Sekiro Shadows Die Twice wielkim hitem sprzedażowym
Firma Activision podzieliła się wynikami sprzedaży gry Sekiro: Shadows Die Twice. Okazuje się, że studio FromSoftware dostarczyło hit nie tylko artystyczny, ale też komercyjny.
Po trzech tygodniach od premiery Sekiro: Shadows Die Twice, czyli najnowszej gry akcji w dorobku studia FromSoftware, odpowiedzialna za jej wydanie firma Activision podzieliła się pierwszymi wynikami sprzedaży. Jak się okazuje, deweloperzy mający w swoim portfolio takie pozycje, jak Bloodborne czy seria Dark Souls, dostarczyli wielki hit komercyjny. W „mniej niż dziesięć dni” omawiana produkcja znalazła bowiem ponad dwa miliony nabywców.
Na tym nie koniec osiągnięć omawianego tytułu, gdyż w dniu debiutu był on najpopularniejszą grą w serwisie Twitch. Oprócz tego, w ciągu premierowego weekendu widzowie poświęcili na oglądanie Sekiro sześćset trzydzieści jeden milionów minut, z kolei w ciągu pierwszego tygodnia – ponad miliard. Ponadto warto zaznaczyć, że firma Activision bardzo sobie chwali wspólpracę z FromSoftware, przekonując, że był to prawdziwy zaszczyt. W związku z powyższym – kto wie, może w przyszłości doczekamy się kontynuacji? Czas pokaże, czy skoro dotychczasowa kooperacja obu firm okazała się owocna, będą one chętne na jej kontynuację.
Przypomnijmy, że Sekiro: Shadows Die Twice to gra akcji, która 22 marca 2019 roku trafiła na komputery osobiste, PlayStation 4 oraz Xboksa One (a nad Wisłą doczekała się kinowej lokalizacji), przy akompaniamencie zachwytów ze strony recenzentów. Już po raptem czterech dniach od debiutu tej produkcji było wiadomo, że przynajmniej jej pecetowa wersja to prawdziwy przebój, gdyż regularnie zajmowała czwarte miejsce w zestawieniu najpopularniejszych pozycji na platformie Steam, wyprzedzając nawet takie hity, jak Resident Evil 2 czy Devil May Cry 5.
- Oficjalna strona internetowa gry Sekiro: Shadows Die Twice
- Recenzja Sekiro: Shadows Die Twice – gry trudniejszej od Dark Souls
- Sekiro Shadows Die Twice - poradnik do gry