Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wizardry 8 - poradnik do gry

Wizardry 8 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Marten's Bluff w Wizardry 8 poradnik Wizardry 8

Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2019

Stary fort HLL, o którym wszyscy mówią, odkąd Marten wykorzystał budowlę do zmylenia ścigających go jego dawnych towarzyszy z HLL - Martens Bluff w Wizardry 8 - Wizardry 8 - poradnik do gry

Stary fort HLL, o którym wszyscy mówią, odkąd Marten wykorzystał budowlę do zmylenia ścigających go jego dawnych towarzyszy z HLL. Pomieszczenie, w którym znajduje się winda do Lower Marten's Bluff otacza masywna prasa wraz z konsolami nią sterującymi - całość stanowi pułapkę na Rapaxa, którego zabicie zlecą T'Rangowie nieco później.

Katapulta

Stanowi najpewniejszy sposób dostania się do środka fortu. Należy naciągnąć łyżkę pokrętłem u podstawy, a następnie zluzować ją. Uderzając w mur utoruje drogę na blanki.

Trup

Zabity T'Rang stanowi ostrzeżenie przed wystrzeliwanymi ze ściany pękami strzał - należy szybko przechodzić chodnikiem prowadzącym do furtki. Ważniejsze są jednak przedmioty, które można przy nim znaleźć: dwa wyrwane z teleportu (w Lower Marten's Bluff) druty oraz odciętą rękę T'Ranga.

Brama

Otwiera ją dźwignia znajdująca się w korytarzu osiągalnym jedynie z Lower Marten's Bluff. Na pięterku zaś spoczywa w niewielkim pomieszczeniu na lewo od wejścia Marten's Idol. Jego wzięcie skutkuje nieodwołalnym zaginięciem jednego z członków drużyny. Na podstawie posążka zaś wyryte jest ostrzeżenie: "uwaga na Crocka" i to do niego należy się udać z pretensjami.

Klapa

Otwierany od wewnątrz skrót do niedostępnej z początku części Lower Marten's Bluff.