Wasteland 3: Nieproszeni goście - solucja opis przejścia Wasteland 3 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 14 września 2020
Na ten stronie poradnika do Wasteland 3 opis przejścia misji Nieproszeni goście. Solucja ta pomoże Ci bez przeszkód ukończyć to zadanie.
Cele misji
- Porozmawiajcie z Gideonem Reyesem w Broadmoor Heights;
- udajcie się do Dziwnowiska i rozmówcie się z przemytnikami ludzi;
- przeszukajcie obóz przemytników;
- znajdźcie w Dziwnowisku kogoś, kto pomoże uchodźcom dotrzeć do Kolorado Springs;
- porozmawiajcie z Mamą Cotter;
- wróćcie do Reysesa.
Opis przejścia
Gdy ukończysz zadanie Zapędzeni w kozi róg, skontaktuje się z Tobą niejaki Gideon Reyes. Poprosi Cię on o spotkanie w kościele w Broadmoor Heights.
Gdy dotrzesz na miejsce okaże się, że mężczyzna chce, abyś pomógł mu uporać się z problemem napływających do miasta uchodźców. Wskazuje, że źródłem problemu są przemytnicy, którzy zamieszkują Dziwnowisko.
Aby dostać się do wskazanego miejsca musisz udać się do kwatery głównej strażników. Tam wsiądziesz w Kodiaka, który umożliwia poruszanie się po Kolorado. Zaraz po dotarciu na miejsce trafisz na Ananda Rabindranatha. Porozmawiaj z nim, a zleci Ci zadanie Puk, Puk.
Obóz przemytników znajduje się we wschodniej części obszaru. Prowadzi do niego tylko most. Niestety nie ma możliwości pokojowego rozwiązania sprawy. W czasie walki skup się na dostaniu się do wyższej części obozu. W ten sposób znajdujący się tam oponenci stracą przewagę.
Po starciu przeszukaj ciała poległych. Przy jednym z nich znajdziesz klucz do znajdującego się w dolnej części obozu pomieszczenia. Wejdź do niego i porozmawiaj ze znajdującymi się tam uchodźcami - poproszą Cię oni o transport do Kolorado Springs.
Zadania tego podejmie się Pareidolia Jones, która przebywa wewnątrz Dziwnowiska (dostaniesz się tam, jeśli ukończysz zadanie Puk, Puk). Nie zrobi tego jednak za darmo - w zamian poprosi o 300 dolarów. Jeśli posiadasz 7 punktów zdolności twardziel lub 6 handlu to możesz uniknąć zapłaty.
Gdy uda Ci się załatwić sprawę z uchodźcami musisz wrócić do Kolorado Springs i porozmawiać Mamą Cotter. Przebywa ona w okolicy warsztatu, w którym leczył doktor. Może się to skończyć na trzy sposoby:
- pozwalasz Mamie dalej działać i przemycać uchodźców (zwiększa poparcie u Uchodźców z pustkowi);
- strażnicy aresztują Mamę (zwiększa poparcie Stu rodzin i zmniejsza u Uchodźców z pustkowi);
- Szeryfowie aresztują Mamę. Ze względu na strach przed tą grupą, będziesz musiał walczyć (zwiększa poparcie Stu rodzin i zmniejsza u Uchodźców z pustkowi).
Na sam koniec wróć do Reysesa i powiadom go o tym, jak zakończyła się sprawa.