve.

Sekiro – powstał mod znoszący limit 60 FPS na PC
Bartosz Świątek, 25 marca 2019, 11:21
Jeden z użytkowników forum WSGF przygotował przydatną modyfikację dla pecetowej wersji Sekiro: Shadows Die Twice, która pozwala znieść limit 60 klatek animacji na sekundę.

Premiera Sekiro Shadows Die Twice - nowego przeboju FromSoftware
Adrian Werner, 22 marca 2019, 09:35
Na rynku zadebiutowało Sekiro: Shadows Die Twice, czyli gra akcji autorstwa zespołu FromSoftware. Produkcja zbiera doskonałe recenzje i wysokie oceny samych graczy.

Recenzje Sekiro Shadows Die Twice – kolejny hit od FromSoftware
Krystian Pieniążek, 21 marca 2019, 15:21
W sieci pojawiły się pierwsze recenzje gry Sekiro: Shadows Die Twice, opracowanej przez studio FromSoftware. Wieńczące je oceny wskazują na to, że portfolio tego zespołu zasili kolejny hit, który będzie mógł dumnie prężyć muskuły obok takich pozycji, jak Bloodborne czy seria Dark Souls.

Zobacz nowe gameplaye z Sekiro Shadows Die Twice
Jakub Błażewicz, 20 marca 2019, 21:30
W sieci pojawiły się liczne nagrania rozgrywki z Sekiro: Shadows Die Twice. Nowe materiały pokazują początkowe etapy gry, jak również porównanie graficzne wydań na poszczególne platformy

Sekiro Shadows Die Twice – wysyp gameplayów
Jakub Błażewicz, 6 marca 2019, 20:24
Studio FromSoftware przeprowadziło kolejne pokazy gry Sekiro: Shadows Die Twice. W efekcie w sieci pojawiły się nowe materiały z gry, w tym liczne nagrania z rozgrywki.

Sekiro Shadows Die Twice - ujawniono wymagania sprzętowe
Adrian Werner, 8 lutego 2019, 08:45
Poznaliśmy wymagania sprzętowe pecetowej wersji Sekiro: Shadows Die Twice, czyli nowej gry akcji autorstwa znanego z serii Dark Souls studia FromSoftware.

Dark Souls Trilogy - zapowiedź i zawartość edycji kolekcjonerskiej
Konrad Serafiński, 19 stycznia 2019, 12:30
Niedawno pisaliśmy, że Dark Souls Trilogy trafi wreszcie do Europy, a Bandai Namco przygotowało kolejną ciekawostkę. Pakiet otrzyma również edycję kolekcjonerską. W zestawie znajdziemy między innymi figurkę i soundtrack. Ale tanio nie będzie.

Sekiro stawia na inną formę narracji niż Dark Souls
Bartosz Świątek, 18 stycznia 2019, 09:43
Yasuhiro Kitao – menadżer komunikacji studia From Software – przedsatwił w rozmowie z serwisem Game Informer kilka nowych detali na temat Sekiro: Shadows Die Twice. Dowiedzieliśmy się między innymi, jak będzie wyglądała narracja w grze i czym system walki odróżni się od tego z serii Dark Souls.

Dark Souls Trilogy trafi na rynek europejski
Konrad Serafiński, 12 stycznia 2019, 14:30
Świetna wiadomość dla wszystkich miłośników umierania w grach From Software. Właśnie potwierdziły się informacje, że Dark Souls Trilogy trafi na rynek europejski. I nastąpi to już niedługo. Chętni na wszystkie części serii wraz z dodatkami w jednym pudełku?

Sekiro Shadows Die Twice bez trybu multiplayer
Krystian Pieniążek, 9 stycznia 2019, 10:07
W Sekiro: Shadows Die Twice, czyli najnowszym dziele studia From Software (autorów serii Souls oraz gry Bloodborne) nie znajdziemy trybu multiplayer. Poza tym rozwój postaci będzie różnił się od tego, do czego przyzwyczaiły graczy wcześniejsze gry Hidetaki Miyazakiego i jego świty.

From Software pracuje nad dwiema niezapowiedzianymi grami
Konrad Serafiński, 29 grudnia 2018, 09:55
Hidetaka Miyazaki w wywiadzie dla jednego z japońskich serwisów zdradził ciekawe informacje dotyczące przyszłych projektów swojego studia. Jak się okazuje, From Software oprócz Sekiro: Shadows Die Twice ma w planach dwie niezapowiedziane gry. Czyżby jednym z nich była kontynuacja Bloodborne?

Sekiro Shadows Die Twice - nowy gameplay pokazuje starcia z bossami
Adrian Werner, 23 września 2018, 10:09
Pojawił się świeży gameplay z Sekiro: Shadows Die Twice, czyli nowej gry autorów Dark Souls. Filmik pokazuje m.in. starcia z dwoma bossami i rozgrywkę skradankową.

Sekiro Shadows Die Twice na nowym zwiastunie
Adrian Werner, 11 września 2018, 10:21
Studio From Software wypuściło nowy zwiastun gry Sekiro: Shadows Die Twice, mający zaostrzyć graczom apetyty przed targami Tokyo Game Show.

From Software kończy z Dark Souls i nie wyklucza kolejnego Tenchu
Michał Ostiak, 23 sierpnia 2018, 10:58
Twórcy ze studia FromSoftware są obecni na targach gamescom, gdzie prezentują swój nowy tytuł - Sekiro: Shadows Die Twice. Przedstawiciele dewelopera stawiają sprawę jasno: nie planują kolejnej części kultowej serii Dark Souls. Nie wykluczają za to powrotu do Tenchu.

Sekiro Shadows Die Twice na 14-minutowym gameplayu
Adrian Werner, 21 sierpnia 2018, 17:49
Do sieci trafił czternastominutowy zapis rozgrywki z Sekiro: Shadows Die Twice, czyli gry akcji autorstwa znanego z serii Dark Souls studia From Software.

Sekiro: Shadows Die Twice - nowa gra od From Software zadebiutuje w marcu 2019
Konrad Serafiński, 20 sierpnia 2018, 20:40
Firma From Software ujawniła właśnie oficjalną datę premiery swojej nowej produkcji - Sekiro: Shadows Die Twice. Tytuł trafi na PC, PlayStation 4 oraz Xboksa One 22 marca 2019 roku. Znamy też zawartość Edycji Kolekcjonerskiej.

Metal Wolf Chaos XD zmierza na komputery osobiste i konsole
Krystian Pieniążek, 11 czerwca 2018, 09:14
Ekipa General Arcade pracuje pod czujnym okiem studia From Software nad zremasterowaną wersją gry Metal Wolf Chaos. Produkcja zatytułowana Metal Wolf Chaos XD jeszcze w tym roku ma trafić na komputery osobiste, PlayStation 4 oraz Xboksa One.

Sekiro Shadows Die Twice - pierwszy zwiastun gry studia From Software
Adrian Werner, 10 czerwca 2018, 22:29
Na poprzedzającej targi E3 konferencji firmy Microsoft zaprezentowano zwiastun Sekiro: Shadows Die Twice, czyli gry studia From Software, która wydaje się łączyć typowy dla tego zespołu system walki ze skradankową mechaniką cyklu Tenchu.

Shadows Die Twice - duży przeciek na temat nowej gry From Software
Konrad Serafiński, 1 czerwca 2018, 11:49
Gra nazywana roboczo Shadows Die Twice, o której istnieniu gracze mogli dowiedzieć się z krótkiego teasera wypuszczonego przez From Software na ceremonii The Game Awards 2017, wciąż jest owiana tajemnicą. Na ratunek głodnym nowych informacji graczom przybywa użytkownik forum 4chan.

Premiera Dark Souls Remastered na PC
Adrian Werner, 24 maja 2018, 10:45
Na PC wcześniej, niż się spodziewaliśmy, zadebiutowało Dark Souls: Remastered, czyli ulepszone wydanie kultowego RPG akcji studia FromSoftware. Na wersje konsolowe (PS4, XOne) musimy poczekać do jutra. W sieci są już dostępne recenzje gry.

Wkrótce otwarte testy Dark Souls Remastered, ale tylko na konsolach
Kamil Zwijacz, 2 maja 2018, 16:49
Firma Bandai Namco ujawniła, że na konsolach Xbox One i PlayStation 4 odbędą się wkrótce sieciowe testy Dark Souls: Remastered. Niestety gracze PC-towi nie będą mogli sprawdzić produkcji.

Dark Souls Remastered - wymagania, nowy zwiastun i zniżka dla pecetowców
Miłosz Szubert, 25 kwietnia 2018, 10:45
Studio From Software oficjalnie potwierdziło, że pecetowi posiadacze Dark Souls: Prepare to Die Edition dostaną zniżkę na odświeżoną wersję gry. Ponadto opublikowano wymagania sprzętowe oraz nowy zwiastun tytułu.

Co się zmieni w Dark Souls Remastered?
Krystian Pieniążek, 3 kwietnia 2018, 19:40
Premiera Dark Souls: Remastered zbliża się coraz większymi krokami. Dzisiaj możemy przyjrzeć się zmianom wprowadzanym przez deweloperów – autorzy tego remastera z polskiego studia QLOC wzięli bowiem na warsztat nie tylko grafikę.

Zbiorcze wydanie trylogii Dark Souls na PS4 zapowiedziane
Miłosz Szubert, 12 stycznia 2018, 10:55
Firma Bandai Namco zapowiedziała zbiorczą edycję trylogii Dark Souls na konsolę PlayStation 4 w kolekcjonerskim wydaniu. Zestaw będzie zawierał zapowiedziany wczoraj remaster pierwszej części i pozostałe dwie odsłony. Ukaże się on 24 maja w Japonii.