Wasteland 3: Umiejętności - punkty, lista

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Na tej stronie poradnika do Wasteland 3 znajdziesz informacje na temat umiejętności postaci. Zamieszczono tutaj ich kompletną listę. Dowiesz się stąd także na jakiej zasadzie przyznawane są punkty zdolności.

Gra oferuje łącznie 22 10-stopniowe umiejętności podzielone na 4 kategorie. Każdą z nich rozwijać można na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest wykorzystywanie punktów przyznawanych przy awansie na wyższy poziom. Im wyższy poziom zdolności, tym więcej jest ich potrzebnych do dalszego rozwoju. Jest to oparte na następującym schemacie:

  1. 1. poziom - 1 punkt umiejętności
  2. 2. poziom - 1 punkt umiejętności
  3. 3. poziom - 1 punkt umiejętności
  4. 4. poziom - 2 punkty umiejętności
  5. 5. poziom - 2 punkty umiejętności
  6. 6. poziom - 3 punkty umiejętności
  7. 7. poziom - 3 punkty umiejętności
  8. 8. poziom - 4 punkty umiejętności
  9. 9. poziom - 5 punktów umiejętności
  10. 10. poziom - 6 punktów umiejętności

Drugą opcją jest czytanie książek umiejętności, które znaleźć można podczas eksploracji świata. Każda z nich przyznaje punkty do określonej zdolności. Są one jednorazowego użytku, więc musisz decydować, jaka postać z niej skorzysta.

Pierwsza kategoria obejmuje umiejętności bojowe - Wasteland 3: Umiejętności - punkty, lista - Wasteland 3 - poradnik do gry

Umiejętności bojowe

Pierwsza kategoria obejmuje umiejętności bojowe. Z ich pomocą postacie uczą się obsługi określonego typu broni. Część oręża ma narzucą wartość punktów, jakie trzeba posiadać w danej kategorii, by móc z niej korzystać.

Umiejętność

Bonus

Odblokowywane cechy

Karabiny snajperskie

Zwiększa szansę trafienia przy strzale z karabinu snajperskiego (o 3% za poziom)

2. poziom - Naznaczenie celu (pozwala skupić ogień na jednym celu)

5. poziom - Mistrzowska precyzja (zwiększa szansę na trafienie krytyczne)

7. poziom - Koncentracja (brak ruchu przez jedną turę, zwiększa szansę na trafienie karabinem snajperskim o 10%)

10. poziom - Zasadzka łańcuchowa (zasadzka nie kończy się po zabiciu wroga)

Broń automatyczna

Zwiększa szansę trafienia przy strzale z karabinu szturmowego lub pistoletu maszynowego (o 3% za poziom)

2. poziom - Dziurawiący strzał (kula przebija kilku przeciwników, raniąc ich)

3. poziom - Łowca świstaków (atakowanie wrogowie mają o 25% mniej korzyści z osłony)

4. poziom - Ślepa seria (dwukrotnie większa liczba kul wystrzelona w serii, ale szansa na trafienie jest 25% niższa)

6. poziom - Lekkomyślny (poza osłoną obrażenia zadawane pistoletami maszynowymi są 15% większe)

7. poziom - Podwójne trafienie (dwukrotny atak tej samej postaci sprawi, że drugi strzał jest zawsze krytyczny)

8. poziom - Szturmowiec (raz na turę gdy przemieścisz się o więcej niż 5 pól, to kolejny atak pistoletem maszynowym nie pochłonie PA)

10. poziom - Najpierw strzelaj, później pytaj (raz na turę, zabicie wroga daje 3 PA)

Duża broń

Zwiększa szansę trafienia przy strzale z ciężkiego karabinu maszynowego lub miotacza ognia (o 3% za poziom)

2. poziom - Na wzgórze (duża broń daje +0,5 do ruchu w czasie pierwszej tury)

3. poziom - Ogień zaporowy (dwukrotnie większa liczba kul wystrzelona w serii, ale szansa na trafienie jest 50% niższa)

4. poziom - Siewca terroru (ataki miotaczem ognia ogarniają cele zmniejszając o 15% szansę na ich trafienie)

7. poziom - Szybkowar (pojazdy trafione miotaczem ognia nie mogą się poruszać i otrzymują 40% obrażeń od ognia przez 2 tury)

8. poziom - Stabilny strzał (ciężki karabin maszynowy daje +20% do szansy na trafienie i unik)

10. poziom - Szeroki rozrzut (pole rażenia ciężkiego karabinu maszynowego i miotacza ognia jest zwiększone o 35%)

Mała broń palna

Zwiększa szansę trafienia przy strzale z pistoletu, strzelb i rewolweru (o 3% za poziom)

1. poziom - Szatkujący strzał (wystrzela ze strzelby nabój powodujący krwawienie u trafionych)

2. poziom - Oportunista (szybkość ataku +5%)

5. poziom - Wymyślny strzał (-50% szansy na trafienie, ale jeśli się to uda przyznawane są 3 PA)

6. poziom - Burzyciel (strzelba zadaje 100% więcej uszkodzeń osłonom)

7. Poziom - Gotowi...Pal! (pierwszy atak po przeładowaniu pustej broni nie kosztuje PA)

8. poziom - Dewastacja (strzelby zadają 25% więcej obrażeń za każdego trafionego nim przeciwnika)

10. poziom - Kontrofensywa (wróg otrzymuje 25% obrażeń po wyprowadzeniu ataku bronią białą)

Walka w zwarciu

Zwiększa szansę trafienia przy ataku z broni obuchowej i siecznej (o 3% za poziom)

2. poziom - Wykrwawiający atak (dający +100% do zadawanych obrażeń i powodujący krwawienie przeciwnika, ale zmniejsza szansę na trafienie o 20%)

4. poziom - Ogłuszające uderzenie (ogłuszający przeciwnika, ale zmniejsza szansę na trafienie o 15%)

5. poziom - Dystans w walce (dający +0,5% do prędkości przy wyposażeniu postaci w dwie bronie białe)

6. poziom - Krwawy sport (broń obuchowa zadaje obrażenia krytyczne ogłuszonym i oślepionym wrogom)

7. poziom - Siecz i rąb (dwukrotny atak tego samego celu przy pomocy ostrza, pozwala na wyprowadzenie dodatkowego ataku)

8. poziom - Pogoń (ruch o więcej niż 3. pola daje +25% do szansy na trafienie krytyczne)

10. poziom - Mistrz zawodów (atak bronią obuchową daje +2 do pancerza za każdego przeciwnika w pobliżu)

Walka bez broni

Zwiększa szansę trafienia przy ataku z broni bójkowej (o 3% za poziom) i szybkość bojową

2. poziom - Niespodzianka z szaolin (wyprowadza atak ignorujący obronę. Za każdy poziom kombinacji, dodaje +2 do przebicia pancerza i +10 do obrażeń)

5. poziom - Ekstremalna kombinacja (kombinacja ciosów bez broni może wynosić maksymalnie 10x)

7. poziom - Zabójcza kombinacja (szansa trafienia krytycznego kombinacji bez broni rośnie 2x)

10. poziom - Grad ciosów (atak bez broni kosztują -1 PA)

Umiejętności ogólne

Umiejętność

Bonus

Odblokowywane cechy

Materiały wybuchowe

Zwiększa odporność na wybuchy, daje bonus do obrażeń wybuchowych oraz pozwala na rozbrajanie min i pułapek.

2. poziom - Padnij, kryj się (zwiększa odporność na ogień i wybuchy)

3. poziom - Odzyskiwanie bomb (rozbrajanie min daje 33% szansy na stworzenie granatu)

4. poziom - Saper (pozwala następować na miny)

5. poziom - Grzmotnięcie z moździerza

7. poziom - Potężne zderzenie (cele trafione bezpośrednio rakietami, otrzymują obrażenia krytyczne)

10. poziom - Promień wybuchu (promień rażenia granatów i zdolności obszarowych wzrasta o 40%)

Podstępny kutafon

Poprawia percepcję, inicjatywę, wydłuża czas wykrycia, daje premię do obrażeń po zakradnięciu i pozwala na rozbrajanie alarmów

4. poziom - Druga szansa (zwiększa czas wykrycia)

7. poziom - O mały włos (aktywowane alarmy mają 50% szans na awarię)

10. poziom - Kto zgasił światło (+200% do obrażeń po zakradnięciu)

Pierwsza pomoc

Zwiększa skuteczność przedmiotów leczących, daje premię do zdrowia ocucanych sojuszników i pozwala na używanie zaawansowanych przedmiotów medycznych

1. poziom - Akcja ratownicza (powalony przeciwnik daje +1 do szybkości na 2 tury)

5. poziom - Leczenie+ (używanie przedmiotów leczących zwiększa maksymalną kondycję o 25% na 3 tury)

7. poziom - Fizjoterapia (cucenie towarzysza może go dodatkowo wzmocnić)

10. poziom - Przysięga hipokryty (ocucenie sojusznika zwiększa zadawane obrażenia 0 50% na 2 tury)

Przedziwna nauka

Daje bonus do obrażeń od ognia, energii i zimna

3 poziom - Przeładowanie (pozwala na zadawanie dodatkowych obrażeń po przeładowaniu)

6. poziom - Badania mikrofalowe (obrażenia energetyczne zadawane celom dają 0,5 premii za każdy posiadany punkt pancerza)

10. poziom - Promienie przewodzące - ataki energetyczne mają 10% szans na wywołanie porażenia

Zaklinacz zwierząt

Pozwala oswajać zwierzęta

3. poziom - Trener zwierząt (zwierzęta otrzymują premię do kondycji o obrażeń)

5. poziom - Duchowe zwierzę (towarzyszące zwierzęta gwarantują lepsze premie)

7. poziom - Mściwa więź (gdy zdrowie zwierzaka spadnie poniżej 25% właściciel otrzymuje +50% do szansy na trafienie i 2 PA.

Umiejętności niebojowe

Umiejętność

Bonus

Odblokowywane cechy

Mechanika

Daje bonus do obrażeń przeciw robotom, pojazdom i syntom, pozwala naprawiać generatory i poprawia skuteczność zestawu naprawczego

3. poziom - Słabość strukturalna (Daje bonus do obrażeń przeciw robotom i pojazdom)

4. poziom - Wprawne ręce (konstrukcje składane mają kondycję większą o 25% i zadają obrażania większe o 25%)

5. poziom - Wzmocnione płyty (naprawianie pojazdów i robotów zwiększa ich kondycję o 25% na 3 tury)

7. poziom - Fortyfikacja (naprawianie pojazdów, robotów i konstrukcji składanych daje +5 do pancerza na 3 tury)

Modyfikacja broni

Pozwala modyfikować broń

2. poziom - dotyk pasożyta (demontaż polowy daje szansę na zdobycie moda broni)

5. poziom - Kolekcjoner amunicji (drużyna znajduje +25% amunicji podczas łupienia)

7. poziom - Mistrz demontażu (demontaż polowy pozwala na odzyskanie o 30% więcej złomu)

Modyfikacja pancerza

Pozwala modyfikować pancerz

10. poziom - Troskliwa opieka (jeśli postać jest obecna to daję +5 do pancerza)

Nerdowskie rzeczy

Pozwala hakować roboty i komputery

3. poziom - Obejście celowania (zhakowane roboty, będą atakowane przez przeciwników)

  

5. poziom - Przebicie (zhakowane roboty co turę emitują wybuchy energii, które zadają obrażenia przeciwnikom)

7. poziom - Podkręcanie (zhakowane roboty otrzymują +2 PA)

Naprawianie tosterów

Pozwala naprawiać tostery

3. poziom - Serwisant tosterów (naprawiony toster daje dodatkowy łup)

5. poziom - Śniadaniowy bandyta (toster wyrzuca też tosty)

7. poziom - Grzałka (daje 25% premii do obrażeń od ognia)

10. poziom - Rozsmarowani (po zabiciu wroga następny atak podpala cel)

Otwieranie zamków

Pozwala otwierać zamki

Brak

Przetrwanie

Daje premię do obrażeń zadawanych zwierzętom i mutantom oraz pozwala unikać losowych spotkań

6. poziom - Łowca wielkich zwierząt (daje 20% premii do obrażeń zadawanych zwierzętom i mutantom)

10 poziom - Instynkt łowcy (odsłania całą mapę)

Umiejętności interpersonalne

Umiejętność

Bonus

Odblokowywane cechy

Twardziel

Pozwala na zaliczenie testu umiejętności twardziela

Brak

Lizus

Pozwala na zaliczenie testu umiejętności lizusa

Brak

Handel

Zwiększa wartość sprzedawanych towarów i obniża koszt zakupu

3. poziom - Kutwa (otrzymasz 02% zniżki, jeśli kupisz więcej niż jeden przedmiot)

7. poziom - Entuzjasta antyków (daje 5% szansy by sprzedać śmieci, poza złomem, za 40 x ich wartość)

Dowodzenie

Sojusznicy znajdujący się w zasięgu otrzymują premię do zadawanych obrażeń, daje premię przy ocuceniu, zwiększa szanse na trafienie krytyczne przy wielokrotnym zabójstwie oraz daje premię do obrażeń po zabiciu bossa

3. poziom - Motywacja (daje premię +2 PA sojusznikom znajdującym się na obszarze dowodzenia)

5. poziom - Obniżenie morale (obniża u przeciwników szansę trafienia o 20% i szansę trafienia krytycznego o 25%)

Wasteland 3

28 sierpnia 2020

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
2023-12-23
10:02

dw.wrzesinski Junior

1

Solucja zrobiona po macoszemu, niestety. W przeciwieństwie do poradnika do wasteland 2 ten jest naprawdę słabiutki. Brak mapy świata oraz poszczególnych lokacji z uwzględnieniem wszystkich miejsc gdzie komu co można dać lub jaki mini quest można wykonać. Przy poradniku do 2. było to fenomenalnie i czytelnie rozrysowane. Korzystam z linka osoby, która wrzuciła tutaj w komentarzach walkthrough z mapami. Tym się wspomagam raz na bardzo rzadki czas.

Komentarz: dw.wrzesinski
2022-01-19
12:36

Nurek_ Junior

Końcówka może być zupełnie inna. Jeśli mamy dobre relacje ze 100 Rodzinami i Szeryfami to końcowych walk nie ma, a przejęcie władzy i odsunięcie Patriarchy odbywa się pokojowo.

Komentarz: Nurek_
2022-06-01
16:53

Shok Centurion

Shok

Nie prawda. O ile 100 rodzin i szeryfowie z tobą nie walczą to z samym Patriarchą walka i tak się odbywa.

Komentarz: Shok
2021-08-20
20:04

premium918977 Legionista

Patriarcha siedzi na tronie na północnym krańcu lokacji Broadmoon Hights [podmapa Colorado Springs].

Ja mam analogiczne pytanie: gdzie znajdę Eidilon z zadania Cinema Verite?

I czy jest jakiś sposób szybkiej podróży poza holowaniem? Tzn. Żebym nie musiał grupą iść na kraniec mapy żeby wyjść z lokacji.

Komentarz: premium918977
2021-07-25
03:36

Komessi Junior

Zaciąłem się na queście Fanatyk. Po zrobieniu questa trzeba wrócić do Patriarchy. Tylko że nie mogę go znaleźć.

Komentarz: Komessi
2020-09-29
15:52

Soulcatcher Legend

Soulcatcher

jamem252 ---> Większość zadań można rozwiązać bez walki. Oczywiście można też wszystkich zabijać i narzekać że gra jest płytka.
To właśnie jest zaleta tej gry nie krzyczy do ciebie "nie zabijaj" "uważaj" "możesz zrobić to inaczej", tu możesz po prostu wejść i zabić wszystkich, tak w zasadzie we wszystkich lokacjach możesz zabić wszystkich.
Sztuka polega na tym aby nie zabijać nikogo.

"8 opcji dialogowych wszytskie porwadzą do walki nie ma chętnych do pomoc"
Ta gra właśnie na tym polega 7 z tych opcji jest "złe", musisz wybrać tą jedną, wcześniej zrobić "coś" i pojawi ci się opcja która prowadzi do innego rozwiązania.

I absolutnie nie jest prawdą że wszystkie ścieżki prowadzą do jednego rozwiązania. NIGDY W ŻYCIU.
Większość głównych zadań ma różne rozwiązania mające potem różne konsekwencje, nawet takie które pojawią się za kilka lokacji.

Większość głównych lokacji ma diametralni różne konsekwencje w zależności od tego co w nich zrobisz.
np. samo Denver ma 3 całkowicie różne rozwiązania z konsekwencjami wpływającymi na zakończenie gry i układ świata.

Komentarz: Soulcatcher
2022-06-01
16:51

Shok Centurion

Shok

Nie prawda że większość zadań da się rozwiązać bez walki, tylko ich cześć, a to różnica.
Niektóre walki w zadaniach są podyktowanie fabularnie.
Gra jest krótka, bo skończyłem ją w 30 h na liczniku Steam na 100% fabularnie z zadaniami pobocznymi.

Nie prawdą jest też to, że to co zrobisz w grze wpływa na rezultat końcowy, gdyż ostateczne decyzje podejmowane są praktycznie na samym końcu gry, co prowadzi tylko do tego kto z twoich kompanów z tobą zostanie.

Na końcu też podejmujemy decyzję o jednym z 6 zakończeń, nie licząc dwóch które mogą zdarzyć się mniej więcej w środku gry.

Niemniej bawiłem się w Wasteland 3 bardzo dobrze.

Komentarz: Shok
2020-09-29
10:09

jamem252 Legionista

-1

Poradnika nie ma :) i chwilę nie będzie, dlaczego? Bo gra jest tak miałka i krótka fabularnie , że wstyd to pokazać. Początek piękny , ale potencjał zmarnowany koncertowo. Drogie gry on-line , prosze nie róbcie tego , jesteście najważniejszym portalem o grach , żadna gra nie jest warta tego, żeby to marnować tak sztucznie podnosząc gry, bardo przeciętne

Komentarz: jamem252
2020-09-29
10:26

Soulcatcher Legend

-1
Soulcatcher

„Krótka”? Widać że nie grałeś. Tu jest 2/3 https://game-maps.com/W3/Wasteland-3-Maps.asp i jest wiele alternatywnych rozwiązań które pozwalają przejść daną lokację na kilka sposobów.

W zasadzie brakuje miejsc gdzie jest tylko jedno rozwiązanie, jak jest tylko jedno to znaczy ze coś się przegapiło

Komentarz: Soulcatcher
2020-09-29
12:21

jamem252 Legionista

Soulcatcher , jesze gram ale kończę. Dla mnie dramatycznie krótka i płytka fabularnie , sztucznie przedłuzana walką i pseudo ekploracją świata. Cóż z tego że jest tyle lokacji , jak 90% z nich sporwadza się do porozmawiania z jednym npcem i rozwaleniem wszytskiego co się rusza 2-4 hord badziewia.Z linku który wskazałeś machine shop , hoon homoestad, arapacho caravan, old survivalist bunker, gett family, cannibal jamboree, clown museum, santa workshop (+ za pomysł lokacji, ale czy coś fabularnie za pomysłem stoi? ), department of energy tellerium mine. to tak od ręki sa miejesca wejdź uwal ich wyjdź. A to że moge się dogadać z piewrszym klownem i dopiero drugi na mnie wyskakuje nic nie wnosi, tak samo jak to że mogę odkryć sekret i zamiast z prawej zaatakować z lewej, to żadna alternatywa.Żenujące są poziomy intrygi i storytelling: Hej chłopie wiem że porwałeś szeryfa wypuść go, bo bójke mogę wywołac tylko w 3 sali w 1 i 2 nie, Hej chceccie rewolty w gangu może sie przyłączymy ?- 8 opcji dialogowych wszytskie porwadzą do walki nie ma chętnych do pomocy, hej wysiekliście naszych przyjaciół w Dzwinowisku , czy możemy coś na to powiedzieć? NIe co najwyzej możemy wam bez fabularnego sensu wypaliić w głowę. Hej chcesz tu zgromadzić wystkie syntki? to giń albo rób co chcesz ... Wszytskie owe alternatywne ścieżki sprowadzają się do... rozwałki , z sukcesów fabularnych mogę świętego postraszyć nie muszę go rozwalać, łooł A mapa której tu nie ma na wwskazanym przez Ciebie wykazie knox bizon ranch to dokładnie 2 salwy po 3 strały ze strzelb, koniec mapy. Głowna fabuła? kwatera ,Broadmoor, Aspen, Denver, Yuma 5 kroków daleko mam do końca ? A jeszcze jedno , płakać sie chce jak mamy dwie drogi jedną znakowaną wielkim czerwonym strzałkami , drugą w teorii wymagającą otwierania zamków i boczną bradziej tajemną, i co ??? i łaczą się obie tuż przed celem na jednym dziedzińcu, no litości ....

Komentarz: jamem252
2020-09-30
08:13

jamem252 Legionista

Soulcatcher hmmm, może słabo klikam , ale udało CI się namówić oponenetów w UnionStation do rewolty? Czy owe zakończenia w Dnver , o których piszesz , nie sprowadzają się, do wyboru jednej z 3 opcji dialogowych w ostatniej rozmowie?

Serio i bez złych emocji, jest sposób na to żeby dostać sie do braci bez strzelania skoro 90% postaci po drodze o nic nie pyta tylko strzela? Bo patrząc nawet na częsciowy poradnik:

witamy w koorado - potencjalne ominięcie 2 ludzi resta do rozwałki
ostatnia nadzieja - trudno to w ogóle nazawać misją
zapędzeni w kozi róg - można sie pozbyć jednej grupy skillcheckiem reszta rozwałka
Pełna chata - de facto misja wypełnia sie sama przy okazji innych , nie wiele opcji misusz zatrudnić 4 z 6
nieporszeni goście - rozwałka totalna za którą znienawidzi mnie jedna z frakcji , z eczgo dokładnie nic nie wynika , mnie nienawidizi 100 rodzin - i zero konswkwencji z tego powodu
czołowy doktor - trudno to nazwać misją - 4 dlalogi w jednym pokoju - zero opcji
skończenia
wielka draka - rozwałka zero innych opcji - pytanie tylko kogo -zabiłem szeryfów - zero konsekwencji nie lubią mnie z czego nic nie wynika
puk puk - cytuję: "Obie drogi doprowadzą Cię do pomieszczenia, gdzie przebywa szalony doktor. Nie będziesz w stanie z nim negocjować, więc atakuj od razu" bez komentarza
orzeł czy reszka - można strzleać z jednej albo drugiewj strony a na koniec w jenym dialogu wybrąć standworowo podlizuje sie , strszę zabijam - tyle głębi misjii
nie przyjemni sąsiedzi - rozwałka w jednym pokoju zero opcji
moje ciało sie domaga - rozwiązywane przy okazji , trzeba znaleźć (podczas rozwałki ) jeden przedmiot
ostrzerzenie o promieniowaniu - solucja tego "zadania to 7 nie pełnychy linijek"

może potem jest mnóstwo opcji których nie zauważyłem :) ale z tych opisanych nie wynika nic poza tym że mogę strzelać z 2 stron do grup przeciwinków a czasem kogoś sie pozbyć klikając tweardziel lub lizus , reszta badziewia z lokacji i tak idzie do rozwałki. Konsekwencje dla świata? żadne tak szeryfowie mnie nie lubią 100 rodzin też i co ? i nic Uchodźcy mnie kochają i co i nic. Najpoważniejszą konsekwencją jest brak możliwości zakupu w debilnie rozrzuconych loswowych sklepikach. Chyba że i mnie i autorowi poradnika umykają ze 3 wartswy gry. Czekam z nieciewrpliwością na prłrn poradnik może zobaczę tam jakieklowiek alternatywne rozwiązanie jakiejkolwiek misji.
Napisz proszę którą misję główna czy poboczna wyłamuje sie ze schematu 1 lub wiele hord wrogów - rozwałka wszytskich, alternatywnie klikniecie lizus twardziel wtedy dana horda sie usuwa w cień lub ucieka reszta i tak do zabicia. Wskaż proszę jedną.

po zaglądnieciu na Twój profil... nie obraź się , ale nie tędy droga bez sponsorów ciężko, ale bez czytelników nie ma sponsorów

Komentarz: jamem252
2020-09-23
17:09

panas111 Chorąży

panas111

Jest sporo bugów w tej grze. Zrobiłem jak pisałeś, ale dalej lipa. Miałem już raz czy dwa coś podobnego z lootem i wtedy się sprawdzał system "wyjdź i wejdź". Może dzisiejszy patch 1.1.1 to naprawi. Pozdrówki. Dziękuję.

Komentarz: panas111
2020-09-21
19:48

panas111 Chorąży

panas111

Mam pytanie odnośnie Questa pobocznego z Quarekiem. Trzeba znaleźć jego płyty z grami, ale w lokacji gdzie powinny się znajdować czyli parking w Norach Dziwnowiska ich nie ma. Nie przypominam sobie także bym je znalazł wcześniej i shandlował komuś te płytki, Coś, ktoś...pomoże?

Komentarz: panas111
2020-09-21
19:53

zanonimizowany983828 Senator

Powinien być tam gdzie ubiłeś te stwory gdzie na środku na słupie czy krzyżu są zwłoki. Na 100% w tej części miejscówki były te płyty, ale nie pamiętam już czy je podnosiłem z ziemi, czy z pojemnika.

Komentarz: zanonimizowany983828
2020-09-21
20:59

Soulcatcher Legend

Soulcatcher

Jeżeli masz ten quest, płytki powinny być koło słupa do którego przywiązany jest trup.
Jak nie ma spróbuj wyjść z lokacji, zamknij grę wejdź do gry ponownie i wejdź do lokacji sprawdź ponownie.
Jest z tym problem.

Komentarz: Soulcatcher
2020-09-03
12:35

krab93 Legionista

1

Żeby uratować Jodi Bell bez żadnych umiejętności i alarmowania dalszych przeciwników należy podejść trzymając się lewej strony niezbliżająca się za bardzo i zastrzelić z dystansu bandytę celującego do Jodi przy pomocy karabinu snajperskiego.

Komentarz: krab93
2020-08-31
12:26

JaneDoe Legionista

JaneDoe

Comet_inthesky dzięki za zwrócenie uwagi. Wszelkie błędy wynikające z tłumaczenia poprawię najszybciej jak to możliwe ;)
tomzkat i kapciu poradnik cały czas jest na etapie powstawania i nie ma w nim całej zawartości. Ta pojawiać się będzie regularnie.

Komentarz: JaneDoe
2020-08-31
18:59

Comet_inthesky Junior

Dużo bardziej mnie dziwi że takie błędy trafiły w ogóle do gry :( Ty jedynie przepisałeś więc mogę dać częściowe rozgrzeszenie :) Pozdrawiam!

Komentarz: Comet_inthesky
2022-06-01
16:38

Shok Centurion

Shok

Jestem po przejściu gry na 100%.

Jak poradnik jest w trakcie poprawiania do słabo bo brakuje dużo rzeczy związanych z zadaniami, w tym 12 misji pobocznych.
Brak poradnika związanego z cybernetyką, mapy świata czy też miejsc które można znaleźć na mapie świata w tym sklepów, miejsc niezwiązanych z fabułą itd.
Słabo.

Komentarz: Shok
2020-08-31
08:44

kapciu Generał

1
kapciu

A pamiętam czasy gdy GOL poradnikami stał. Ciekawe kto jest autorem tego bubla.

Komentarz: kapciu

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl