Wasteland 3: Złożone obietnice/Śródmiejskie starcie - solucja, opis przejścia Wasteland 3 poradnik, solucja
Złożone obietnice, spełnione obietnice / Śródmiejskie starcie - opis przejścia
Ostatnia aktualizacja: 6 października 2020
Na tej stronie poradnika do Wasteland 3 znajdziesz opis przejścia dwóch analogicznych misji końcowych - Śródmiejskie starcie i Złożone obietnice, spełnione obietnice. Solucja ta pozwoli Ci zakończyć zadanie.
Cele misji
- Wróćcie do kwatery głównej strażników;
- odzyskajcie kontrolę nad kwaterą główną strażników i znajdźcie drogę do Śródmieścia;
- znajdźcie punkt dostępu do tunelu w Śródmieściu.
Opis przejścia
Są to dwa finalne zadania w grze. Ich przebieg jest bardzo podobny i różnią się one tylko pewnymi szczegółami. Po opuszczeniu hrabstwa Yuma wywoła Cię Angela i zapyta Cię o to jaką decyzję podjąłeś. W zależności od dokonanego wyboru aktywuje się konkretne zadanie.
W obu przypadkach musisz skierować się do kwatery głównej strażników. Tam ponownie będziesz kompletował drużynę, ponieważ część Twojej ekipy Cię opuści. To, kto przy Tobie zostanie zależy od strony, po której się opowiedziałeś.
Twoim następnym celem jest wyłącznie 3 alarmów - w warsztacie, arsenale i więzieniu. Dostanie się do nich wymaga stoczenia przynajmniej dwóch walk. W obu przypadkach będziesz miał wsparcie tych strażników, którzy zgadzają się z Twoimi działaniami.
Gdy już dezaktywujesz wszystkie alarmy będziesz mógł wejść do pokoju wojennego, gdzie stoczysz kolejną walkę. Po nie będziesz mógł skorzystać z głównego komputera i aktywować windę - niestety druga winda jest zablokowana i trzeba ją aktywować z poziomu Kolorado Springs.
Przebicie się do miasta będzie wymagać jednak jeszcze jednej walki - tuż przy głównym wejściu do kwatery. Tutaj także będziesz wspierany przez sojuszników.
Po przybyciu do Kolorado Springs natychmiast trafisz na protest Uchodźców. Jeśli sprzymierzyłeś się z Angelą to będziesz walczyć z Szeryfami. Gdy zawarłeś sojusz z Patriarchą to będzie odwrotnie.
Idąc dalej zobaczysz miejsce finalnej potyczki. Dostaniesz się do niego przez muzeum. Otwarcie drzwi wymaga jednak wyłączenia alarmu. W tym celu wybierz jednego członka drużyny i stań na płycie naciskowej. Kolejną osobą natomiast przyciśnij czerwony przycisk, który zostanie odsłonięty - to otworzy drzwi prowadzące do terminala.
Aby dezaktywować alarm musisz wykorzystać zdolności nerdowkie rzeczy (8. poziom) lub mechanika (8. poziom). Możesz też spróbować wyrwać losowe kable, lecz to nie zawsze zadziała.
Teraz możesz wyjść na zewnątrz i skonfrontować się z Angelą lub Patriarchą. W przypadku walki z Deth będziesz toczyć walkę z nią oraz grupą jej popleczników. Posiadają oni także swój pojazd bojowy lecz jeśli rozwijałeś Kodiaka to jest znacznie silniejszy. Szczególną uwagę zwróć na snajperów. Wykorzystaj także wybuchające beczki.
W przypadku potyczki z Patriarchą jest trudniej. Wystawia on bowiem ogromny pojazd opancerzony w eskorcie szeryfów. Może on więc poważnie zaszkodzić Kodiakowi, więc w pierwszej kolejności skup się na właśnie na maszynie.
Po uporaniu się z antagonistą możesz jeszcze zdecydować, czy chcesz zostać w Kolorado. Następnie gra zakończy się.