Wasteland 3: Psychopata - solucja, opis przejścia Wasteland 3 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 1 października 2020
Na tej stronie poradnika do Wasteland 3 znajdziesz opis przejścia zadania Psychopata. Solucja ta pomoże Ci zakończyć misję.
Cele misji
- Udajcie się do Aspen i aresztujcie Vica Buchanana;
- zabijcie Vica Buchanana;
- wróćcie do Patriarchy w Kolorado Springs.
Opis przejścia
Misję tą aktywujesz na samym początku rozgrywki, gdy po raz drugi będziesz rozmawiać z Patriarchą. Będziesz mógł ją jednak wykonać dopiero w drugiej połowie zabawy.
Vic Buchanan przebywa w Małym Piekle, do którego masz dostęp z poziomu Aspen. Po przybyciu na miejsce aktywuje się zadanie Rozpętywanie małego piekła to jego realizacja pozwoli Ci się dostać na miejsce i utorować sobie drogę do celu.
Gdy uwolnisz wszystkich więźniów i jednocześnie zakończysz zadanie Rozpętywanie małego piekła. Skieruj się do zamkniętych drzwi z interkomem. Za nimi znajduje się Ash, posiadająca informacje na temat Vica. Nie będzie ona chciała wpuścić Cię do środka, ale użycie zdolności otwieranie zamków (1. poziom). W czasie rozmowy otrzymasz klucz do skrzydła, w którym kryje się poszukiwany. Zdecydujesz wtedy również o losie Ash.
Kryjówka Vica znajduje się za pułapkami. Aby je rozbroić musisz wybrać jedną postać, która nastąpi na płytę naciskową, do której dochodzą kable. Kolejny członek drużyny przechodzi w tym momencie przez dezaktywowane pułapki i wyłącza je permanentnie za pomocą generatora.
Po przejściu przez drzwi trafisz na grupę chroniącą Vica. W tym przypadku szczególną uwagę zwróć na wieżyczki. Możesz je dezaktywować posiadając zdolność mechanika (7. poziom).
Po uporaniu się z przeciwnikami, możesz skonfrontować się z Viciem. W czasie rozmowy możesz wykorzystać zdolności lizus (10. poziom) lub pierwsza pomoc (8. poziom), by pokojowo rozwiać sprawę i aresztować Vica lub wcielić go do swojej drużyny. Jeśli natomiast spróbujesz skłamać, to samodzielnie wysadzi się on w powietrze.
Niezależnie od tego co się stało z Viciem, przy wyjściu będą czekać na Ciebie ocaleni zakładnicy, których uwolniłeś. Dostaniesz od nich nagrodę, a Pizepi zaproponuje dołączenie do twojej drużyny.
Na koniec wróć do pałacu Patriarchy i poinformuj go o tym, jak zakończyła się sprawa.