autor: Bartosz Świątek
Sekiro – powstał mod znoszący limit 60 FPS na PC
Jeden z użytkowników forum WSGF przygotował przydatną modyfikację dla pecetowej wersji Sekiro: Shadows Die Twice, która pozwala znieść limit 60 klatek animacji na sekundę.

Pecetowa wersja Sekiro: Shadows Die Twice – czyli wydanej niedawno przygodowej gry akcji od studia FromSoftware – doczekała się przydatnej modyfikacji, która pozwala znieść zaimplementowane przez twórców ograniczenie do 60 klatek animacji na sekundę. Mod został udostępniony w jednym z wątków forum WSGF.
Nie ma pewności, czy omawiana zmiana nie spowoduje jakichś nieprzewidzianych problemów w tytule japońskiego dewelopera – przykładowo, w poprzednich grach tej firmy system fizyki był bezpośrednio powiązany z liczbą wyświetlanych klatek animacji, a zniesienie ograniczenia skutkowało licznymi bugami. W przypadku Sekiro użytkownicy jak na razie donieśli o pojedynczym błędzie (związanym ze spowalnianiem skoków w pobliżu ścian), jednak został on wyeliminowany w nowej wersji moda.

Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi newsami o Sekiro? Poznać innych graczy? Znaleźć pomoc? Wpadnij na naszą grupę Sekiro: Shadows Die Twice POLSKA.
Przypominamy, że Sekiro: Shadows Die Twice od 22 marca jest dostępne na komputerach (za pośrednictwem Steam) i konsolach PlayStation 4 oraz Xbox One. Tytuł posiada polską wersję językową (kinową – z napisami). W swojej recenzji Hed nazwał tę grę „trudniejszą od Dark Souls”, przyznając jej równocześnie wysoką notę 9/10.