Marten's Bluff w Wizardry 8 poradnik Wizardry 8
Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2019
Stary fort HLL, o którym wszyscy mówią, odkąd Marten wykorzystał budowlę do zmylenia ścigających go jego dawnych towarzyszy z HLL. Pomieszczenie, w którym znajduje się winda do Lower Marten's Bluff otacza masywna prasa wraz z konsolami nią sterującymi - całość stanowi pułapkę na Rapaxa, którego zabicie zlecą T'Rangowie nieco później.
Katapulta
Stanowi najpewniejszy sposób dostania się do środka fortu. Należy naciągnąć łyżkę pokrętłem u podstawy, a następnie zluzować ją. Uderzając w mur utoruje drogę na blanki.
Trup
Zabity T'Rang stanowi ostrzeżenie przed wystrzeliwanymi ze ściany pękami strzał - należy szybko przechodzić chodnikiem prowadzącym do furtki. Ważniejsze są jednak przedmioty, które można przy nim znaleźć: dwa wyrwane z teleportu (w Lower Marten's Bluff) druty oraz odciętą rękę T'Ranga.
Brama
Otwiera ją dźwignia znajdująca się w korytarzu osiągalnym jedynie z Lower Marten's Bluff. Na pięterku zaś spoczywa w niewielkim pomieszczeniu na lewo od wejścia Marten's Idol. Jego wzięcie skutkuje nieodwołalnym zaginięciem jednego z członków drużyny. Na podstawie posążka zaś wyryte jest ostrzeżenie: "uwaga na Crocka" i to do niego należy się udać z pretensjami.
Klapa
Otwierany od wewnątrz skrót do niedostępnej z początku części Lower Marten's Bluff.