Wasteland 3: Zniknięcie - solucja, opis przejścia Wasteland 3 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 30 września 2020
Na tej stronie poradnika do Wasteland 3 zawiera opis przejścia do zadania Zniknięcie. Znajdziesz tutaj kompletną solucję tego questa.
Cele misji
- Znajdźcie Franka Pappasa;
- zbadajcie jaskinię, którą Pappas zaznaczył wam na mapie;
- zapytajcie Wiatr-który-plącze o zaginionych skazańcach;
- wróćcie do Betsy.
Opis przejścia
Zadanie to aktywujesz podczas pobytu w kwaterze głównej strażników. Przy wejściu do pokoju wojennego - przebywa tam Betsy. Porozmawiaj z nią, a zostaniesz poproszony o odnalezienie jej rodziny. Jako osobę, która może wiedzieć coś na ten temat, wskaże ona Franka Pappasa.
Miejsce pobytu Franka znają szeryfowie, jednak jeśli nie masz z nimi dobrych relacji to Daisy odmówi Ci udzielenia informacji. Bardziej rozmowny będzie za to Kwon. Jeśli jest on w Twojej drużynie to dowiesz się, że poszukiwany znajduje się w Sans Luxe Apartments.
Udaj się do wskazanego miejsca i porozmawiaj z Frankiem. Początkowo nie będzie on chciał udzielić informacji na temat rodziny Betsy. Możesz go jednak przekonać na 3 sposoby:
- używając zdolności twardziel (5. poziom);
- płacąc 400 dolarów, by pomóc w uciecze z miasta;
- proponując mu dołączenie do strażników.
W zamian pokieruje Cię on do Paint Mines. Na miejscu w pierwszej kolejności trafisz na miny. Możesz je rozbroić, jeśli posiadasz zdolność materiały wybuchowe (7. poziom) lub je ominąć, przeprowadzając kolejnych członków drużyny pojedynczo.
Następnie trafisz na kolejne pułapki, które wymagają do rozbrojenia zdolności materiały wybuchowe (7. poziom). Znajdziesz tutaj także ukryte przejście, które pozwoli Ci je ominąć. W zamian jednak będziesz musiał stanąć do walki ze zmutowanymi zwierzętami.
Gdy dotrzesz do jaskini spotkasz Wiatr-który-plącze. Porozmawiaj z nim i zapoznaj się z jego historią. Możesz teraz zdecydować co zrobisz. Możesz go zabić lub puścić wolno (aresztowanie nie przyniesie efektu).
Potem wróć do Kodiaka. Tam spotkasz Betsy. Porozmawiaj z nią i powiedz jej o tym, jak potoczyły się sprawy. Jeśli nie zabiłeś Wiatr-który-plącze masz do wyboru następujące opcje:
- użycie zdolności twardziel (9. poziom), by odwieść ją od działania;
- pozwolenie Betsy na zabicie Wiatru-który-plącze;
- wrócenie się i własnoręczne zabicie Wiatru-który-plącze;
- zaatakowanie Betsy.
Jeśli wybierzesz ostatnią opcję, będziesz musiał stanąć do walki z dość dużą grupą przeciwników. Do zdobycia przewagi wykorzystaj Kodiaka. Trzymaj także drużynę w rozproszeniu. Przeciwnicy posiadają bowiem koktajle mołotowa zadające obrażenia obszarowe.