Misja 3 (The Rat's Lair) | Główne misje - Akt IV | Solucja Watch Dogs poradnik Watch Dogs 1
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Misja 3 (The Rat's Lair)
Odnalezienie punktu dostępu
Misję tę rozpoczyna się docierając do znacznika zlokalizowanego na granicy dzielnic Mad Mile i The Loop. Po przystąpieniu do nowego zadania odszukaj pokazany na powyższym obrazku punkt dostępu (znajduje się on na najniższym poziomie, przy jednej z głównych ulic).
Połączenie się z T-Bone'em
Włam się do odnalezionego punktu dostępu i rozwiąż kilka standardowych mini-gier hakerskich. Zaliczenie wszystkich mini-gier zaowocuje załadowaniem podglądu z kamery z mieszkania Defalta, w którym przebywa aktualnie T-Bone. Obserwuj przebieg wydarzeń, dowiadując się na sam koniec, że będziesz musiał pomóc T-Bone'owi w wydostaniu się z zasadzki.
Doprowadzenie T-Bone'a w bezpieczne miejsce
Po odzyskaniu kontroli nad Aidenem zbliż się do znacznika zlokalizowanego na północ od głównego bohatera. Jest to kamera ochrony i należy ją zhakować z większej odległości. Na spokojnie rozeznaj się teraz w sytuacji. Przełącz się nad kamerę zamontowaną nad T-Bone'em i poświęć trochę czasu na oznaczenie wszystkich przebywających w okolicy wrogów.
T-Bone'a musisz doprowadzić w okolice schodów, nad którymi znajduje się pierwsza zhakowana kamera. Zacznij od uruchomienia alarmu w samochodzie pozostawionym na prawym podeście i po tym jak okoliczni wrogowie zwrócą się w jego stronę nakaż sojusznikowi przemieszczenie się do zaznaczonej na powyższym obrazku zasłony.
Przełącz się na kamere zlokalizowaną bliżej punktu docelowego, zaczekaj aż jeden z okolicznych wartowników odwróci się od T-Bone'a i nakaż mu przemieszczenie się w pobliże drugiego pojazdu znajdującego się na podeście.
Zhakuj teraz jedną z interaktywnych rzeźb (Joseph DeMarco Sculpture) zlokalizowanych pomiędzy dwoma samochodami pozostawionymi na podestach. Po tym jak wrogowie zostaną zdezorientowani wyślij T-Bone'a w okolice schodów. Sojusznik resztę drogi powinien już pokonać bez Twojej pomocy.
Ucieknięcie macherom
Na sam koniec sam będziesz musiał uporać się z wrogimi najemnikami, bo pomimo prowadzenia działań z ukrycia wyruszą oni teraz w pościg za Aidenem. Nie radzę walczyć z macherami, tylko jak najszybciej zdobyć jakiś dobry pojazd i rozpocząć ucieczkę. Pościg ten cechuje się nietypowymi założeniami, bo Defalt będzie regularnie hakował elementy otoczenia próbując zatrzymać Aidena. Unikaj w szczególności eksplodujących rurociągów z parą, przejeżdżając w bezpiecznej odległości od nich. Kontynuuj bezbłędną jazdę i sam aktywuj różne pułapki (mosty, blokady itp.) żeby zgubić najemników.
Nagrody za zaliczenie misji: 3000 punktów doświadczenia + punkty doświadczenia za zgubienie lub wyeliminowanie macherów