Mountain Wilderness w Wizardry 8 poradnik Wizardry 8
Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2019
Niebezpieczna okolica. Szwenda się tu sporo groźnych stworzeń, z których najpaskudniejsze są Bitter Wings ziejące straszliwie silną trucizną. Czary podnoszące armor class oraz jakikolwiek sposób na leczenie zatruć muszą być na podorędziu. Można tu jednak w niemal ogóle nie zaglądać bez wielkiego uszczerbku dla fabuły i dostać się do Rapax Riftu za pomocą teleportera T'Rangów. Wyjście prowadzące stąd na Ascension Peak jest bezużyteczne, gdyż dalej drogę przegradza nie dająca się przeskoczyć kamienna barykada usypana przez Rapaxy.
Bela
Przybył na planetę Dominus tropem Dark Savanta. Od dawien dawna zajmuje się badaniem dzieła stworzenia, rola grana w nim przez Savanta zaś interesuje go szczególnie. Ma swoje podejrzenia względem celu, dla którego Savant pożąda dostępu do Cosmic Circle, lecz by ich dowieść musi dopuścić Dark Savanta do boskiej kwatery, by tam je zweryfikować. Zapytany wprost o Cosmic Circle wykłada drużynie swój plan: zdobyć trzy artefakty, rozbroić bombę w Arnice i spotkać się z nim na Ascension Peak. Można się od niego dowiedzieć sporo o całym zamieszaniu na punkcie kradzieży Cosmic Forge i jej następstw.
Grota
Skryta pod wodospadem. Znajduje się w niej sporo użytecznych przedmiotów.
Krypta
Broni jej kilka potworów, a znajdują się w niej dwie skrzynie zabezpieczone dość ciężkimi do przejścia pułapkami.
Bonus
Tu znajduje się wejście do jednego z trzech bonusowych labiryntów. Zajrzyj do rozdziału o bonusach w grze.
Anselm
Tutaj można spotkać głowę kościoła Higardi. Oblężony w grocie przez Rapaxów, dziękuje za przybycie mu na pomoc (jeśli gracz wstąpił wcześniej do Rapax Templars, wówczas walki nie będzie). Wydaje się, że coś z tego spotkania powinno wyniknąć, lecz o niczym takim nie wiem.