Odnoszenie obrażeń i konsekwencje śmierci | Walka w Watch Dogs poradnik Watch Dogs 1
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Odnoszenie obrażeń i konsekwencje śmierci

Tak jak już wspomniałem na jednej z poprzednich stron tego rozdziału Aiden nie korzysta w trakcie zabawy z żadnych specjalnych pancerzy i w rezultacie jest mało odporny na skuteczny ostrzał ze strony sił wroga. Musisz o tym pamiętać i odpowiednio reagować na niebezpieczne sytuacje. Podobnie jak w zdecydowanej większości współczesnych strzelanin obrażenia otrzymywane przez bohatera symbolizowane są przez czerwone plamy i zniekształcenia obrazu. Ostrzegają one o konieczności natychmiastowego schowania się w jakimś bezpiecznym miejscu, np. za zasłoną czy wewnątrz pojazdu. Zdrowie głównego bohatera potrafci się samoczynnie regenerować, przy czym z oczywistych względów otrzymanie kolejnych obrażeń doprowadzi do wstrzymania tego procesu.
Jeżeli nie udało ci się na czas uciec lub schować to Aiden pozbawiony zostanie całego paska zdrowia i zginie. Śmierć głównego bohatera w Watch_Dogs nie ma żadnych wyjątkowo negatywnych konsekwencji, tak więc nie musisz obawiać się np. utraty gotówki czy ekwipunku. Jeśli rozgrywałeś w danym momencie jedną z misji to zostaniesz przywrócony do ostatniego punktu kontrolnego (gra tworzy je z dużą częstotliwością). Jeśli natomiast swobodnie przemierzałeś miasto to po chwili przerwy znajdziesz się przy kryjówce zlokalizowanej najbliżej miejsca zgonu.