Misja 11 (Stare Into the Abyss) | Główne misje - Akt II | Solucja Watch Dogs poradnik Watch Dogs 1
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Misja 11 (Stare Into the Abyss)
Włamanie się do skrzynki ctOS-u
Znacznik symbolizujący miejsce rozpoczęcia tej misji znajduje się w dzielnicy Mad Mile. Po dotarciu na miejsce zlokalizuj skrzynkę ctOS-u i przystąp do mini-gry hakerskiej. Jest ona nieco trudniejsza, bo na jej zaliczenie masz tylko 15 sekund. Rozwiązanie pokazane zostało na powyższym obrazku - najpierw spraw żeby elementy 1 i 2 po obróceniu nimi odblokowały element 3. Ustaw element 3 w pozycji pionowej. Ponownie zmodyfikuj teraz elementy 1 i 2 żeby wysłały one niebieskie wiązki do elementu 4. Jeżeli zdążyłeś w wyznaczonym limicie czasu to obejrzysz scenkę przerywnikową z udziałem Nicholasa Crispina, którego tożsamość będziesz chciał ukraść.
Wyeliminowanie Crispina
Nie próbuj wchodzić do salonu samochodowego, tylko wykonaj rekonesans z zewnątrz. Możesz zacząć włamywać się do kolejnych kamer ochrony zamontowanych w salonie. Pozwoli ci to ustalić, że jego dwa główne pomieszczenia są pilnowane przez uzbrojonych wrogów. Crispin przebywa w bocznym pomieszczeniu i niestety nie można go w żaden sposób zdalnie zhakować. Gra pozwoli ci na szczęście na zaliczenie misji na kilka (opisanych poniżej) sposobów w zależności od preferencji i posiadanych gadżetów.
Moja ulubiona metoda na dopadnięcie Crispina zakłada użycie zaciemnienia (Blackout) do tymczasowego "oślepienia" wszystkich osób przebywających w salonie. Po odpaleniu tego gadżetu możesz wejść szybko do salonu (najlepiej od razu do drugiego pomieszczenia) i wyruszyć w stronę bocznego pomieszczenia z celem misji. Po drodze możesz ogłuszyć pojedynczego wartownika lub pozostawić go w spokoju. Samego Crispina należy również zaatakować zanim rzuci się do ucieczki.
Inna skuteczna metoda działania zakłada wypłoszenie Crispina na przykład poprzez oddanie z bezpiecznej kryjówki kilku strzałów w stronę salonu czy zdetonowanie jakiegoś elementu otoczenia. Mężczyzna pobiegnie wtedy do fioletowego samochodu, który był pokazany na filmiku i rozpocznie ucieczkę. Przed salonem zaparkowano na szczęście kilka innych szybkich aut, dzięki którym możesz go bezproblemowo dogonić i w dowolny sposób (neutralizacja, spychanie z drogi itp.) zniszczyć jego pojazd.
Jeżeli preferujesz agresywne rozwiązania to możesz na przykład spróbować podłożyć ajdika (materiał wybuchowy) na drodze ucieczki Crispina i po tym jak wsiądzie samochodu zdetonować ładunek w odpowiednim momencie. Nie polecam z kolei wdawać się w bezpośrednie wymiany ognia, bo w trakcie walk musiałbyś dodatkowo ustrzelić Crispina i do salonu samochodowego mogłyby dotrzeć posiłki (część wrogów dysponuje taką zdolnością).
Niezależnie od wybranej opcji zachowania musisz namierzyć ciało zneutralizowanego Crispina i przytrzymać klawisz/przycisk hakowania. Uwaga - Jeżeli wybrałeś pierwszy sugerowany wariant (odcięcie dostaw prądu do okolicy) to otwórz dodatkowo walizkę znajdującą się w bocznym pomieszczeniu i ucieknij z salonu samochodowego zanim gadżet przestanie działać.
Dotarcie do klubu Inifnite 92
Do klubu Inifnite 92 możesz dotrzeć dowolnym pojazdem. Wejście do niego znajduje się w słabo oświetlonej alejce w południowej części dzielnicy The Loop. Po dotarciu na miejsce wysiądź z pojazdu i skorzystaj ze schodów prowadzących do lokalu.
Wizyta w klubie Inifnite 92
Końcowa część tej misji jest już bardzo liniowa i nie sprawi ci najmniejszych problemów. Najpierw musisz dotrzeć do pomieszczenia, w którym przebywa Poppy. Po obejrzeniu scenki przerywnikowej wyrusz z powrotem w stronę wyjścia z lokalu. Zadanie zostanie wkrótce zaliczone.
Nagrody za zaliczenie misji: reputacja, 1000 punktów doświadczenia + punkty doświadczenia za wyeliminowanie Crispina