Wasteland 3: Wezwanie do działania - solucja, opis przejścia Wasteland 3 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 30 września 2020
Na tej stronie poradnika do Wasteland 3 znajdziesz opis przejścia misji Wezwanie do działania. Solucja ta pozwoli Ci pomyślnie zakończyć zadanie.
Cele misji
- Zlokalizujcie wejście do Union Station;
- znajdźcie konsolę otwierającą więzienie Jutrzenki;
- użyjcie konsoli, aby otworzyć więzienie;
- znajdźcie Jutrzenkę pod Union Station.
Opis przejścia
Zadanie to aktywujesz przez radio. W pewnym momencie zostaniesz wywołany, przez agenta kryjącego się pod kryptonimem Jutrzenka. Poprosi Cię on o pomoc w Union Station.
Gdy dotrzesz na miejsce natrafisz na Fishlipsa. W czasie rozmowy możesz wykorzystać umiejętność podstępny kutafon (5. poziom) lub pierwsza pomoc (7. poziom) by uniknąć walki. W innym wypadku będziesz musiał przebić się siłą - ustaw strzelców na podwyższeniach, by zyskać przewagę.
Następnie skieruj się do wnętrza budynku. Tam czeka na ciebie Doktor Denver. Szybko zostaniesz przez nią zaczepiony. Niezależnie od tego, jak poprowadzisz rozmowę i tak czeka Cię walka. Większość przeciwników walczy wręcz, więc Twoi strzelcy będą mieli okazję zadać im obrażenia, zanim jeszcze dotrą do Twojej drużyny. W szczególności dobrze sprawdzi się tutaj miotacz ognia.
W tylnej części budynku znajdziesz dziurę w ścianie, która pozwoli Ci przejść dalej. W ten sposób natrafisz na kolejną grupę oponentów. W tym przypadku w pierwszej kolejności skup się na wyeliminowaniu przeciwnika znajdującego się na wagonie i przejęciu jego pozycji.
Po walce idź dalej prosto a trafisz do niewielkiego budynku. Dostaniesz się do niego bezpiecznie, jeśli posiadasz zdolność otwieranie zamków (7. poziom) lub rozbroisz miny, co wymaga umiejętności materiały wybuchowe (7. poziom). W środku znajdziesz terminal z informacjami, które pomogą zlokalizować Jutrzenkę.
Następnie wróć się do miejsca walki przy pociągu, ale zamiast iść prosto, skręć w alejkę. Znajdziesz tam lodową ścianę, którą możesz stopić za pomocą miotacza ognia (alternatywną ścieżką są drzwi znajdujące się w sali, gdzie walczyłeś z Doktor Denver. Wymaga to przynajmniej 7 poziomu zdolności materiały wybuchowe).
W ten sposób trafisz do sali, w której znajduje się generator, który zasila drzwi do więzienia. Możesz go naprawić za pomocą zdolności mechanika (9. poziom) lub rozwiązać łamigłówkę - musisz pociągnąć za dźwignie w taki kolejności, aby kable zapaliły się na niebiesko.
Gdy to zrobisz otworzą się drzwi do więzienia, zejdź tam i wejdź w interakcję z komputerem stojącym nieopodal schodów. Skontaktujesz się wtedy z Jutrzenką, która odblokuje Ci drzwi.
Gdy spotkasz Jutrzenkę okaże się, że jest to inteligentne auto, przeznaczone dla prezydenta Regana. W czasie rozmowy możesz zadecydować, czy chcesz spełnić jego wolę i go "zabić", czy zainstalować jego moduł SI w Kodiaku.