7 dni pracy w tygodniu, aby „po raz kolejny stworzyć niesamowite doświadczenie” dla fanów. Przygotowania do CitizenConu to trudny czas dla deweloperów Star Citizena
Włodarze studia Cloud Imperium Games odpowiedzialnego za grę Star Citizen nakazali swoim podwładnym pracę 7 dni w tygodniu, aby zdążyć przygotować produkcję na nadchodzący CitizenCon.
19 października odbędzie się kolejna edycja CitizenConu, eventu stanowiącego święto fanów Star Citizena. O ile z perspektywy miłośników kosmicznego symulatora nadchodząca impreza zapowiada się bardzo ekscytująco, tak dla deweloperów oznacza kilka naprawdę trudnych tygodni.
Redakcja serwisu Insider Gaming dotarła bowiem do e-maila rozesłanego wśród pracowników Cloud Imperium Games, w którym włodarze firmy nakazały podwładnym „podwojenie wysiłków w ciągu najbliższych 18 dni”, aby „po raz kolejny stworzyć niesamowite doświadczenie” dla fanów.
Oznacza to, że przez następne dwa weekendy będziemy wymagać dodatkowego czasu od wszystkich osób pracujących nad dowiezieniem zawartości na CitCon – brzmi dalsza część wiadomości.
Z treści e-maila wynika, że włodarze wymagają od pracowników:
- stawienia się w biurze w piątek 4 października i w piątek 11 października, czyli w dni, w które zazwyczaj wykonują oni swoje obowiązki zdalnie;
- obecności w biurze w sobotę 5 października i w sobotę 12 października (firma zapewni wówczas wyżywienie, a podwładni otrzymają za każdy dzień dodatkowe wolne do wykorzystanie w późniejszym terminie);
- pracy w niedzielę 6 października i w niedzielę 13 października (może być zdalnie, ale firma „zachęca” do stawienia się w biurze – każdy pracownik dostanie za te dni dodatkowe wolne oraz wyżywienie, jeśli pojawi się w firmie).
Chwilę po tym, jak przedstawiciele Cloud Imperium Games potwierdzili dziennikarzom serwisu Insider Gaming prawdziwość owej wiadomości, rozesłali do swoich podwładnych kolejny e-mail, w którym zaproponowali im bezpłatny dzień wolny 21 października.
Podczas nadchodzącego CitizenConu CIG odda w ręce graczy łatkę 3.24.2 i zaprezentuje wersję demonstracyjną kampanii fabularnej Squadron 42.
Przypomnijmy na koniec, że w tym roku minęło 10 lat, od kiedy Star Citizen rozpoczął swoją drogę do pełnego wydania. Od początku akcji crowdfundingowej CIG zebrało na rozwój symulatora ponad 726 mln dolarów.