Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

Popularne recenzje gier GameCube

Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier

Recenzje gier na platformę: GameCube. Znajdziesz tu ponad 10 tekstów o grach na tę platformę.

GameCube
Gatunki
Ubiegłe lata Redakcja poleca
Resident Evil 4 - recenzja gry na GameCube

Resident Evil 4 - recenzja gry na GameCube

recenzja gry12 kwietnia 2005

Idea i klimat „Resident Evil 4” zmieniały się niemalże 3 razy. Wiele rozwiązań, jak choćby sklepy czy brak zombie budziło wątpliwości fanów serii. Czy Capcom stanął na wysokości zadania? Czy „Resident Evil 4” to nadal te klimaty, które lubimy?

Resident Evil 4 - recenzja gry na GameCube

Killer 7 - recenzja gry

recenzja gry24 sierpnia 2005

Poznajcie i wcielcie się w rolę Harmana Smitha – zabójcy, któremu dolega coś na podobieństwo schizofrenii. Harman wyhodował w swej głowie kilka osobowości (teraz spójrzcie na tytuł gry) – a każda nich posiada inne umiejętności.

Killer 7 - recenzja gry

Metroid Prime 2: Echoes - recenzja gry

recenzja gry11 lutego 2005

Oczekiwania wobec kolejnego Metroida były co najmniej duże. Od początku było wiadomo, że firma Retro wykona swoją robotę dobrze i solidnie, ale czy nowa gra z Samus Aran w pełni zaspokoi apetyty fanów?

Metroid Prime 2: Echoes - recenzja gry

Metal Gear Solid: The Twin Snakes - recenzja gry

recenzja gry31 sierpnia 2004

The Twin Snakes jest remake’iem gry Metal Gear Solid, która ukazała się blisko 7 lat temu, jako skradanka z widokiem tpp.

Metal Gear Solid: The Twin Snakes - recenzja gry

The Legend of Zelda: The Wind Waker - recenzja gry

recenzja gry31 sierpnia 2004

Wszyscy wielbiciele Nintendo 5 lat czekali na kolejną odsłonę słynnej serii: Legend of Zelda. I doczekali się. Czy jednak było warto na nią czekać?

The Legend of Zelda: The Wind Waker - recenzja gry

Sonic Heroes - recenzja gry

recenzja gry12 września 2004

Gra należy do głównego nurtu gier o Sonicu - platformówek, od czasów Sonic Adventure noszących dopisek 3D.

Sonic Heroes - recenzja gry

Viewtiful Joe - recenzja gry

recenzja gry12 września 2004

Któż z nas nie chciał być w dzieciństwie strażakiem, policjantem lub gwiazdą filmową? A właśnie możliwość spełnienia tego ostatniego z marzeń, w dość nietypowy sposób, daje nam jeden z najciekawszych projektów firmy Capcom.

Viewtiful Joe - recenzja gry

Final Fantasy: Crystal Chronicles - recenzja gry

recenzja gry13 września 2004

Gra która miała być wielką i przełomową, dla której posiadacze konkurencyjnych sprzętów mięli się podjąć kupna GameCube’a...czy spełniła oczekiwania?

Final Fantasy: Crystal Chronicles - recenzja gry

WarioWare Inc.: Mega Party Game$ - recenzja gry

recenzja gry22 września 2004

Wario Ware Mega Party Game$ stanowi kontynuację i rozwinięcie idei gry Wario Ware Inc, która pojawiła się w zeszłym roku na kieszonsolkę GBA i wciąż jest jednym z najbardziej innowacyjnych tytułów, jakie zostały na nią wydane.

WarioWare Inc.: Mega Party Game$ - recenzja gry

Donkey Konga - recenzja gry

recenzja gry29 października 2004

Pady wędrują do szuflady. Ba, nawet kamery czy mikrofony - te niech też się schowają! Czas powalić w bębny!

Donkey Konga - recenzja gry

Pikmin 2 - recenzja gry

recenzja gry15 grudnia 2004

Kapitan Olimar zatęsknił za Pikminami. Wraca na ich planetę, by stoczyć w ramię z nimi kolejne, strategiczne boje o drogocenne skarby.

Pikmin 2 - recenzja gry

Mario Kart: Double Dash!! - recenzja gry

recenzja gry31 sierpnia 2004

Już od czasów pierwszej edycji na SNESa główną siłą gry były tryby wieloosobowe. Nie inaczej jest i tym razem - zabawa wciąż na wysokim poziomie, tym raze także w towarzystwie ślicznej grafiki.

Mario Kart: Double Dash!! - recenzja gry

Fire Emblem: Path of Radiance - recenzja gry

recenzja gry3 stycznia 2006

Nasza drużyna kontra przeciwna. Mapa podzielona jest na kwadraty, czyli pola ruchu – jak na szachownicy. Każda jednostka może poruszyć się o daną ilość pól. Potem można zaatakować. Pod naszą komendą będą jednostki piesze, konne, a także latające.

Fire Emblem: Path of Radiance - recenzja gry

Battalion Wars - recenzja gry

recenzja gry30 marca 2006

Pamiętacie Cannon Fodder, kultową strzelaninę z Amigi? Wyobraźcie sobie podobny klimat – zabawne, karykaturalne postaci żołnierzy i pojazdów, duża dynamika, zręcznościowy charakter. Teraz to wszystko ubierzmy w trójwymiarową grafikę z kamerą TPP.

Battalion Wars - recenzja gry