Najciekawsze materiały do: Star Citizen
Wielkie oczekiwania i zawirowania wokół Star Citizen - na co poszło 95 milionów dolarów?
przed premierą7 listopada 2015
Światowa premiera jeszcze nie ogłoszona. Star Citizen to bardzo obiecujący projekt - zebrał w końcu w formie crowdfundingu 95 milionów dolarów. Na jakim etapie są prace? Czy zawirowania wokół tytułu odbiją się na jakości gry?
przed premierą
Star Citizen - spełnienie marzeń fanów kosmicznych symulatorów? 2013.11.16przed premierą
Gra Star Citizen, czyli co najlepsze z Wing Commandera, Privateera i EVE Online 2012.12.09
Funkcja najbardziej wyczekiwana przez solowych graczy nie pojawi się w Star Citizen w momencie premiery, ale została obiecana na później
wiadomość24 października 2024
Wyczekiwany symulator kosmiczny Star Citizen nie będzie posiadał funkcji, którą studio Cloud Imperium Games obiecało graczom na premierę. Owa mechanika ma trafić do gry w późniejszym terminie.
Wyczekiwana gra science fiction, Squadron 42, zaliczy „tylko” 10-letnie opóźnienie. Chris Roberts „jest pewny” nowego okna premiery i obiecuje kosmiczną przygodę na wiele godzin
wiadomość20 października 2024
Gra Squadron 42, która zaczynała swoje życie jako cześć Star Citizena, może zadebiutować po 10 latach opóźnienia. Według Chrisa Robertsa produkcja ujrzy światło dzienne w 2026 roku. Fani nie przyzwyczajają się jednak do tego terminu.
Problemy Star Citizen okiem pracowników. Perfekcjonizm, zbędne wydatki i twór Frankensteina
wiadomość18 października 2024
Star Citizen powstaje już 12 lat, ale najwyraźniej studio nadal boryka się z tymi samymi problemami, rzekomo powielając błędy innych deweloperów sprzed 20 lat.
- 7 dni pracy w tygodniu, aby „po raz kolejny stworzyć niesamowite doświadczenie” dla fanów. Przygotowania do CitizenConu to trudny czas dla deweloperów Star Citizena 2024.10.02
- Star Citizen nie zwalnia, a wręcz przyspiesza. Przychody rosną, mimo że gra nie przyciąga tylu nowych graczy jak rok temu 2024.07.04
- Twórcy Star Citizen zwolnili niepełnosprawnego pracownika. Sąd orzekł, że muszą mu wypłacić odszkodowanie 2024.07.01
- Gracze zarabiali pieniądze, wykorzystując niedozwolone exploity. Po wnikliwym śledztwie twórcy Star Citizena ukarali ponad 600 osób 2024.06.15
- Star Citizen 4.0 potwierdzony na ten rok. Lista nowości jest imponująca 2024.05.16
- Kolejna aktualizacja Star Citizena ma być jedną z największych w historii gry, a świeżo wydana wersja 3.23 już zaimponowała graczom 2024.05.13
- W Star Citizen znowu będziemy mogli polatać za darmo i przetestować pokazowe statki. Znamy termin bezpłatnych testów 2024.05.06
Graficzne petardy – gry, które usmażą pecety w 2020 roku
artykuł14 listopada 2019
Kiedy lis z Małego Księcia twierdził, że najważniejsze jest niewidoczne dla oczu, na pewno nie miał na myśli hiperrealistycznego oświetlenia oraz technologii śledzenia promieni w czasie rzeczywistym. Zresztą, co on mógł wiedzieć, był tylko lisem.
- „Niektórzy wydawcy są jak szczury” – twórcy Kingdom Come mówią, jak robić gry z pasją
- Wielcy nieobecni 2017 roku – gry, które miały być, ale jeszcze ich nie ma
- Gry, o które się martwimy – czy spełnią wysokie oczekiwania?
- Gry, o które się martwimy – czy spełnią wysokie oczekiwania?
- Podsumowanie Gamescomu 2016 - nowe informacje o grach i inne ciekawe wydarzenia
Gry?? Jakiej gry??...
Ile to się już ciągnie...rok temu sprawdzałem i była nie grywalna teraz jest tak samo.
Nic się nie zmieniło tylko obiecanki....
Poponuje wydać główny szkielet gry który jest grywalny a potem dodawać dodatkowe moduły.
Ale nie lepiej ciągnąć kasę..obiecywać i będzie chuj....
Proponuję oderwac wariatów od koryta aby się ogarneli.
Jak by ludzie dopiero zapłacili za produkt który wyszedł to wtedy miało by sens.
Masakra...... liczyłem że gra będzie fajna no ale....
To dla tego nic jeszcze z tego nie wyszło:
https://www.youtube.com/watch?v=qOjXfNnhxf0
Ludzie płacą za ich zabawę i wydawanie pieniedzy danych w wierze że bedzie to dobra gra
Może w 2080 ...
Idźcie i kupcie sobie paczkę za 27000 $
Przecież Ci twórcy tylko wyciągają od naiwniaków kasę a grę zobaczycie jak świnia niebo
Gry tworzy się dla zysku. Na tej twórcy zarobili już tyle, że głupotą byłoby teraz wydawać pieniądze na dokończenie tej produkcji.
Drogie statki i inne DLC to esencja tej gry. Uważam, że posiadacze Star Citizen są tego świadomi. Fajność tej gry polega na tym, że przeciętny gracz po powrocie z pracy siądzie z bananem na twarzy i będzie czytał nowe changelogi aktualizacji. Będzie dodatkowo cieszył się z tego, że za najbliższą pensje kupi super statek, który posiadają tylko prawdziwi fani gry. Jeśli mam być szczery to całkowicie rozumiem takie podejście.
Gracze Star Citizena chcą by była ona w wiecznej becie i chcą płacić pieniądze na nią. Jestem pewny, że ta gra będzie specjalnie tworzona jak najdłużej bo taka jest jej IDEA !
Logika podpowiada, ze gra nigdy nie zostanie ukonczona. Beda przeciagac produkcje do wydojenia ostatniego naiwnego lemminga bo prawo im tego nie zabrania, a finalnie oglosza upadlosc albo premiere niedokonczonego produktu po zakreceniu zlotego kranika. Przy takim patologicznym modelu biznesowym zwyczajnie nie oplaca im sie finalizowac produktu.
Nie ma sensu abym wysilał się ponownie pod głównym wątkiem Star Citizen na gry-online. Wykorzystam komentarz który napisałem w temacie pt. "Star Citizen wciąż zarabia jak szalony". Dlatego też wklejam link do tematu o wielkim przekręcie (ręce opadają). Tematy te są powielane i wygląda na to, że osiągnęły swój cel. Nie mam już sił na takie chamstwo.
https://www.gry-online.pl/newsroom/star-citizen-wciaz-zarabia-jak-szalony/zf1b3cf
Dodam jedynie, że gra jest w stanie alpha i nie ma co liczyć na gameplay. Sam uważam, że Star Citizen jest nie grywalny i dla osób które chcą pograć jak w inne gry to odradzam zakupu gry, gdyż tylko się zawiodą. Dziwne, że taka osoba jak ja "wielki fan" pisze takie rzeczy co? ^^
Pozdrawiam.
Widzę bardzo wiele niescisłości w komentarzach do których chciałbym nawiązać. Może na początek coś o sobie - jestem wieloletnim bakerem Star Citizen w stopniu wysokiego admirała (flota), członkiem Evocati (wybranej grupy testerów) oraz aktywnym uczestnikiem High Council (miejsca gdzie przekazywany jest feedback).
Tak, obecny Star Citizen to kupa. Raz mnie grywalna, raz bardziej. Czasami frustrująca, czasami zabawna, a czasami niezwykle satysfakcjonująca I nie ma w tym nic dziwnego. Obecny klient (3.12 Alpha), netcode i hosting służą jedynie jako mini-środowisko testowe. Zmiany jakie w nim zachodzą, służą jedynie do uzyskania danych do analizy i feedbacku. Ponieważ równolegle powstaje prawdziwy klient i hosting, praca nad środowiskiem testowym, jego stabilnością i jakością byłaby stratą czasu i pieniędzy bakerów. Dlatego jest ono niezoptymalizowane oraz patchowane do niezbędnego minimum jej egzystencji.
Na jednym silniku powstają jednocześnie dwie gry (zgodnie z założeniami Kickstartera) - liniowa kampania single player (Squadron 42) - nastawiona na epickie bitwy z rasą najeźdźców - Vanduul'ami oraz multiplayer - sandboxowe MMO na wielką skalę. Obecnie deweloperzy są skupieni głównie na SQ42, jednak wiele assetów z gry w singlu, będzie mogło być ponownie użytych w multiplayer.
Tak, gra ma spore opóźnienia. Wynikają ona głównie z tego, że facet (Chris Roberts) od zera musiał zbudować firmę oraz ze zmiany silnika z Cryengine na Amazon Lumberyard na przełomie 2016/2017. Patrząc na to, co się stało z Crytekiem (upadłość) a co z Amazon (największa korporacja na świecie), to był to strzał w dziesiątkę. Obecnie firma zatrudnia ponad 500 developerów, a od stycznia 2021 otwiera nowe studio (ok. 100 osób) w Wielkiej Brytanii, które będzie pracować wyłącznie nad budową nowych systemów słonecznych.
Głównymi przeszkodami do pokonania, zanim gra przejdzie do fazy beta są:
1. iCache & Server Meshing - pozwoli na zapisywanie stanów serwerów oraz wymianę informacji między nimi (coś jak super-serwer umiejscowiony w chmurze). Będzie to praktycznie nowa podstawa komunikacji klient-serwer i serwer-serwer. Jest budowana równolegle do obecnego środowiska testowego (Alpa 3.0+).
2. Physical inventory - Fizyczne i pernamentne (do momentu zniszczenia) istnienie każdego przedmiotu w świecie gry. Dzięki fizykalizacji, icache i server meshing, butelka zostawiona na księżycu, będzie tam leżeć, dopóki ktoś jej nie podniesie.
3. Components - komponenty w statkach (wszystkie po 2018 już mają) będą istnieć fizycznie oraz będą połączone rurami, kablami itd. Będą podlegać inwidualnemu zniszczeniu, naprawie, wymianie, tuningowi oraz będą wpływać na pracę wszelkich pojazdów w grze.
4. Docking - zbudowanie systemu dokowania największych statków w portach (przy pomocy wysuwanych teleskopowych korytarzy).
To są główne technologie, od których uzależniony jest dalszy postęp (i sukces/porażka) tej gry. Równolegle do tego usprawniane są NARZĘDZIA do budowania świata gry. Na przykład w zeszłym roku udało im się opracować edytor pozwalający na skrócenie czasu budowy planety z wielu miesięcy do kilku tygodni. Dzięki temu, gdy główne technologie zostaną ukończone, będą mogli hurtowo dodawać nową zawartość do gry.
Podsumowując - ta gra realnie powstaje na nowym silniku od 2017, wcześniej 4 lata zajęło im zbieranie funduszy, budowa firmy, tworzenie narzędzi do budowy gry oraz koncepcji na jakich będzie się ona opierać. Jeżeli ktoś uważa, że to dużo czasu, to proszę popatrzeć ile lat powstawał Cyberpunk i z jakim zapleczem startował CD-Projekt i w jakim stanie znajduje się gra w dniu jej wydania.
Nie zachęcam nikogo do inwestowania dużo pieniędzy w tą grę, ale uważam że zakup podstawego pakietu w cenie 40$ za rozsądny, biorąc pod uwagę rozmach tej gry oraz z jak ambitnym projektem mamy do czynienia. Pograjcie, jak zacznie was męczyć to zróbcie sobie przerwę, wróćcie do gry za jakiś czas. Ocenianie gry przez pryzmat darmowych eventów nie ma sensu, bo jak w każdym MMO - serwery wtedy zdychają, a środowisko testowe w ogóle nie jest do tego przygotowane.
Do 10 stycznia jest promocja dla każdej osoby, która zarejestruje się w grze:
https://robertsspaceindustries.com/star-citizen/fly-now
I poda mój kod Referral Code (kod) przy rejestracji:
STAR-LC4H-3JBC
Oraz wykupi pakiet startowy z grą (najtańszy od 40$+VAT), darmowe prezenty:
1. Ze strony Cloud Imperium Games:
Latający motocykl Drake Dragonfly z LTI (Life time insurance - dożywotnim ubezpieczeniem).
2. A dodatkowo mojej strony - dla pierwszej osoby - środki na zakup Drake Cutlass Black lub dowolnego wybranego statku w zbliżonej cenie za walutę w grze!
Mam komputer za 30 tysięcy euro i nic mi się nie przycina. Nie wiem skąd u was takie problemy.
Sprawdzam sobie patch 3.13.0a...
-Serwer LIVE, crash od razu po klik w Launch Game.
-Serwer PTU, no w porywach 5fps, za to w Hangarze 60fps.
Dziękuję, dobranoc.
To jest jedno z najlepszych doświadczeń w klimacie science fiction, jeżeli interesują kogoś tego typu rzeczy. Realizm jest wręcz zachwycający. Kiedy przelatywałem swoim statkiem nad miastami, planetami, po prostu dech zapiera. Najbardziej przeszkadza mi jedna rzecz, mianowicie to jak gra jest dystrybutowana. Należy kupić pakiet startowy za 40 dolarów aby móc grać. Można też w euro, ale to nie zmienia faktu że nie da się kupić tego w pln. To jednak nie jest aż taki duży problem. Gra potrafi zapewnić wiele godzin świetnej zabawy, niesamowitych widoków, oraz ślicznych detali. Błędy są stale naprawiane, a gra rozwijana cały czas, i duże aktualizacje są regularne i pełne contentu. Ogółem świetna gra
A tą gre to mają zamiar kończyć? Czy bardziej opłaca im się żebrać aż się ludzi tym tytułem porzygają? pograłem z 3 lata temu i oddałem znajomemu co uwielbia takie klimaty, . On jako maniak mówił że za to co uzbierali uczciwa firma już by dawno wydała gre. A tak doją ile wlezie i nie muszą się martwić błędami bo wersja testowa. A statki po kilkaset euro? Dla mnie to takie OnlyFans dla maniaków Sci-Fi.
Napisze tak, kupiłem bo naoglądałem się ... na jutube z poradników jak kupić i jak zacząć i sam nim teraz jestem ,ponad 255 pln za niegrywalna grę,
Odpaliłem grę na i7 16 GB i na rtx3070 i tak, zgadza się . Miałem średnio 20 fps przy rozdzielczości 1080p na medium w mieście startowym Orion czy coś.
Chodzi o to ze nikt nie napisał za to coś ma w ujjjj wymagania bo jak naoglądałem się poradników po ANG odnoście fps udało się wymusić na sprzęcie i teraz gra ma 40 fps w tym cholernym mieście poza nim jest Ok 100 fps.
Na tym etapie nie polecam wam kupować tego czegoś i nie dajcie się napadać na slosnie pierdolenie celów z juruba
Rozumiałbym gdyby była posucha i gier żadnych nie było. Gier jest tyle, że życia każdemu braknie by je ograć i to omijając crapy. Więc po co się porywać na surowy produkt?
Zaczyna się kolejny Free Fly Event, w którym można spróbować gry za darmo. Każdy, kto zdecyduje się na zakup gry (ok. 40 euro) otrzyma za darmo lewitujący motocykl Dragonfly jeśli poda mój kod bonusowy przy aktywacji: STAR-LC4H-3JBC
Jaki stan techniczny jest na dzisiaj i czy ta gra w ogóle kiedyś wyjdzie? Tyle ludzi wydymali na kickstarter, dając ledwo grywalne demko. Nie którzy pewnie zdążyli umrzeć czekając na ich wymarzoną grę. Przykre. Tylko 10 lat w early access xD.
Korzystając z free fly event sprawdziłem grę, to moje pierwsze podejście do niej i chyba ostatnie. Po 3 godzinach gry udało mi się wsiąść do statku wylecieć z hangaru, odebrać misję dostarczenia paczaki, znaleźć tą paczkę i dolecieć do punktu oddania paczki, po czym statek się rozleciał. Wszystko co zrobiłem musiałem najpierw znaleźć w Internecie i przede wszystkim na yt. Interfejs jest do wyebania, masz pierwszy raz styczność z tą grą i chcesz polatać? Powodzenia... bez poradników nawet nie będziesz wiedział jak znaleźć statek. W ciągu 3 godzin 2 razy wpadłem pod tekstury bo jak wychodziłem z windy to ktoś we mnie wbiegł. Odkładając paczkę do bagażnika statku "umarłem" (jak odłożyć paczkę też musiałem znaleźć w necie). Gdy na mapie chciałem ustawić punkt nawigacyjny na jakiejś planecie to ta znikła lub same punkty z tejże znikały. Dno i syf. Ciesze się że nie wydałem pieniędy na to demo gry w fazie pre-apha.
Ktoś grał ostatnio coś się poprawiło ? Free fly jest do 17 lipca.
A ja tam bardzo polecam. Oczywiście błędy są ale gra z roku na rok tylko zyskuje na contencie i szlifie. Myślę że hejt na tą grę wynika z ogromnych oczekiwań, pamiętajcie że to ile środków zebrali nie jest równoznaczne z ich wykorzystaniem - projekt jest spory a to wymaga czasu. Tak naprawdę prace na nowym silniku trwają od 2016 roku, bo był pierwotnie na cry engine. Nie miejmy złudzeń, ta gra może wyjść za 5-10 lat ostatecznie ale już teraz gra się dobrze. Warto przetestować, szczególnie że w tym darmowym okresie jest kilkanaście statków do przetestowania. Wszystko można kupić w grze bez wydawania prawdziwym pieniędzy - poza podstawowym starterem który obecnie kosztuje ze zniżką 49$.
Z kodem STAR-93FP-RXVK (do wpisania przy zakładaniu konta, nie później) macie dodatkowe 5.000 UEC po premierze na start, jeśli kupicie grę do 31 lipca otrzymacie 1 sierpnia pojazd warty 49$ - który to możecie defacto wymienić na statek z tokenem LTI (dożywotnie ubezpieczenie, nie płacicie nic nigdy za zniszczony pojazd) więc warto.
Stwierdziłem, że muszę coś napisać - żeby przestrzec takich jak ja jakieś 8 miesięcy temu. Zacznijmy od tego, że starcitizen zaczął jako kickstarter w 2011 roku. Dodam, że według ostatnich doniesień, cloud imperium zarobiło na temacie około 600 milionów dolarów amerykańskich? Mało? Nie sądzę! W mojej ocenie: przez 11 lat i 600 milionów - można chcieć więcej niż to co cloud imperium oferuje. Tematem zainteresowałem się po raz pierwszy kilka lat temu, jak działał jedynie moduł hangar - dało się chodzić postacią po statku i poza nim w hangarze - wtedy odpuściłem. Jednak pod koniec 2022, zachęcony materiałami na YT, stwierdziłem - wygląda spoko! I zapłaciłem te 230 zł za pakiet startowy (czytaj sam statek, bo za Sq42 nie chciałem płacić (i dobrze!)); Dzięki temu, że naoglądałem się na YT, z grubsza start był łatwiejszy, naprawdę polecam, na YT jest MASA dobrych tutoriali. potem pojawił się patch 3.18.0 ... i czara się przelała. Postaram się w skrócie opisać zalety i wady:
- na początek: to NIE JEST gra, to jest 'mocno wczesny dostęp'
- do dyspozycji macie JEDEN system gwiezdny (za 11 lat!), w tym jakieś 4 planety z głównymi miastami (4 główne korporacje), to tego księżyce i dość sporo (identycznych i bezludnych) stacji nazwijmy to górniczych
- na start musicie wywalić swoją gotówkę na statek, minimalnie jakieś 55 USD, maksymalnie .... chyba z 1300 USD
- resztę da się kupić za kasę zarobioną w grze, chyba że niektóre statki są jedynie w sklepie za prawdziwe dolary (ale sporadyczne)
- ważne, ponieważ mamy program na etapie 'alfa', od czasu do czasu baza danych posiadanych rzeczy/kasy/reputacji ulega wyczyszczeniu, zaczynacie wszystko od elementów zakupionych za Waszą gotówkę, tego Wam nie zabierają
- w sklepie 'za dolary' jest masa fajnych rzeczy, zbroje, broń, malowanie statków - wszystko to możecie stracić w grze jak ktoś Was ubije, ale albo serwer się zwiesi, albo zwyczajnie statek ulegnie zniszczeniu (zdarza się bez powodu). Odzyskacie to przy najbliższym czyszczeniu bazy danych, bo opcja 'resetu' postaci została zablokowana.
- statki możecie odzyskać zawsze, ubezpieczenie (za które póki co się nie płaci) przywraca prawie fabryczny statek, często malowanie się przy tym traci. Dodam, że na większe statki można czekać w dziesiątkach minut!
- przy powyższym - odzysk statku - cały ładunek - przepada!
- w star citizen praktycznie nie ma progresu w grze, tzn. dostajecie statek,zarabiacie nim kasę, kupujecie nowy statek, ładniejszy/szybszy/itd, dalej zarabiacie kasę ... jak kupicie Carrack-a, 890j, C2 i może hammerhead-a to niewiele zostaje do roboty ... można robić misje z przesyłkami .. ale hammerhead-em? Można robić bunkry - taka forma FPS, ale to też się nudzi ... dodam, że nie ma opcji podniesienia poziomu trudności. Zobacznie na YT, po czasie robicie bunkry gołymi rękami, bez broni.
- misje statek vs statek są, ale bez postępu.
- spora część statków, to statki wieloosobowe, można solo, ale nie tak zostały zaprojektowane.
- możecie zarabiać kasę w górnictwie, ale potrzebny jest statek górniczy i transportowy
Teraz może coś na plus:
- jak macie kogoś drugiego (kolegę może koleżankę) do polatania razem - tutaj otwiera się nowy obszar, we dwójkę zawsze weselej.
- piractwo nie ma tutaj ograniczeń! od czasu do czasu lądujesz w pudle na kilka do killkanaście godzin
- we dwójkę zawsze weselej nawet podczas akcji PVP, których w SC nie brakuje (JT, GHollow, GHex, SPK).
- SC wygląda naprawdę ładnie, nie ukrywam, że większość moich screenshotów, to scenerie.
- statki też są ładne, naprawdę ładne, ale to nie dziwi, bo aktualnie statki to jedyne źródło $$$ dla CI.
I nie dajcie się oszukać na Squadron42 - hasło to egzystuje od 2016 i oprócz reklam na YT (bardzo atrakcyjnych), nikt tej wiekopomnej kampanii dla jednego gracza na oczy nie widział!! Jeśli się nie mylę, to jest wycofane ze sklepu gdzie kupujecie za USD (albo euro).
Gdybym jeszcze raz miał wydać moje pieniądze na SC i wiedziałbym to co wiem teraz ... wydałbym ja piwo i wrócił do SC za pięć lat, może coś z tego będzie. Przez te kilka miesięcy, od kiedy bezpowrotnie straciłem pieniądze (na SC) nauczyłem się: CI praktycznie nigdy nie podaje terminów realizacji, żeby nikt im nie wytykał poślizgów (czy o to chodzi?), funkcjonuje jedno słowo pasujące zawsze odnośnie terminów "soon tm".
Wyjaśni mi ktoś czemu ta gra tak beznadziejnie działa ? Mam R5-5600X , 32 GB 3600MHZ , Rtx'a 4070 a ta gra chodzi jak kupa.... Fakt faktem że gram na 3440x1440p UltraWide ale bez przesady, może mam za słaby procek i te 6 rdzeni 12 wątków to za mało ??? jakieś opinie, rady bez hejtowania proszę. a grę mam na dysku m2.
Tryb fabularny do Star Citizen jest już prawie gotowy czyli Squadron 42. Ale co z tego jak nie ma sensu w to grać bo gra zabugowana i kompletnie niezoptymalizowana - zresztą zobaczcie ten gameplay nie ma tam nawet stabilnych 60 fps a jest to oficjalny pokaz - oni chyba sobie żartują. Można sobie będzie co najwyżej obejrzeć kiedyś za darmo gameplay na YT bo kupować jak zawsze NIE warto.
Na RTX2060 jest niegrywalna. W ultra grafika wygląda bardzo słabo i raczej przypomina gry z 2010 roku.
Nawet na low gra sie ledwo w 30 kl/s
NIe wiem co tam uzasadnia tak wielkie wymagania bo gra nie oferuje niczego ciekawego i nowatorskiego.
Tryb latania który włączyłem wygląda jak z jakiejś gry na przeglądarkę. Wszystko obdarte z klimatu, dobrej muzyki i przyjaznego interfejsu.
Mamy za to toporne sterowanie i kompletny brak chęci by grać dalej.
https://www.metacritic.com/game/star-citizen/
Gra na razie ma 2.9/10 i chyba na to zasługuje.
Tego nawet nie da sie normalnie odinstalować :
https://www.gry-online.pl/newsroom/jak-odinstalowac-star-citizen/zd220e4
Ciekawe ilu z was nazywających Star Citizen scamem kupiło The Day Before? Fajnie się grało w pełną wersję gry?
Mam takie naiwne pytanie. Czy gra obsługuje już DLSS 3.5 z Frame Generation ?
Podano nowe "wymagania sprzętowe".
Zero szczegółów, oraz fuszerka bo jak można do jednego koszyka z napisem "Minimalne GPU" włożyć RX460 razem z RX5700
Free Fly od 20 do 31 maja:
https://robertsspaceindustries.com/comm-link/transmission/18658-Try-Star-Citizen-For-Free
Na ten moment (maj 2024) nie widziałem chyba lepszego poradnika po polsku.
https://youtu.be/iFALcwhQsI4
oni to robią tylko i wyłącznie dla kasy i znaleźli sposób na wyciągnięcie setek milionów dolców od naiwniaków, skoro nie ma gry a oni tyle na tym zarobili to po co to zmieniać, jak by coś wypuścili ułomnego i niedorobionego to rzeka gotówki się skończy a takim sposobem to nie wiadomo jak długo jeszcze im sie uda doić i robic kokosy na czymś czego nie ma, całkiem jak bitkoin i inne bzdety, podobna sytuacja tylko mniejsze kwoty były np z carmageddon reincarnation czy jak mu tam było, dopóki było w trakcie produkcji to płynęły miliony a jak wypuścili "gre" to zaczęły płynąć bluzgi i kasa sie skończyła
https://robertsspaceindustries.com/comm-link/transmission/20015-Foundation-Festival-2024
Za darmo przez 5 tyg.
Bardzo szczodra oferta statków - 11 i to konkretnych. Dla każdego coś scammowatego :)
Bojowe, transportowe, multicrew, salvager, ścigałka, miner - idzie sprawdzić rożne roboty.
Dla nowych kont założonych z kodem "STAR-93FP-RXVK" rozdają teraz na czas eventu do 31.07 pojazd warty 45$ (sam pojazd będzie udostępniony pod koniec eventu) którego można później upgrade'ować do woli np. do 100i pokrywając różnicę czyli 5$+ tax. Warunkiem jest zakup paczki z grą w czasie eventu i rejestracja z tym kodem. Teraz jest dosyć tanio bo niecałe 50$. Kod jest oczywiście mój, będzie mi miło jak kogoś w ten tytuł wkręcę bo mega warto. W razie gdyby się gra nie spodobała można w ciągu 14 dni ją zwrócić. Jakby ktoś chciał zacząć i nie wiedział o co chodzi to mogę pomóc, całe community jest bardzo pozytywnie nastawione do nowicjuszy także śmiało!
Gra nadal zepsuta. Najmocniejszy sprzęt wysiada jest taki stuttering w kosmosie że nie ma sensu w to grać. Materiał poniżej:
Zacząłem poważnie się zastanawiać nad rozpoczęciem gry w Star Citizen - przekonałbym się na własnej skórze czy warto.
Okazało się to niepotrzebne. Obejrzałem relację z CitizenCon 2954. Zaprezentowano na żywo demo Squadron 42. Nie musiałem długo czekać żeby gra się wywaliła.
Skoro po 12 latach rozwoju i monstrualnych pieniądzach wpakowanych w grę dzieją się TAKIE kwiatki, nie potrafią sklecić jednego krótkiego działającego dema - to raczej sobie odpuszczę, osoby określające to jako "Scam Citizen" najwyraźniej mają rację.
https://www.youtube.com/live/m3eHBhHsrm4?si=4WK6NBWw_5xxS4N2&t=28848
Aha: wywaliła się nie tylko raz. Po zresetowaniu gry rozgrywka poszła trochę dalej:
https://www.youtube.com/live/m3eHBhHsrm4?si=UxEeKKVCdbAM-z0R&t=30027
Pokaz na CitizenCon 2954 to wielka kompromitacja i potwierdzenie że gra jest scamem. Co chwila problemy z tearingiem obrazu (odpalone na najmocniejszym dostępnym sprzęcie) miejscami nie dało sie tego oglądać a trzeba pamietać że to były w większości oskryptowane filmiki na silniku gry StarEngine. Gra totalnie niedopracowana - jak była tak jest od 12 lat rozwoju.Wywalanie do pulpitu to tam była norma. Zastanawiające jest też to że 80% pokazu to same filmy bez rozgrywki. W chwilach rozgrywki przeskakujące obiekty i postacie przenikanie obiektów i scena w której postać odgrywana przez Gllian Anderson nagle pojawia się w innym miejscu bez broni z pustymi rękami. Ta gra nie ma szans wyjść w dobrym stanie w 2026 roku, jak zapowiadali, ani nawet w 2027 przy takim rozwoju jaki pokazali. Nie dajcie sie nabierać na ten scam i nie płaćcie za to pod żadnym pozorem.