Sekiro: Shadows Die Twice z imponującym wynikiem sprzedaży
Poznaliśmy nowy wynik sprzedaży gry Sekiro: Shadows Die Twice. Wspólne dzieło studia FromSoftware oraz firmy Activision potrzebowało 4,5 roku na osiągnięcie ważnego kamienia milowego.
Firma Activision oraz studio FromSoftware pochwaliły się, że gra Sekiro: Shadows Die Twice osiągnęła imponujący wynik sprzedaży. Tytuł znalazł bowiem ponad 10 milionów nabywców na całym świecie.
Jako że omawiana pozycja zadebiutowała na komputerach osobistych, PlayStation 4 oraz Xboksie One (a później również na platformie Stadia) w marcu 2019 roku, sukces ten został przez nią osiągnięty po 4,5 roku od premiery.
Sekiro: Shadows Die Twice to dzieło japońskiego studia FromSoftware. Na czele produkcji stał legendarny projektant – Hidetaki Miyazaki – który pełnił tę samą rolę między innymi przy grach Dark Souls i Dark Souls III oraz Bloodborne.
- Pozycja przenosi nas do alternatywnej wersji Japonii z XVI wieku, gdzie elementy historyczne mieszają się z fantastycznymi. W trakcie zabawy wcielamy się w tytułowego Sekiro – wojownika zwanego „jednorękim wilkiem”. Jego misją jest uratowanie młodego spadkobiercy antycznej linii krwi oraz zemsta na porywaczach, którzy odcięli mu rękę i zostawili na pewną śmierć.
- W porównaniu z wcześniejszymi produkcjami FromSoftware, Sekiro: Shadows Die Twice wyróżnia się bardziej bezpośrednią i czytelną fabułą, która jest przedstawiana za pomocą liczniejszych scenek przerywnikowych oraz rozbudowanego systemu dialogowego. Gracze mają również możliwość wpływania na opowieść, podejmując decyzje, które prowadzą do jednego z czterech różnych zakończeń. W zależności od dokonanych wyborów, niektóre zakończenia wymagają stawienia czoła różnym bossom.
- Chociaż Sekiro: Shadows Die Twice posiada wiele cech charakterystycznych dla gier z gatunku soulslike, wprowadza również nowe lub zmodyfikowane mechaniki, które znacząco wpływają na rozgrywkę.