Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wizardry 8 - poradnik do gry

Wizardry 8 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rapax Rift w Wizardry 8 poradnik Wizardry 8

Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2019

Wiedzie tędy jedyna droga do zamku Rapaxów, gdzie należy przystać do Templars - Rapax Rift w Wizardry 8 - Wizardry 8 - poradnik do gry

Wiedzie tędy jedyna droga do zamku Rapaxów, gdzie należy przystać do Templars. Wszystko po to, by zdobyć dostęp do portalu wiodącego na Ascension Peak. Oczywiście dostęp do portalu można wyciąć mieczami i zresztą tak będzie gracz być może zmuszony uczynić, jeśli się z Rapaxami pokłóci. Polecam jednakże takie rozwiązanie, by po odbyciu inicjacji na Templara, udać się na Ascension Peak i ustawić tam docelowy portal dla teleportacji. Następnie można się udać na Wilderness Clearing celem uwolnienia Drazzica oraz Rodana. Rapaxy wprawdzie wówczas dostaną szału, lecz gdy przyjdzie pora na dostanie się na Ascension Peak, będzie można ominąć ich zamek korzystając z owego chytrze zawczasu zarezerwowanego portalu.

Rafe

Jeden z Rapaxów uwięzionych przez Al-Sedexus. Naznaczony runem śmierci Rafe czeka na swój koniec, któremu zapobiec może jedynie Staff of Ash - różdżka, którą bogini mu run wypisała i którą to różdżką można go zmazać. Po uratowaniu mu życia wskazuje drogę do ołtarza Al-Sedexus oraz informuje drużynę, iż wejście doń otworzyć może jedynie potwór go pilnujący. Wezwać go można z pomocą Beckoning Stone. Staff of Ash znajduje się w Klatce . Celę Rafe'a zaś otwiera kombinacja przełączników po prawej stronie: pierwszy na wulkan, drugi na ogień, trzeci na słońce.

Krzemień

Tu spoczywa Piece of Obsidian, składnik Mirror Armor.

Wajchy

Otwierają trzy cele więzienne, które drużyna mijała po drodze. Aby się dostać do więźniów należy dodatkowo opuścić mostki w pomocą dźwigni się przy nich znajdujących. Sami więźniowie drżą w strachu przed Al-Sedexus i wiele więcej się od nich trudno dowiedzieć.

Klucz

W tej komnacie znajduje się Sanctum Key, który otwiera Drzwi do komnaty najwyższej kapłanki.

FQW

W tej dokładnie zamkniętej komnacie znajduje się FlameQuencher Wand.

Bramki

Skrót wiodący do wejścia z Mountain Wilderness. Otwierany jednak dopiero od swojej północnej strony.

Rusztowanie

Popchnąć rozdwojoną podporę, wówczas rusztowanie się zawali, a wyrwę wypełnioną lawą pokryją oberwane z sufitu głazy i będzie się dało przejść na drugą stronę.

Portal A

Przenosi w pobliże drzwi wiodących do najwyższej kapłanki. Drzwi otwiera Sanctum Key. Ponadto za nimi, po prawej stronie, znajduje się zejście na środek Rapax Riftu.

Klatka

Otwiera ją FlameQuencher Wand. Nestety pojawia się wówczas Lava Lord i należy go ubić. Wewnątrz klatki spoczywa Rift Key oraz Staff of Ash.

Pułapka

Polega na tym, że po wejściu w korytarz do komnaty kapłanki z umieszconych w ścianach łbów wylewa się na drużynę lawa. Pułapkę da się wyłączyć za pomocą urządzenia zamkniętego w skrzynce na ścianie, przed wejściem w korytarz.

Beckoning Stone

Jest tutaj. Dostępny po wykluczeniu kapłanki z gry.

Portal B

Prowadzi w pobliże ołtarza Al-Sedexus oraz wyjścia do Rapax Courtyard.

El Dorado

Próba otworzenia masywnych drzwi za pomocą Beckoning Stone kończy się nieuchronnie walką ze skrzydlatym El Dorado. Po jego pokonaniu gracz zyskuje dostęp do ołtarza. Jednak ta pierwsza rozmowa z Al-Sedexus jest mało wciągająca i wynika z niej jedynie to, że drużyna powinna wstąpić do Templars, gdyż może się okazać użyteczna.