Ascension Peak, Cosmic Circle w Wizardry 8 poradnik Wizardry 8
Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2019
Cały pobyt na osławionym Ascension Peak sprowadza się do utorowania drużynie dróg prowadzących do trzech świątyń, złożeniu w nich trzech artefaktów i tym samym otwarcia portalu wiodącego do Cosmic Circle. jednak aby tego dokonać, drużyna musi być juz naprawdę potężna i obznajomiona z technikami walki klasycznymi jak i magicznymi. Spotkać tu można bowiem nigdzie indziej nie występujących, trudnych przeciwników.
Barykada
Rapaxy wzniosły tutaj wysoką barykadę ze skał, której nie dość na tym, że nie da się przejść od południowej strony, to jeszcze bronią jej zawzięcie. Nawet wówczas, gdy gracz został (i nadal jest) Templarem. Jest to pierwsza z dwóch przysług, które rogate plemię zdecydowało się wyświadczyć Dark Savantowi w związku z zawartym z nim przymierzem.
Bramy
Każda z nich broni drogi do jednej z trzech świątyń. Zamknięte są na najcięższe, 8-stopniowe zamki. Jak najbardziej jednak da się je otworzyć na siłę, jeśli zdarzy się drużynie wciąż nie mieć w swoich szeregach utalentowanego włamywacza.
Pomnik
Fontanna otoczona statuetkami przedstawicieli zamieszkujących dominus głównych ras: Higardi, Trynnie i Rapaxa. To tutaj wiodą jednokierunkowe portale z poszczególnych świątyń, w których należy składać artefakty.
Zostało jeszcze 65% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie